Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 2 5-deurs auto's. Ik een daihatsu sirion ('99) en vriend een toyota corolla ('01). Ik had een oude cuore, maar met blik op de toekomst en misschien kind, hebben we toch uit veiligheid ervoor gekozen dat vriend nieuwe auto kocht en ik de oude van hem overnam. Oude cuore had toch grotere kreukelzone, kans dat hij ermee ophield (nou dan sta je met baby aan de kant van de weg) en geen gordels achterin + geen achterdeuren.
Annika, ik duim voor je en hoop dat je morgen (positief uiteraard) kunt testen
spannend annika! ik ben erg benieuwd vanavond!!

en voor jou ook spannend party! nog nieuws na gisterenmiddag?

mulan, yaya en marriss, hoe is het bij jullie wat dat betreft? merken jullie iets?

en becky? want jij wilde misschien toch ook wel eerder testen dan in de tabel staat?

ik las over de auto's, bij ons staan 2 citroenen voor de deur, beiden uit 2007 en ook beiden van de zaak trouwens. een c4 picasso (waar 7 mensen inkunnen...) en een c2 race-uitvoering (die is dan weer voor mij). met die van mij rijden we trouwens niet privé want 2 x bijtelling vind ik een beetje overdreven.

momo, ze zouden het moeten verbieden dat zoveel mensen in je omgeving zomaar tegelijk zwanger worden.

theemuts wat een heftig verhaal zeg!

gisterenavond zat manlief een beetje stil op de bank en toen ik vroeg wat er was (lees: nadat ik 3 x gevraagd had wat er was) zei hij dat hij wel blij is, maar ook het wel eng vindt wat er allemaal gaat gebeuren en dat er zoveel gaat veranderen straks in november en of hij dat dan wel allemaal leuk vindt... ik kon wel janken, ik wil helemaal geen "maar..." ik wil dat 'ie gewoon helemaal blij is! en aan de andere kant denk ik wel dat dat vanzelf goed komt en dat dat gewoon eventjes is en zo, misschien nog aan het idee wennen nu het echt is, maar ik ben er wel een beetje verdrietig van. vrijdag komt trouwens de MvM mevrouw langs.
Goedemorgen iedereen,

Hmmm Husky, ik kan me je teleurstelling wel goed voorstellen. Maar goed, probeer er maar niet teveel waarde aan te hechten... natuurlijk, er gaat ook heel veel veranderen! En dat is natuurlijk best spannend, helemaal voor mannen die niet zo goed tegen verandering kunnen Hij heeft nog een kleine 8 maanden om eraan te wennen, lang genoeg lijkt me! Zit er maar niet teveel over in.... (maar begrijp je wel hoor!! Ik zou ook willen / verwachten dat hij 9 maanden lang gaat zitten stuiteren van opwinding )

Hier dag 29. Nog niets. Geen ongesteldheidsverschijnselen (maar die heb ik ook niet altijd) en geen zwangerschapsverschijnselen. Het enige opvallende is dat ik deze keer een mooi gaaf huidje heb, terwijl ik anders altijd pukkel uitbarstingen heb rond mn menstruatie. En gisteravond toen ik in bed lag had ik steeds het gevoel dat ik moest plassen, terwijl ik niet hoefde. Weet niet eens of dat uberhaupt een teken (voor wat dan ook) is, of dat ik mezelf gewoon gek zit te maken Pfff.... ik vraag me af of ik mn geduld kan bewaren tot het weekend!!

Annika, spannend hoor!! Duim voor jou... morgen avond dus. Hoop dat het me lukt om paraat te zitten met cola en popcorn

We delen wel enorm veel met elkaar he, bh-maten, auto-details... leuk hoor! Maar jullie vinden het dus onzin dat een 3-deurs auto niet veilig zou zijn voor kids? Ik maak me toch wel druk om die mening van mn schoonmoeder... als we nou in de financiele positie zaten om een grotere auto (5-deurs) te kopen, dan maakte ik er niet zo'n probleem van... maar dat zitten we dus niet!!

Momo, ik weet dat als je te water raakt, er via de ruit uit moet komen... misschien is dat ook niet het beste voorbeeld. Maar ik kan me voorstellen dat als je een ongeluk ofzo krijgt, dat je een kind makkelijker / sneller uit de auto hebt bij een 5-deurs dan bij een 3-deurs.

Erine, lekker geshopt zeg!! Kan je altijd enorm blij van worden he, zulke meevallers. Ik dacht dat je kleren ging shoppen, maar dit kon natuurlijk ook. Wat heb je allemaal gekocht? Baby-uitzet?

Mulan, yaya, Party, hou aar joe?

Trouwens, gisteren was ik bij mn vriendin, die als enige weet dat ik gestopt ben met de pil. Ze vroeg of ik er nog een beetje relaxed mee om kon gaan. Mwjaaahhh... mompelde ik Heb wel gezegd dat het stressvoller is dan ik van tevoren dacht, maar heb niet gezegd dat ik er dagelijks mee bezig ben, op een forum schrijf, op een besloten hyves schrijf, etc. etc. Dat hou ik maar lekker voor mezelf!! Ze is eind deze maand jarig, dus ik hoop dat het nu raak is en ik haar op haar verjaardag kan vertellen dat ze een klein beetje tante wordt

Theemuts, wat een naar-verhaal zeg. Bah! Was dat kindje ziek of is ze verongelukt ofzo? Hoe is het verder met jou?

Ik ga nog even schema bijwerken en dan aan het werk..... Fijne dag!!

*beetje hak-op-de-tak-verhaal, zie ik
Hey Justdeb, laat je nog even weten hoe het gisteren bij de VK was??

Ik ga nu echt werken!!!!
Oh Annika, spannend zeg! Vanavond ben ik aanwezig om de uitslag als een van de eersten te kunnen lezen!

Husky, kan me voorstellen dat je een beetje baalt van de reactie van je man. Ik denk (weet zeker) dat het bij ons hetzelfde zal zijn. Specuman is niet iemand die altijd al heeft geroepen dat ie kinderen wilde (in tegendeel zelfs), dus ik vrees dat het hem wel even naar de keel zal vliegen als het eenmaal zo ver is. 't Is net wat Marriss zegt: hij heeft nog 7-8 maanden om er aan te wennen. Moet lukken.

Wel grappig: beste vriend van specuman (ook van het type: ik wil nooit kinderen) is laatst vader geworden en hij vertelde specuman aan de telefoon hoe vreemd het voelde, maar dat ie echt direct een band voelde met z'n dochtertje. Hij voelt zich echt heel blij en praat er heel enthousiast over. Kortom: ik denk dat het allemaal wel goed komt
Ja, Justdeb, hoe was je echo?? Benieuwd!
Hoop verschillende auto's allemaal !!! Wij hebben een Opel wagenpark.

Een Felblauwe Opel-Corsa 3 deurs uit 1999 met 58.000 km op de teller (die is van mij, mijn smurfmobiel) en een zeegroene Opel Astra 5 deurs uit 2007 met 32.000 km op de teller of zo. De Astra hebben we vorig jaar gekocht, het was een showmodel, toen wij hem kochten was hij 10 maanden oud en zat er pas 10.000 km op haha, dus hij was eigenlijk zo goed als nieuw. Fanatic-Man heeft toen zijn corsa ingeruild en met een bijlegging hebben we de astra gekocht.

Heb vanmorgen de HA gebeld. De assistente werd er helemaal vrolijk van, ze vroeg ook of het gewenst of niet was, en of ik overdonderd was, kortom prettig gesprek !! Ze heeft al mijn gegevens in de Pc gezet en raadde me aan een VK te bellen.

Husky, het komt allemaal wel goed met husky-man. Fanatic man heeft er minder moeite mee als ik, hij vindt het heel erg leuk, en ik vind het eigenlijk eng hahaha, terwijl ik eigenlijk andersom had verwacht. Hij vraagt wel constant aan me hoe ik me voel, en laatst vroeg hij ook of ik dat vervelend vond dat hij het maar blijft vragen.. het antwoord was natuurlijk nee haha

Justdeb : Hoe was je echo, ook ik ben erg nieuwsgierig.

Aan alle piezzertz van deze week : ZET HEM OOOOP !!
quote:speculaas78 schreef op 17 maart 2009 @ 09:14:

Specuman is niet iemand die altijd al heeft geroepen dat ie kinderen wilde (in tegendeel zelfs)

husky-man precies hetzelfde! wat super leuk zeg van die beste vriend van je man! dat zijn de verhalen die ik graag hoor maar ben blij dat jullie ook denken dat het wel los zal lopen marriss en fanatic!

annika ik ben vanavond niet de hele avond thuis, maar ga zodra ik weer thuis ben meteen het forum checken!
ps marriss ik heb al heel vaak gelezen dat vaak naar de wc moeten of het idee hebben dat je naar de wc moet, wel een zwangerschapsverschijnsel is! dat schijnt dan weer te komen doordat de baarmoeder direct in het begin van de zwangerschap wat groter wordt ter voorbereiding en je daardoor meer druk op je blaas hebt. en heb er zelf ook last van trouwens.
Husky, ik snap dat je er van baalt dat je vriend wat aan het twijfelen is. Maar dat hoort er wel allemaal bij en komt echt helemaal goed! Hij heeft nog 7 maanden om aan het idee te wennen. Mijn vriend riep ook altijd dat kinderen van hem niet hoefden, maar dat hij wist dat ik ze wel graag wilde en ze daarom wel wilde. Hij vond het wel direct leuk toen ik zwanger bleek te zijn, maar ook heel spannen en hij leek zich er niet zo veel voor te interseren. Maar hij is nu helemaal om, wil alles zien wat ik op internet aan kamertjes en wandelwagens gevonden heb en wil binnenkort zelfs naar een babyzaak (terwijl hij altijd zei daar zet ik geen stap binnen). Hij vraagt nu ook iedere dag hoe ik me voel en of ik al groei en of ik nog leuke spulletjes heb gezien. Helemaal om dus. Dus komt echt helemaal goed husky!

Mariss, ik wil je geen valse hoop geven, maar in mijn Hoera ik ben zwanger boek staat;

Wat merk je nu zelf van je zwangerschap?

* vaker aandrang om te plassen

je blaas wordt sneller geprikkeld en je voelt eerder aandrang om te plassen. dat komt doordat er meer bloed naar je kleine bekken stroomt. dit is nodig voor de groei van je kind en placenta. bovendien groeit de eerste 4 maanden de baarmoeder achter de blaas en dit geeft meer druk op de blaas
Hier ben ik weer!!

De echo was super gisteren, we hebben het hartje zien kloppen!!!!

We waren natuurlijk superblij!

Berekening klopte ook, ben 19 oktober uitgeteld!

Verder nog een hoop info meegkregen..

Marriss: voor in het schema: 16 april moet ik weer naar de vk, en ben 19 okotber uitgeteld

Nou ik ga me even aankleden en ontbijten

Kom net mijn bedje uitgerold... erg he... Mja.. ben ook zoooo moe telkens..

Ben dr later nog wel weer
dankjewel voor je berichtje maya!

super justdeb, fijn dat alles goed was! ga je het nu aan iedereen vertellen?
justdeb: geinig, dan zijn we allebei even lang zwanger!

Vandaag 9 weken en 1 dag

Wat fijn he om het hartje te zien!!

En dat je zo lang slaapt komt me bekend voor hoor! Ik kan ook de hele dag wel slapen!
quote:husky schreef op 17 maart 2009 @ 11:20:

ps marriss ik heb al heel vaak gelezen dat vaak naar de wc moeten of het idee hebben dat je naar de wc moet, wel een zwangerschapsverschijnsel is! dat schijnt dan weer te komen doordat de baarmoeder direct in het begin van de zwangerschap wat groter wordt ter voorbereiding en je daardoor meer druk op je blaas hebt. en heb er zelf ook last van trouwens.of blaasontsteking
hellow!

hebben jullie ook dat als je ons topic opziekt, je de naam heel raar in beeld ziet?

Kwam even kijken of annika al gepiest had..

Ga nu weer lekker in de tuin een boekje lezen, het is uit de wind heerlijk buiten!
anoniem_76368 wijzigde dit bericht op 17-03-2009 13:35
Reden: bericht kwam maar half in beeld
% gewijzigd
Mariss : Wil je mijn afspraak met VK op 16 April zetten?

Duvel, heel onze topicnaam is verziekt !!!
Huh? Wat is er met onze topictitel aan de hand???

Whaah, ik krijg hoop door jullie. Hopen dattie niet vals is, want dat ga ik jullie natuurlijk niet in dank afnemen

Het is niet dat ik moet plassen, maar heb wel het gevoel dat ik moet plassen, staat wel lichte druk op zeg maar (sjees, wat klinkt dat dom) Aahh nu word ik zenuwachtig! Ik zou misschien een testje er tegenaan kunnen gooien vanavond... gewoon voor de fun
Doe het denk ik gewoon. Heb twee testen in huis. Ga er vanavond één doen, en als die negatief is (wat ik wel denk, maar je weet het nooit!!) en ik word niet voor het weekend ongesteld, dan heb ik die andere nog voor het weekend. Als ik deze ronde niet zwanger ben, wil ik toch ook ovulatietesten bestellen, dus kunnen er dan ook nog wel wat zwangerschapstesten bij

Edit:

Vriend gesmst:

Ik ga vanavond misschien je leven even op z'n kop zetten... heb een paar heeeele kleine zwangerschapskwaaltjes, hoeft niets te zeggen maar you never know... ik ga wel even testen Eng he!

Krijg terug:

Helemaal niet eng, zou het echt super leuk vinden!!

Liieeffff....
Helleuw!!

Sow hee een after dinner dip hier zeg, niet te geloven.

~ justdeb, wat fijn dat je echo goed was en dus ook 19 oktober uitgerekend, wel toevallig hoor, dezelfde dag als vcharlotte. Maarre, gaan jullie het al vertellen of niet? En jij hebt ook een vroege echo toch? Dacht dat je pas rond 10/11 weken een echo krijgt.

~ Charlotte, is het wat bij de ikea, de meubeltjes en zo? Ik ben namelijk niet zo’n Ikeafan en ben altijd bang voor slecht kwaliteit.

~ Annika, ik ben echt heel benieuwd naar je hopelijk positieve test!

~ husky, die man van jou is helemaal overdonderd waarschijnlijk en realiseert zich in vlagen wat er allemaal gaat veranderen. Daar heeft ie dus nog even om aan te wennen. Kan me helemaal voorstellen dat je dan een beetje boel teleurgesteld bent, je wilt gewoon dat hij het ook van de daken schreeuwt!

~ Marriss, voor jou ook spannende tijden, je voelt dus nog niets! Behalve je blaas dus. Nou kom maar door met je test zou ik zeggen.

~ fanatic, wat leuk dat ze zo reageerde bij je huisarts!

Gister zijn we lekker uit eten geweest, vriend was ’s avonds vrij (normaal nooit op maandag) en hij is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben. Ik moest van de week natuurlijk overgeven (na het sexen sorry voor het aparte detail maar zo vervelend was het nou ook weer niet) en zit me toch een partij te boeren. Daarnaast heb ik al een paar dagen het zuur hoog zitten zeg maar, tegen het misselijke aan. Ik ben alleen zo bang dat ik me dit soort dingen zit aan te praten. Ik heb geen last van zere tieten en zo.
Hihihi Becky, wie weet....

Ik heb trouwens nog steeds geen last van zere tieten dus tja, het is mogelijk hihihihi.
Becky: Alle spullen bij de ikea voor baby en kind zijn getest volgens de keurmerken waar het aan moet voldoen.

Dus veilig is het zeker!

Wij vinden ikea wel erg leuk en hebben een bedje en een kast gekocht. Staat ook al inmekaar en vriendlief heeft er vanmorgen geverfd. Het word zoooo mooi!!!
Ik zeg:

Charlotte, fooootoooo!!

Becky, testuuuhhhhh!!

@ charlotte, jeumig jullie gaan wel heel voortvarend aan de slag zeg. Zo heb je voor de 12 weken de kinderkamer al klaar en alles er om heen besteld. Ha ha, wel foto's plaatsen op hyves he!

Ben sowieso wel benieuwd naar kamertjes en kinderwagen, dus ladies, ga naar hyves en sla je slag!
quote:Marriss schreef op 17 maart 2009 @ 14:20:

Ik zeg:

Charlotte, fooootoooo!!

Becky, testuuuhhhhh!!

ik durf niehie!! Daarnaast zit ik pas op dag 31. En ik test pas morgenavond met mijn lief erbij. Lekker puh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven