Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star² schreef:
14-11-2018 11:17
Dies leuker als Kim Jong-un.
Star!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Frambozenkwarktaart schreef:
14-11-2018 11:09
Dan moet die ander ook kunnen incasseren dat ze een ban krijgt. Je meet met twee maten, Nouschi. Dat doe je al heel lang.

Je krijgt de groeten van Lucifer hoor. Zij kan dat prima incasseren :biggrin:
DuchessMeganMarkle schreef:
14-11-2018 08:59
Nee, de discussies lopen uit de hand omdat mensen haar express niet willen begrijpen en hun grammetje willen halen, daarom lopen de discussies uit de hand. Ik begrijp FV vrijwel meteen zonder dat ik met haar moet gaan discussieren. Mensen vinden haar gewoon irritant omdat ze vrij duidelijk discussieert zonder te sugar coaten.

Ik maak graag zelf uit waarom ik FV irritant vind.
Jij moet eens stoppen met al die aannames.
Nouschi schreef:
14-11-2018 12:08
Star!
Volgens mij is het wel goed hoor, ze bedoelt niet dat dit plaatje leuker is dan KJU, maar dat het plaatje leuker is als het KJU is die wordt afgebeeld.
Am Yisrael Chai!
the_Wicked_Witch schreef:
14-11-2018 12:17
Je mag me uiteraard zo irritant vinden als je wil, maar het zou nu toch inmiddels na al die jaren wel duidelijk moeten zijn dat je mij daarmee verder niet gaat veranderen. Ik vind het niet erg dat je me irritant vindt, over het algemeen is dat gevoel bij alle forummers voor wie dat geldt wederzijds, en heeft de irritatie van beide zijden volgens mij vooral te maken met het feit dat forummer X en ik niet alleen afwijkende meningen, maar ook een totaal andere levensstijl hebben.

Wat ik me dan afvraag: waarom reageer je zo ongelooflijk vaak op me? Je gaat me niet van je mening overtuigen, je gaat me ook niet van mijn eigenwaarde genezen, het is overduidelijk dat je je kapot ergert en om dat te uiten verval je - en alle anderen voor wie dit geldt - in persoonlijke beledigingen of nutteloze welles-nietes discussies.

Dat laatste is voor meelezers echt focking irritant. Waarom zet je me niet gewoon onder de negeerknop?
Am Yisrael Chai!
Zet elkaar lekker onder de negeerknop. Lijkt wel een kleuterklas zo. :rofl:
¡Apagando las luces!
fashionvictim schreef:
14-11-2018 12:30
Je mag me uiteraard zo irritant vinden als je wil, maar het zou nu toch inmiddels na al die jaren wel duidelijk moeten zijn dat je mij daarmee verder niet gaat veranderen. Ik vind het niet erg dat je me irritant vindt, over het algemeen is dat gevoel bij alle forummers voor wie dat geldt wederzijds, en heeft de irritatie van beide zijden volgens mij vooral te maken met het feit dat forummer X en ik niet alleen afwijkende meningen, maar ook een totaal andere levensstijl hebben.

Wat ik me dan afvraag: waarom reageer je zo ongelooflijk vaak op me? Je gaat me niet van je mening overtuigen, je gaat me ook niet van mijn eigenwaarde genezen, het is overduidelijk dat je je kapot ergert en om dat te uiten verval je - en alle anderen voor wie dit geldt - in persoonlijke beledigingen of nutteloze welles-nietes discussies.

Dat laatste is voor meelezers echt focking irritant. Waarom zet je me niet gewoon onder de negeerknop?

Welnee. Ik reageer over het algemeen alleen op napraat op je, en in het Meghan Markle topic. Niet overdrijven.
Nouschi schreef:
14-11-2018 12:08
Star!

Klopt wel. Ik bedoelde namelijk dit:

Afbeelding
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 12:42
45.76% gewijzigd
fashionvictim schreef:
14-11-2018 12:25
Volgens mij is het wel goed hoor, ze bedoelt niet dat dit plaatje leuker is dan KJU, maar dat het plaatje leuker is als het KJU is die wordt afgebeeld.

Juist.
shifty schreef:
14-11-2018 09:14
Nee hoor, ze is in haar discussie's een enorme draaikont dus daar is niks duidelijk aan.
Ze neemt rare stellingen aan die op z'n minst een andere mening oproepen.
Vervolgens is ze nooit in staat iets van iemand aan te nemen.
En daarnaast is ze beledigend en neerbuigend.

Daar kan je een berg suiker over willen gooien maar dat roept gewoon weerstand op. Wat dan aan het eind van de discussie standaard wordt omgedraaid naar stalkgedrag/pesten/de hele wereld is tegen haar.

Precies dit.
LOEP ME MAAR aub.
fashionvictim schreef:
14-11-2018 12:30

Want al die meelezers melden dat regelmatig bij jou en jij voelt je dus geroepen om voor de belangen van de meelezers op te komen, want die lijden zo onder al die forummers die er uiteraard op uit zijn om jou van je eigenwaarde te genezen. De snoodaards. Dat je hiermee een welles-nietes discussie voortzet inclusief persoonlijke beledigingen is uiteraard het verdraaien van je woorden. Want dat jij niet verandert moet voor een ander genoeg aanleiding zijn om hun forumgedrag aan te passen.

Ik snap 't eindelijk.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 13:01
0.52% gewijzigd
the_Wicked_Witch schreef:
14-11-2018 12:17
Dat zijn geen aannames, dat is een constatering wat overigens niet alleen mij opvalt.

Jij moet eens stoppen met je heksenjacht naar mij toe. Je bent alleen maar persoonlijk naar mij toe. Wat haal je eruit vraag ik me af? Ik vind je irritante wesp die de hele tijd om mij heen vliegt zonder te prikken. Bizar hoe gefixeerd je op mij bent.
DuchessMeganMarkle schreef:
14-11-2018 12:50
Dat zijn geen aannames, dat is een constatering wat overigens niet alleen mij opvalt.

Jij moet eens stoppen met je heksenjacht naar mij toe. Je bent alleen maar persoonlijk naar mij toe. Wat haal je eruit vraag ik me af? Ik vind je irritante wesp die de hele tijd om mij heen vliegt zonder te prikken. Bizar hoe gefixeerd je op mij bent.

Nog even en ik stalk je zeker? Doe even normaal zeg.
Star² schreef:
14-11-2018 12:40
Klopt wel. Ik bedoelde namelijk dit:

Afbeelding

Pfjieuw! :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
samenvatting:

Als jij
want ik
maar zij
en anderen
dus ik
maar jij
wellus
Nietus
Spelfout!
en jij
maar ik
dus want en maar
verdraaid
Staf
Taalfout!
Niet
Wel
Misverstand
Ook een plasje
Je draait zelf
Zij
Ik wij (= Enn)
Maar
Dus!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
14-11-2018 13:02
samenvatting:

Als jij
want ik
maar zij
en anderen
dus ik
maar jij
wellus
Nietus
Spelfout!
en jij
maar ik
dus want en maar
verdraaid
Staf
Taalfout!
Niet
Wel
Misverstand
Ook een plasje
Je draait zelf
Zij
Ik wij (= Enn)
Maar
Dus!

Keurige samenvatting. Ik stel voor dat we deze bewaren voor de de volgende keer.
feow schreef:
samenvatting:

Dus!

Ik mis de omaschoenen.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 13:11
50.33% gewijzigd
feow schreef:
samenvatting:
Hehe eindelijk de uitleg in Jip en Janneke taal gekregen, mijn dank is groot :kneel:
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 13:17
39.25% gewijzigd
Nog een paar keer feow quoten en het schiet al weer lekker op met dit topic :biggrin:
Afbeelding

De reden dat deze schoenen in de samenvatting ontbreken is dat ik nog niet begrepen heb wat er onder die zool zit.
Dat versiersel / prijsplakkertje / ??? Maakt dat ik deze schoenen superintrigerend vind.
Het zal er, denk ik, niet per ongeluk zitten. Dat denk ik omdat ik denk dat het een reclamefoto is.
Maar wat is het dan? En hebben al dit soort schoenen (of schoenen van dit merk) dit?
En zou het als je ze draagt heel mooi en subtiel schitteren, als een diamantje? Of zou het juist als je ze draagt bij allemaal mensen de vraag oproepen hoe je op die plek een stukje kauwgom of ander viesje onder je zool kunt krijgen?

Nou ja, daarom kon ik dus niet meeschrijven gisteren. Ik zat met Grote Vragen over deze schoenen te malen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dat is een stripje wat je er uit moet trekken om de batterijen te activeren. Dat zit er nog onder omdat ze nieuw zijn. En dan weet je nu meteen waarom het lijkt alsof er iemand een zelfgemaakte hak onder gelijmd heeft; dat is de influenzamotor.
kiki wordt aangerand
Zo genoeg bij te lezen in mijn pauze wat een gezelligheid allemaal bij de bruine boterham met kaas.
S-Meds schreef:
14-11-2018 13:30
kiki wordt aangerand
Maar hé! Ze heeft geen soa!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
shifty schreef:
14-11-2018 13:28
Dat is een stripje wat je er uit moet trekken om de batterijen te activeren. Dat zit er nog onder omdat ze nieuw zijn. En dan weet je nu meteen waarom het lijkt alsof er iemand een zelfgemaakte hak onder gelijmd heeft; dat is de influenzamotor.
Een wattuh?

Is het raadsel van het 'dingetje' opgelost, maar nu zit IK weer met een hoop vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven