Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 14 november 2018 om 16:37
Ja en? Nu is er iemand die nauwelijks of niets te besteden heeft mee geholpen. Ik geef ook liever kleding etc weg aan iemand die het nodig heeft... Het geld is al uitgegeven en wordt niet gemist (ga ik even vanuit), oma heeft er plezier van gehad, en nu heeft iemand in nood er ook plezier van.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 14 november 2018 om 16:41
Pipistrello schreef: ↑14-11-2018 16:38Dat is dan ook duidelijk niet zo'n omaschoen als die FV plakte.
Deze wel en ik vind ze er stuk voor stuk goed uitzien:

woensdag 14 november 2018 om 16:41
woensdag 14 november 2018 om 16:55
Spot onDuchessMeganMarkle schreef: ↑14-11-2018 14:40Dit is een gifje waard.
https://media1.tenor.com/images/ddf396f ... id=4872337
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 november 2018 om 16:58
Mooi!DuchessMeganMarkle schreef: ↑14-11-2018 14:58Deze vind ik mooier.
https://i.pinimg.com/originals/a7/00/0a ... 348c1f.jpg
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 november 2018 om 17:05
Als jij dit gelezen hebt, heb je verschrikkelijk slecht gelezen.Nouschi schreef: ↑14-11-2018 09:00Mensen lezen haar slecht. Leggen haar dingen in de mond die ze niet zegt, lees maar terug. Lees het eerste bericht maar en kijk waar dat heengaat. Ze heeft een andere mening dan velen hier op napraat en dat wordt belachelijk gemaakt, worden waarden en normen bijgesleept die zij blijkbaar niet heeft en degene die geld niet belangrijk vinden blijkbaar wel etc etc.
Zelfs moeder Theresa en Ghandi worden erbij gesleept om aan te geven hoe goed men is en hoe onbelangrijk ze geld vinden terwijl het er enkel om ging dat ze een afspraak met mensen had die geld hebben en daar een grapje over maakte. Ik had exact hetzelfde grapje gemaakt, weet ik zeker.
woensdag 14 november 2018 om 17:09
En ik zie 4 leuke vrouwen op afgrijselijke stappers.Gelukkig maar dat smaken verschillen, ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
En ik ben ook nog eens stuk ouder dan de dames op de foto's
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 14-11-2018 17:12
0.15% gewijzigd
woensdag 14 november 2018 om 17:11
woensdag 14 november 2018 om 17:18
Ik ook en dat is echt het volk waar je niet toe wil behorenDuchessMeganMarkle schreef: ↑14-11-2018 17:12Gucci is echt weer helemaal hot tegenwoordig. Ik zie echt veel mensen lopen in Gucci.