Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal

14-11-2017 18:31 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen discussietopic maar gewoon gezellig napraten over het Sinterklaasjournaal. :)

Welke BN-er heb je herkend?
En welke woordgrappen en naamgrappen heb je gehoord?
Hoe reageren je kinderen op de plotwendingen?

Deel het hier.
Ik vind hier dingen van.
Stefan de Walle doet het echt zo leuk!
NoPepsiPlease schreef:
17-11-2018 13:24
Katinka Polderman
O ja! Dank je wel :cheer2:
Hè wat jammer dat de aangegeten chocolade-letters weer zijn omgesmolten. Ik zat me er al helemaal op te verheugen dat ik uit alle letters een flinke hap mocht nemen en dan een sorry-briefje van Piet Snot erbij. Maar nou heeft-ie ze laten omsmelten en zijn ze weer heel. Jammer...

Maar als ze toch eindigen in de verkeerde doosjes zal ik noodgedwongen een paar extra letters moeten kopen om goed te kunnen husselen, en dan de overtollige letters zelf eten want ja de kinderen mogen die natuurlijk niet vinden :lightbulb:
Nou, ik ben blij dat de tv intocht zo mooi en gezellig verliep.
Ik lees net dat het niet overal zo was en dat het in sommige steden rumoerig was.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
17-11-2018 14:27
Nou, ik ben blij dat de tv intocht zo mooi en gezellig verliep.
Ik lees net dat het niet overal zo was en dat het in sommige steden rumoerig was.

Triest volk.
Sabeltandcavia schreef:
17-11-2018 13:08
Die judoënde pieten op de achtergrond net. "Daar kom ik aan hoor!" En dan stap hij er gewoon overheen, gevolgd door een high five. :mrgreen:
:-D
Dat stoepje schoonvegen van Hendrik de Haan. :-D
Mijn kinderen zijn echt boos op de hoofdpiet omdat hij zo lelijk tegen Piet Snot doet.
Nou, ik was dus op de Zaanse Schans en heb helemaal niets van protesten meegekregen. Petje af hoor. Ik moet wel zeggen dat de tassencontrole e.d. weinig voorstelde. Ik moest mijn tas wel open doen, maar ze hebben er niet eens in gekeken. Maar goed, er zijn natuurlijk zoveel mensen dat het anders helemaal eindeloos lang duurt.

Het was leuk om meegemaakt te hebben, maar ik vind het volgen op tv toch leuker. Ik stond daar anderhalf uur om een glimp van hem op te vangen en hij was zo weer weg. Dat wist ik natuurlijk wel, maar op tv krijg je dus veel meer mee, ook van het verhaal enzo. Er was wel een scherm, maar je kan niet echt volgen wat er gebeurt. Nu ga ik lekker de intocht nog eens kijken, maar dan op tv!
appeltjesgroen schreef:
17-11-2018 14:21
Hè wat jammer dat de aangegeten chocolade-letters weer zijn omgesmolten. Ik zat me er al helemaal op te verheugen dat ik uit alle letters een flinke hap mocht nemen en dan een sorry-briefje van Piet Snot erbij. Maar nou heeft-ie ze laten omsmelten en zijn ze weer heel. Jammer...

Maar als ze toch eindigen in de verkeerde doosjes zal ik noodgedwongen een paar extra letters moeten kopen om goed te kunnen husselen, en dan de overtollige letters zelf eten want ja de kinderen mogen die natuurlijk niet vinden :lightbulb:
Haha, ja ik zag mezelf ook al kapotte letters in de schoenen leggen. Ik twijfelde ook of ik extra letters moest kopen maar als het vanavond in het sinterklaasjournaal niet goed komt met de letters in de doosjes dan wissel ik gewoon de een met de ander om
Wij hebben voor vanavond geen zoetigheid. Dus de chocoladeletters, ik ben benieuwd en wat zal er toch in die kist zitten???

Hebben jullie trouwens een persoonlijke piet thuis? Wij hadden dat vroeger iig wel. Ik ben nu aan het brainstormen op een naam voor een persoonlijke piet voor mini.
Bonnieux schreef:
17-11-2018 16:18
Wij hebben voor vanavond geen zoetigheid. Dus de chocoladeletters, ik ben benieuwd en wat zal er toch in die kist zitten???

Hebben jullie trouwens een persoonlijke piet thuis? Wij hadden dat vroeger iig wel. Ik ben nu aan het brainstormen op een naam voor een persoonlijke piet voor mini.
Ik heb deze zin nu 3 x gelezen en ik snap hem niet helemaal. :-D
Lucifer2018 schreef:
17-11-2018 16:28
Ik heb deze zin nu 3 x gelezen en ik snap hem niet helemaal. :-D

Ik denk dat haar ouders haar hebben wijsgemaakt dat Pietje Paniek (bijvoorbeeld) altijd de schoenkadootjes bij haar in de schoen deed en nu wil ze ook zoiets voor haar kind.
Bonnieux schreef:
17-11-2018 16:18
Ik heb wel een idee. Werd me duidelijk door uitzending van de intocht.
Het is een leuk verhaal maar ik doe geen chocoladeletter in de schoen want die van mij is er niet gek op (onbegrijpelijk dat een kind van mij niet van chocola houdt :@@: )
Stressed is just desserts spelled backwards
Voor wie denkt: "Waar ken ik die hoofdpiet toch van?"

Dat is dus Niels van der Laan van cabaretduo Woe & Van der Laan. Ook wel bekend als één van de vier kwismasters van satirisch programma De Kwis. Niels is ook de voice over van het programma Rambam.

Hier zie je hem met Jeroen Woe in een wel heel toepasselijk liedje ;-)) https://youtu.be/F6PXjeA63Vw
Ik vind hier dingen van.
Ik vind Niels leuk :heart:
Nog meer Niels:

https://youtu.be/QvM2t1lQJAw 10 minutenwals
https://youtu.be/ldeX2kJizSs Hari, de musical (een oudje)
https://youtu.be/Tf7Sr62UNFY mijn nee (over het oekraïnereferendum, 'Jan Roos' en 'Thierry Baudet')

En Star, vanavond op NPO1 deel 1 van het Kwisconcert!
Ik vind hier dingen van.
Ik was bij dat Kwisconcert en het was zooo leuk! Heb me echt kapot gelachen.
Sabeltandcavia schreef:
17-11-2018 17:52
Nog meer Niels:

https://youtu.be/QvM2t1lQJAw 10 minutenwals
https://youtu.be/ldeX2kJizSs Hari, de musical (een oudje)
https://youtu.be/Tf7Sr62UNFY mijn nee (over het oekraïnereferendum, 'Jan Roos' en 'Thierry Baudet')

En Star, vanavond op NPO1 deel 1 van het Kwisconcert!

O da's wel een leuke om te kijken vanavond!
Deel 2 is 30 december op tv.
Ik las bij de NOS dat er een stel "verdwaalde" Chinezen rond liepen (molens kijken). Zich zwaar verbazend over het taffereel wat zich afspeelde :rofl:

Ze wilde wel graag op de foto met een Piet :hihi:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
mendy schreef:
17-11-2018 12:20
Nou het komt weer goed, gelukkig maar! :hyper: ;-D

Mijn zoontje heeft nog geen enkele vraag over sint of de pieten, maar vroeg zojuist wel: "bestaat Dieuwertje Blok ook echt?" :-D

:love:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
17-11-2018 18:48
Ik las bij de NOS dat er een stel "verdwaalde" Chinezen rond liepen (molens kijken). Zich zwaar verbazend over het taffereel wat zich afspeelde :rofl:

Ze wilde wel graag op de foto met een Piet :hihi:
Haha die zullen wel gedacht hebben: Waar zijn we nu in terecht gekomen? :rofl:
Star² schreef:
17-11-2018 16:35
Ik denk dat haar ouders haar hebben wijsgemaakt dat Pietje Paniek (bijvoorbeeld) altijd de schoenkadootjes bij haar in de schoen deed en nu wil ze ook zoiets voor haar kind.
Yes, dat inderdaad :)
Vroeger kwam bij ons Piet Beschuit, die maakte altijd een rommeltje met kruimels en zo. Vonden wij geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven