Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 november 2018 om 10:25
maandag 19 november 2018 om 10:29
eensfashionvictim schreef: ↑19-11-2018 10:25Ik heb wel meegeschreven, en wel omdat ik vind dat de keiharde leugens die steeds over die dappere actievoerders worden verspreid op zijn minst moeten worden weersproken. Al leest maar 1 iemand dat KOZP helemaal niet als terreurorganisatie wordt gezien.
maandag 19 november 2018 om 10:34
Het onderwerp en aan welke kant je staat, doet er helemaal niet toe. Of dat nu marokkanen zijn, of racisme, of complottheorieen (ik noem maar wat, niet geheel willekeurig), of dat je Iris heet, of teveel en te vaak quote, als je op een gegeven moment een groepje tegen je hebt op dit forum, én je duidelijk niet van plan bent om je monddood te laten maken en je toon te matigen onder druk van dat groepje, dan wordt je steeds vaker gestaft en dan gaan de mods denken dat jij de oorzaak bent van een 'slechte sfeer' op het forum. En dan ben je de lul en krijg je de ene ban na de andere.Snarky schreef: ↑19-11-2018 09:11Nou, ging weer lekker hier. Fijn en niet meer dan normaal dat die ban is teruggedraaid, FV! Te achterlijk en vals voor woorden.
Dit is inderdaad precies wat eraan de hand is, en dat is eigenlijk al zo sinds de tijd dat de Marokkanen nog het doelwit van het rechtse stafvee waren in plaats van de vluchtelingen, Sylvana of de anti-pieten. Staffen om een ander monddood te maken is een beproefde methode uit het handboek van GeenStijl, maar het werkt natuurlijk alleen als de mods die de bannen uitdelen ook zo denken, niet opletten, of te lui, te incapabel of te ongeïnteresseerd zijn om te snappen wat er gebeurt.
Ik begrijp best dat je voor twee stagepunten niet het hele weekend gaat inlezen en opletten, maar dit is wel heel gemakzuchtig/clueless.
Soms mis ik de goeie ouwe Angels nog wel eens. Die waren ook niet allemaal even joepie, maar ze waren tenminste wel een beetje betrokken.
Er is dit weekend weer eens bewezen dat de groep die het meest intimiderend of gewelddadig uit de hoek komt bepaalt wie er iets mag zeggen en wie niet, of het nu hooligans of banaannaaiers zijn. Treurige ontwikkeling, er is geen lol meer aan hier.
impala wijzigde dit bericht op 19-11-2018 10:36
0.78% gewijzigd
.
maandag 19 november 2018 om 10:34
Gelijk heb je. Het zou toch te erg zijn als je niet eens meer weerwoord mag geven tegen die bij elkaar gelogen flauwekul.fashionvictim schreef: ↑19-11-2018 10:25Ik heb wel meegeschreven, en wel omdat ik vind dat de keiharde leugens die steeds over die dappere actievoerders worden verspreid op zijn minst moeten worden weersproken. Al leest maar 1 iemand dat KOZP helemaal niet als terreurorganisatie wordt gezien.
maandag 19 november 2018 om 10:39
impala schreef: ↑19-11-2018 10:34Het onderwerp en aan welke kant je staat, doet er helemaal niet toe. Of dat nu marokkanen zijn, of racisme, of complottheorieen (ik noem maar wat, niet geheel willekeurig), of dat je Iris heet, of teveel en te vaak quote, als je op een gegeven moment een groepje tegen je hebt op dit forum, én je duidelijk niet van plan bent om je monddood te laten maken en je toon te matigen onder druk van dat groepje, dan wordt je steeds vaker gestaft en dan gaan de mods denken dat jij de oorzaak bent van een 'slechte sfeer' op het forum. En dan ben je de lul en krijg je de ene ban na de andere.
Een beetje mod leest mee, kent zijn Pappenheimers en weet eea in context te plaatsen. Dan krijgen ban aannaaiers al een stuk minder kans.
maandag 19 november 2018 om 10:40
FV gebanned geweest? Stelletje dombo’s!fashionvictim schreef: ↑19-11-2018 10:25Ik heb wel meegeschreven, en wel omdat ik vind dat de keiharde leugens die steeds over die dappere actievoerders worden verspreid op zijn minst moeten worden weersproken. Al leest maar 1 iemand dat KOZP helemaal niet als terreurorganisatie wordt gezien.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 19 november 2018 om 10:42
Mag een Sinterklaas discussie wel?
https://m.facebook.com/1411778685718367 ... 556287005/
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 19 november 2018 om 10:48
Heel simpel, Sanoma wil veel clicks genereren. Dat levert meer knikkers op dan alle papieren bladen. En ja, internet wordt nu eenmaal meer bevolkt door allerlei schimmige extreem rechtse losers die in de echte wereld onzichtbaar zijn of te erg stinken. Dus digitaal worden deze, veelal bange en anonieme, luitjes een beetje beschermd.
maandag 19 november 2018 om 10:51
dus al die biergooiers en hitlergroetende mannen zitten nu weer achter hun pcoudebaas schreef: ↑19-11-2018 10:48Heel simpel, Sanoma wil veel clicks genereren. Dat levert meer knikkers op dan alle papieren bladen. En ja, internet wordt nu eenmaal meer bevolkt door allerlei schimmige extreem rechtse losers die in de echte wereld onzichtbaar zijn of te erg stinken. Dus digitaal worden deze, veelal bange en anonieme, luitjes een beetje beschermd.
lekker dan
maandag 19 november 2018 om 10:55
Fantastische Sint.oudebaas schreef: ↑19-11-2018 10:42Mag een Sinterklaas discussie wel?
https://m.facebook.com/1411778685718367 ... 556287005/
maandag 19 november 2018 om 10:56
Die hooligans zijn maar het topje van de ijsberg, er zijn er velen die nooit uit de kast komen. Bedenk dat PVV en FvD samen op 30 zetels in de peilingen staan. Dat is iets minder dan 20% van de kiesgerechtigden. Wellicht heeft Nederland altijd al 15-20% rancuneus en racistisch volk gehad. Nu komt het een beetje naar boven. De 80% leeft in de echte wereld, de 20% manifesteert zich vooral anoniem en online.
maandag 19 november 2018 om 10:56
Ik ben bang dat het niet ingewikkelder is dan dit.oudebaas schreef: ↑19-11-2018 10:48Heel simpel, Sanoma wil veel clicks genereren. Dat levert meer knikkers op dan alle papieren bladen. En ja, internet wordt nu eenmaal meer bevolkt door allerlei schimmige extreem rechtse losers die in de echte wereld onzichtbaar zijn of te erg stinken. Dus digitaal worden deze, veelal bange en anonieme, luitjes een beetje beschermd.
Het zou alleen slim zijn van Sanoma om eens te kijken naar hoeveel neutraal klikvee die GeenStijl-trollen inmiddels hebben weggejaagd. Het is hier akelig rustig, vergeleken met een paar jaar geleden. Al dragen Kiki en haar vagina natuurlijk ook het een en ander bij aan de leegloop.
maandag 19 november 2018 om 10:57
Goeie analyse, zo denk ik er ook over.oudebaas schreef: ↑19-11-2018 10:56Die hooligans zijn maar het topje van de ijsberg, er zijn er velen die nooit uit de kast komen. Bedenk dat PVV en FvD samen op 30 zetels in de peilingen staan. Dat is iets minder dan 20% van de kiesgerechtigden. Wellicht heeft Nederland altijd al 15-20% rancuneus en racistisch volk gehad. Nu komt het een beetje naar boven. De 80% leeft in de echte wereld, de 20% manifesteert zich vooral anoniem en online.
Am Yisrael Chai!
maandag 19 november 2018 om 10:57
Ja he! En de gezichten van de omstanders, en een vader die zijn kind wegdraait. Ik hoop dat ze een uitstervend fenomeem zijn.
maandag 19 november 2018 om 10:58
Zo zou het moeten zijn. Maar we weten allemaal dat dat niet zo is.the_Wicked_Witch schreef: ↑19-11-2018 10:39Een beetje mod leest mee, kent zijn Pappenheimers en weet eea in context te plaatsen. Dan krijgen ban aannaaiers al een stuk minder kans.
En zelfs als dat wel zo zou zijn, ook veel mods zijn niet ongevoelig voor groupthink en groepsdruk.
Wat dat betreft zou een robot misschien wel beter zijn.
impala wijzigde dit bericht op 19-11-2018 10:59
8.56% gewijzigd
.
maandag 19 november 2018 om 10:59
Ik heb al eens een ban gehad omdat ik toen ditzelfde wat jij en Oudebaas zeggen ook zei. Kennelijk levert het wel degelijk iets op.Snarky schreef: ↑19-11-2018 10:56Ik ben bang dat het niet ingewikkelder is dan dit.
Het zou alleen slim zijn van Sanoma om eens te kijken naar hoeveel neutraal klikvee die GeenStijl-trollen inmiddels hebben weggejaagd. Het is hier akelig rustig, vergeleken met een paar jaar geleden. Al dragen Kiki en haar vagina natuurlijk ook het een en ander bij aan de leegloop.
Am Yisrael Chai!
maandag 19 november 2018 om 11:01
Dit geloof ik dan weer niet. Het is - door de tijd heen- ook niet altijd dezelfde groep/forummer die beschermd wordt. Of juist niet.oudebaas schreef: ↑19-11-2018 10:48Heel simpel, Sanoma wil veel clicks genereren. Dat levert meer knikkers op dan alle papieren bladen. En ja, internet wordt nu eenmaal meer bevolkt door allerlei schimmige extreem rechtse losers die in de echte wereld onzichtbaar zijn of te erg stinken. Dus digitaal worden deze, veelal bange en anonieme, luitjes een beetje beschermd.
impala wijzigde dit bericht op 19-11-2018 11:02
10.61% gewijzigd
.
maandag 19 november 2018 om 11:02
Totdat ze met samengeknepen knieën en knikkende billen in de rechtbank zitten.oudebaas schreef: ↑19-11-2018 10:48Heel simpel, Sanoma wil veel clicks genereren. Dat levert meer knikkers op dan alle papieren bladen. En ja, internet wordt nu eenmaal meer bevolkt door allerlei schimmige extreem rechtse losers die in de echte wereld onzichtbaar zijn of te erg stinken. Dus digitaal worden deze, veelal bange en anonieme, luitjes een beetje beschermd.