Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat een onzinnig cirkel van censuur.

Als men gewoon beseft dat meningen op internet gewoon meningen zijn, en dat niemand dood gaat van op een forum mongool te worden genoemd, dan hoef je ook niet telkens meer censuur te plegen.

als je geen onwelgevallige mening wil horen dan moet je maar nergens naar vragen, of het gewoon houden bij het plakken van poezen plaatjes.

Ik snap niet waar om dit dan een forum heet nog.

Overigens heb ik het nooit over [insert color] Piet, maar het is het principe van verbieden dat mij echt zwaar tegen staat. Wat een ontzettend wijvengeneuzel zeg!
Alle reacties Link kopieren
N-K toestanden weer. ZP mag niet, beleid mag niet, gezondheidszooi mag niet, patat mag niet etc etc.

Klikken bij de juf mag wel.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
19-11-2018 17:46
N-K toestanden weer. ZP mag niet, beleid mag niet, gezondheidszooi mag niet, patat mag niet etc etc.

Klikken bij de juf mag wel.
Wat is er nu weer mis met patat?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-11-2018 17:41
Omdat mensen er niet normaal over kunnen discussiëren.
Ja, maar dat heb je in andere topics (vooral op actueel) toch ook?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-11-2018 17:41
Omdat mensen er niet normaal over kunnen discussiëren.

Precies. Loopt toch iedere keer uit de hand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
AeonOfWinter schreef:
19-11-2018 17:46
N-K toestanden weer. ZP mag niet, beleid mag niet, gezondheidszooi mag niet, patat mag niet etc etc.

Klikken bij de juf mag wel.
Zachte heelmeesters...ze willen dat iedereen lief en netjes is, maar niet iedereen is dat.

Misschien het over een andere boeg gooien en vrije meningsuiting voortaan het belangrijkste vinden. Ik ben het zo vaak compleet oneens met heel veel mensen hier, maar ik heb liever dat dan dat ze niks mogen zeggen. Kom zeg.
doornroosje9 schreef:
19-11-2018 17:37
Maar wat is precies het verschil met andere topics op actueel? Waarom mag dit onderwerp niet besproken worden?
Omdat het onderwerp door een bepaalde groep dames niet normaal besproken kan worden. Als je voorzichtig aangeeft dat je niet tegen zwarte piet, wordt je direct weggezet als racist en zul je vast ook nog wel tegen asielzoekers zijn. Een discussie heeft totaal geen zin.

Ik snap het wel. Op veel andere discussieplatformen mag de ZP discussie ook niet meer gevoerd worden. Daar gebeurt precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
19-11-2018 17:47
Wat is er nu weer mis met patat?
Meds haar stokpaardje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
RikM schreef:
19-11-2018 17:41
Omdat mensen er niet normaal over kunnen discussiëren.
Daar zijn toch maatregelen voor?
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
19-11-2018 17:49
Meds haar stokpaardje.
Al dan niet met ketchup.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
19-11-2018 17:48
Ja, maar dat heb je in andere topics (vooral op actueel) toch ook?
Ik ben zwanger en ik blow dagelijks. Hoppa altijd bingo. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-11-2018 17:41
Omdat mensen er niet normaal over kunnen discussiëren.
Er is ook een vluchtelingentopic. Alsof daar louter en alleen rustig en beschaafd inhoudelijke argumenten worden uitgewisseld.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Rosabella1 schreef:
19-11-2018 17:50
Ik ben zwanger en ik blow dagelijks. Hoppa altijd bingo. :proud:
Haha of 'ik trek een uitkering en werk zwart bij, rook, ben zwanger van de derde bij drie verschillende mannen en mijn ouders hebben een WIA en drie huizen in Turkije'.

Werkt ook.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
19-11-2018 17:47
Wat is er nu weer mis met patat?
Het leven zonder patat is een lager leven.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
19-11-2018 17:48
Omdat het onderwerp door een bepaalde groep dames niet normaal besproken kan worden. Als je voorzichtig aangeeft dat je niet tegen zwarte piet, wordt je direct weggezet als racist en zul je vast ook nog wel tegen asielzoekers zijn. Een discussie heeft totaal geen zin.

Ik snap het wel. Op veel andere discussieplatformen mag de ZP discussie ook niet meer gevoerd worden. Daar gebeurt precies hetzelfde.
Oh ja? Waar dan? Ik ken geen normaal algemeen forum of discussieplek waar dit taboe is verklaard. Misschien op het punnik of kattenforum?
impala wijzigde dit bericht op 19-11-2018 17:56
1.82% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
19-11-2018 17:46
N-K toestanden weer. ZP mag niet, beleid mag niet, gezondheidszooi mag niet, patat mag niet etc etc.

Klikken bij de juf mag wel.
Vragen naar de naam van een hond mag ook niet want op de man.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
doornroosje9 schreef:
19-11-2018 17:48
Ja, maar dat heb je in andere topics (vooral op actueel) toch ook?

Blijkbaar heeft de zwartepietendiscussie een punt bereikt waarop het niet meer te handhaven is. Dan snap ik wel dat ze kiezen voor de "kan het niet normaal, dan maar helemaal niet" aanpak.
oudebaas schreef:
19-11-2018 17:52
Het leven zonder patat is een lager leven.
Ja he, hallo, man kan geen patat eten omdat meneer zo nodig allergisch moest zijn voor aardappels. Maar om nou te zeggen dat ik met een kort persoon getrouwd ben ... I am offended :P
RikM schreef:
19-11-2018 17:57
Blijkbaar heeft de zwartepietendiscussie een punt bereikt waarop het niet meer te handhaven is. Dan snap ik wel dat ze kiezen voor de "kan het niet normaal, dan maar helemaal niet" aanpak.
Raar dat dat punt zogenaamd nooit bereikt is bij de vluchtelingen topics.
impala schreef:
19-11-2018 17:56
Oh ja? Waar dan? Ik ken geen normaal algemeen forum of discussieplek waar dit taboe is verklaard. Misschien op het punnik of kattenforum?
Op nu.nl/nujij bijvoorbeeld.
RikM schreef:
19-11-2018 17:57
Blijkbaar heeft de zwartepietendiscussie een punt bereikt waarop het niet meer te handhaven is. Dan snap ik wel dat ze kiezen voor de "kan het niet normaal, dan maar helemaal niet" aanpak.
Jaha, maar dan moet je dus in de huisregels opnemen dat niet te handhaven discussies worden verwijderd, en niet een specifiek onderwerp verbieden. Dat laatste is namelijk raar. Niet dat ik verder nog zin heb om het over zwarte piet te hebben hoor, ik ben het onderwerp inmiddels meer dan spuugzat, maar het gaat om het principe he.
Alle reacties Link kopieren
schattigmeisje schreef:
19-11-2018 17:58
Ja he, hallo, man kan geen patat eten omdat meneer zo nodig allergisch moest zijn voor aardappels. Maar om nou te zeggen dat ik met een kort persoon getrouwd ben ... I am offended :P
Ook allergisch voor zoete aardappelen (welke geen echte aardappelen zijn)? Je kunt daar lekkere patat van bakken.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
19-11-2018 17:51
Er is ook een vluchtelingentopic. Alsof daar louter en alleen rustig en beschaafd inhoudelijke argumenten worden uitgewisseld.
Dat zouden ze ook zorgvuldig in de gaten houden, en als het uit de hand liep moest het dicht. Maar daar mag alles.
Ze hebben gewoon geen zin om twee topics niet te modereren.
En ondertussen is Sylvana ook nog steeds een sitting duck. Over aanstootgevend forummen gesproken.
Lucifer2018 schreef:
19-11-2018 17:58
Raar dat dat punt zogenaamd nooit bereikt is bij de vluchtelingen topics.
Of Sylvana Simons topic
aidem schreef:
19-11-2018 17:59
Op nu.nl/nujij bijvoorbeeld.
Die is ook van Sanoma, dus dat snap ik dan wel weer :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven