egoistisch?
maandag 19 november 2018 om 21:06
Even een heldere blik nodig.
Vriend en ik hebben al wat dingen gepland voor december. Nu belde ik broer (die hebben zoontje van 6) wanneer ze Sinterklaas vieren. Wist ie nog niet. Moesten ze mog overleggen. Ik heb vervolgens gezegd dat ik 1 dec er niet ben en zojuist uitnodiging heb aangenomen voor feestje op 2 dec.
Gevolg: broer boos, want Sinterklaas kwam 2 dec beste uit. Broer opa en oma gebeld. Ik ben de boosdoener. Ik zie het even niet meer helder. Inmiddels ingestemd met Sint 2 dec, maar wachten is op oudere zoon van broer of ie dan kan, anders wordt het 1 dec. waarop ik dus ook niet kon....
Vriend en ik hebben al wat dingen gepland voor december. Nu belde ik broer (die hebben zoontje van 6) wanneer ze Sinterklaas vieren. Wist ie nog niet. Moesten ze mog overleggen. Ik heb vervolgens gezegd dat ik 1 dec er niet ben en zojuist uitnodiging heb aangenomen voor feestje op 2 dec.
Gevolg: broer boos, want Sinterklaas kwam 2 dec beste uit. Broer opa en oma gebeld. Ik ben de boosdoener. Ik zie het even niet meer helder. Inmiddels ingestemd met Sint 2 dec, maar wachten is op oudere zoon van broer of ie dan kan, anders wordt het 1 dec. waarop ik dus ook niet kon....
maandag 19 november 2018 om 21:17
Nee, dit kan niet. We vieren voor neefje, bij hun thuis. Is nog enig jong kind in de familie.
5 december (doordeweeks) willen ze niet. Bovendien vinden ze dat zij bepalen, want hun kind.
maandag 19 november 2018 om 21:19
maandag 19 november 2018 om 21:20
Nee. Neefje is nakomertje.
maandag 19 november 2018 om 21:20
Waarom ga je daar dan naartoe? Laat ze dat lekker zelf doen, jij zit daar dus alleen als zaalvulling/sponsor van 'n kadootje. Ik zou passen. Desnoods geef je van te voren even 'n kadootje af.
maandag 19 november 2018 om 21:26
Ik ben stapel op mijn kleine neefje! Bovendien zij we kleine familie. Niet komen is geen optie. Oma is nu bijna over haar toeren over dit akkefietje.Betty_Slocombe schreef: ↑19-11-2018 21:23Ik zal wel weer te kil zijn, maar ik snap niet zo goed wat jullie daar dan met alle geweld moeten doen. Maar goed, dat is een discussie voor een andere keer.
maandag 19 november 2018 om 21:27
Prima discussie bij deze OP vind ik.Betty_Slocombe schreef: ↑19-11-2018 21:23Ik zal wel weer te kil zijn, maar ik snap niet zo goed wat jullie daar dan met alle geweld moeten doen. Maar goed, dat is een discussie voor een andere keer.
Gewoon 'n afgedwongen verplicht nummertje om zoveel mogelijk klapvee/kadootjes voor hun kind te verzamelen. Als volwassene zonder kinderen zou ik me daar niet voor lenen.
maandag 19 november 2018 om 21:28