Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
blijfgewoonbianca schreef:
20-11-2018 23:12
Nieuw dieptepunt: het modtopic gaat ‘s nachts op slot.....
Nahja... wie hebben er zo lopen typen dat het modhok ‘s nachts op slot moet? Haha wat is dit dan nu weer? Stoute forummers...effe allemaal staffen dan maar weer, mailen mag ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
DuchessMeganMarkle schreef:
20-11-2018 23:47
Dit is al heel ver diep. Het ergste vind ik nog dat we als een stel kleuters behandeld worden.
Ik vind wel meer debiel, niet eens erg. Zoals het krijgen van een ban voor niets en vervolgens weigeren uit te leggen waarom die ban gegeven wordt.
Het niet mogen bespreken hoe je met suïcidale gedachten omgaat.
Het maar niet technisch functioneren van dit forum en waar werkelijk niets aan gedaan wordt.

Ik blijf het wonderlijk vinden dat ze het niet gewoon opheffen.
Mattie van de Mod.

Afbeelding
Enn schreef:
20-11-2018 23:53
Nahja... wie hebben er zo lopen typen dat het modhok ‘s nachts op slot moet? Haha wat is dit dan nu weer? Stoute forummers...effe allemaal staffen dan maar weer, mailen mag ook.
O, dat zou ook nog een volgende stap kunnen zijn.
Naast elke avond het forum op slot geen modtopic meer.
Enkel mailen naar de cm.
Dat zal ze leren, die nare forummers.

En dat gaan we ook een verbod opnemen in de huisregels voor het bespreken van mail die niet aankomt. En voor klagen op onze TD, want die doen zó hun best. En het is niet collegiaal om hun zo negatief te laten bespreken.
Wat zeg ik? Ook een verbod op negatief commentaar op de bijdragen van de redactie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
O_O

Ik heb gewoon een K3 reclame in mijn scherm hier op napraat!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
21-11-2018 00:05
O, dat zou ook nog een volgende stap kunnen zijn.
Naast elke avond het forum op slot geen modtopic meer.
Enkel mailen naar de cm.
Dat zal ze leren, die nare forummers.

En dat gaan we ook een verbod opnemen in de huisregels voor het bespreken van mail die niet aankomt. En voor klagen op onze TD, want die doen zó hun best. En het is niet collegiaal om hun zo negatief te laten bespreken.
Wat zeg ik? Ook een verbod op negatief commentaar op de bijdragen van de redactie.

Breng ze nou niet op ideeën :P
Ze konden zichzelf niet meer aan.
Supertriest deze actie van de Mods.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Niet te geloven, wat een achterlijk zootje, zeg!!
Mod-topic dicht, discriminatie-topic dicht, een verbod op het meest actuele onderwerp van dit moment. In het Rutte-topic mogen de pro-hij-die-niet-genoemd-mag-wordens gewoon over het onderwerp beginnen, maar wie erop reageert wordt gewist. En ondertussen gaat het gehaat tegen de vluchtelingen en Sylvana gewoon zoals vanouds door.

Wat een onmacht en onvermogen.
:rofl:
Such fun!1
Kan iemand die mod-tekst niet even op twitter gooien, hilarisch dit.
Such fun!1
Man, man, man.
Huh het moderatortopic op slot? :bonk:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ik denk dat ze hierna de lunchpauzes en koffiebreaks gaan doen. Twee keer een kwartier en tussen de middag een half uur alles op slot . Dan mogen wij 'buiten gaan spelen' op het schoolplein. Iemand nog een springtouw?

Afbeelding
Dit is volstrekt belachelijk. De mods meten met 2 maten.
Vluchtelingen topic mag wel blijven waar al jaren van alles is gezegd, maar er mag geen dialoog gevoerd worden over zwarte piet en racisme in Nederland. Dit is gewoon struisvogelpolitiek.
Werkelijk, wat een onvermogen. Wat zijn wij, vier ofzo? Wat een zootje...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik weet niet wat ik lees.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Snarky schreef:
21-11-2018 07:53
Mod-topic dicht, discriminatie-topic dicht, een verbod op het meest actuele onderwerp van dit moment. In het Rutte-topic mogen de pro-hij-die-niet-genoemd-mag-wordens gewoon over het onderwerp beginnen, maar wie erop reageert wordt gewist. En ondertussen gaat het gehaat tegen de vluchtelingen en Sylvana gewoon zoals vanouds door.

Wat een onmacht en onvermogen.
Eens. Niet mogen discussiëren over actuele zaken, steekt mij nog het meest. Er is de afgelopen dagen zoveel gebeurd en daar mag je het dan niet over hebben op ‘t forum.
Ik kan er niet wakker van liggen. Alleen als Claudio het weer op zijn heupen krijgt is het lastig natuurlijk want ze waren net nóg niet open.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit forum heeft zijn glans al een lange tijd geleden verloren.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Nouschi schreef:
21-11-2018 09:02
Ik kan er niet wakker van liggen. Alleen als Claudio het weer op zijn heupen krijgt is het lastig natuurlijk want ze waren net nóg niet open.
Kreeg Claudio het nog maar eens op zijn heupen. Die was een stuk minder giftig en veel grappiger dan de trollen van tegenwoordig.
Orangetree schreef:
21-11-2018 08:47
Ik denk dat ze hierna de lunchpauzes en koffiebreaks gaan doen. Twee keer een kwartier en tussen de middag een half uur alles op slot . Dan mogen wij 'buiten gaan spelen' op het schoolplein. Iemand nog een springtouw?

Afbeelding
Ze zijn ‘nog’ niet wakker.
Snarky schreef:
21-11-2018 09:10
Kreeg Claudio het nog maar eens op zijn heupen. Die was een stuk minder giftig en veel grappiger dan de trollen van tegenwoordig.

Ik bedoel de enge plaatjesplakker, niet de trol.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Er is van alles gezegd over moslims, Sylvana Simmons en vluchtelingen, maar je mag het niet hebben over het racisme in Nederland en zwarte piet.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven