Collega doet zo bot

21-11-2018 20:06 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry weg door bepaalde reacties
anoniem_378624 wijzigde dit bericht op 22-11-2018 12:09
97.43% gewijzigd
Nemaìn’ schreef:
21-11-2018 20:20
Je moet eens weten hoe hard je met een bekertje kan gooien.
Het was een leeg plastic bekertje
Nemaìn’ schreef:
21-11-2018 20:20
Je moet eens weten hoe hard je met een bekertje kan gooien.

Ik ben wel benieuwd naar het materiaal eigenlijk.
Volgende keer zou ik hem alle andere meuk ook meegeven als hij het wel erg vind als er troep ligt.
"Nou, mooi! Neem je dit dan ook even mee?!"
Wat een onaardige kerel, Mila.
Maar probeer het maar van je af te zetten. Hij zal z’n dag wel niet gehad hebben.
Murrmurr schreef:
21-11-2018 20:21
Weet jij veel of er een plakbandautomaat in zit. Ik zou het risico niet nemen iig.
Murrmurr schreef:
21-11-2018 20:21

Past prima een steen in.
Theamuts schreef:
21-11-2018 20:22
Volgende keer zou ik hem alle andere meuk ook meegeven als hij het wel erg vind als er troep ligt.
"Nou, mooi! Neem je dit dan ook even mee?!"
Goeie;-)
Moet je hier om huilen? Ik begrijp het misschien verkeerd, maar hij bedoelde toch te zeggen dat het slordig van hem was? Hij verhief niet zijn stem naar jou, hij sprak eerder zichzelf vermanend toe.

Ik denk echt dat je hier te zwaar aan tilt en het voorbeeld lijkt ook niets te maken te hebben met zijn nieuwe functie.

Ontspan.
Milavila schreef:
21-11-2018 20:25
Goeie;-)

Durf je helemaal niet.
Jeetje meid wat een toestand,ik zou ook gaan huilen hoor.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Nitflex schreef:
21-11-2018 20:25
Moet je hier om huilen? Ik begrijp het misschien verkeerd, maar hij bedoelde toch te zeggen dat het slordig van hem was? Hij verhief niet zijn stem naar jou, hij sprak eerder zichzelf vermanend toe.

Ik denk echt dat je hier te zwaar aan tilt en het voorbeeld lijkt ook niets te maken te hebben met zijn nieuwe functie.

Ontspan.
Dan nog is het een eikel met zijn f*ing bekertje. Ik zou ook janken als ik met zulke lui moest werken.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
21-11-2018 20:27
Dan nog is het een eikel met zijn f*ing bekertje. Ik zou ook janken als ik met zulke lui moest werken.

Dat knusselen doet jou geen goed.
Als je de moeite niet kan nemen om normaal op iemand te reageren,blijf dan weg. Wat een klote reacties weer pfff.

Het is een lul. De volgende keer gewoon terugbijten en aangeven dat hij het op een normale toon kan zeggen, of weg mag blijven. Niet om huilen. Maak jezelf iets harder. Mijn moeder kan om dit soort dingen ook huilen. Maar helaas. De wereld is hard, en je gaat echt niet dood als jij jezelf wat hader opstelt. Dus trek het je niet persoonlijk aan, want het gaat niet om jou. Wel hoe je er zelf op reageerd. Gewoon denken, wat een lul! In plaats van, ik ben te lief, waar heb ik dit aan verdiend, het is niet eerlijk. Dat dacht ik toen ik 15 was. Maar dat soort gedachtes hebben helemaal geen nut wanneer je een volwassen vrouw bent. Je hebt nou eenmaal idioten op deze aardkloot. Deal ermee op het moment: Zeg, een toontje lager vriendelijke vriend!, ik bedoelde er niks mee, chill". En ga verder met je dag en je leven.
Star² schreef:
21-11-2018 20:22
Past prima een steen in.
Hebben ze tegenwoordig nog een press papier op kantoor?
Waar is Pejeka als je ‘m nodig hebt.
ViezeHond schreef:
Dan had je maar een studie moeten afmaken
ViezeHond schreef:
Zit niet zo te stoken, haha!
Star² schreef:
Kom hier :hug: krijg je er 1
Damned if I don’t
Star² schreef:
Ah, is dat het.
Universeinmotion schreef:
Als je de moeite niet kan nemen om normaal op iemand te reageren,blijf dan weg. Wat een klote reacties weer pfff.
Dat zou een mooie boel worden hier
Ik snap er niks van. Hij laat rommel bij jou achter, komt dat later ophalen en maakt zijn excuus, en dan voel jij je aangevallen en ga je huilen? Moet je huilen omdat hij hard praatte? Hij heeft toch niks onaardigs tegen je gezegd?
ViezeHond schreef:
Ik zou serieus heel hard gaan huilen met van die lange uithalen en veel snot enzo. :lol:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Murrmurr schreef:
21-11-2018 20:28
Dan had je maar een studie moeten afmaken
Bij de plantsoenendienst is er nooit gezeik over bekertjes.
Damned if I don’t
Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen, dat je naderhand moet huilen. Ik kan ook heel erg schrikken als mensen me bot behandelen en ik het niet had verwacht, en me daarna heel kut voelen. Alsof je minder waard bent dat je zelfs voor zo'n simpele opmerking afgesnauwd wordt en niemand om je heen er wat van zegt en jij ook met je bek vol tanden staat. Maar meestal speelt er dan meer (erg moe, sowieso niet lekker in m'n vel, etc) waardoor je niet kunt relativeren.
Pinda-Kaas schreef:
21-11-2018 20:30
Ik snap er niks van. Hij laat rommel bij jou achter, komt dat later ophalen en maakt zijn excuus, en dan voel jij je aangevallen en ga je huilen? Moet je huilen omdat hij hard praatte? Hij heeft toch niks onaardigs tegen je gezegd?

Hij sprak streng.
Nitflex schreef:
21-11-2018 20:28
Zit niet zo te stoken, haha!
@(
Damned if I don’t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven