Betrapt!?
vrijdag 23 november 2018 om 14:49
Een leuke man ontmoet, alles klopte; sexueel, qua humor enz. Zelfs al voorzichtig voor het nieuwe jaar plannen maken.
Ineens veranderde zijn gedrag en voelde ik dat er niet klopte, alles escaleerde en is nu voorbij, zomaar dacht ik.
Nu heb ik zitten denken wat het heeft kunnen zijn en weet ik zeker dat hij in mijn telefoon mijn whatsapp heeft gelezen, hier stonden explicite teksten over weer van mij met een andere gast waar ik nooit seks mee heb gehad maar die ik wel gelijktijdig had leren kennen.
Nu baal ik ontzettend dat hij dit heeft gelezen want door de strekking en timing van deze appjes kan ik mij voorstellen dat hij nu denkt dat ik onbetrouwbaar ben.
Dus alles is naar de klote......
Ineens veranderde zijn gedrag en voelde ik dat er niet klopte, alles escaleerde en is nu voorbij, zomaar dacht ik.
Nu heb ik zitten denken wat het heeft kunnen zijn en weet ik zeker dat hij in mijn telefoon mijn whatsapp heeft gelezen, hier stonden explicite teksten over weer van mij met een andere gast waar ik nooit seks mee heb gehad maar die ik wel gelijktijdig had leren kennen.
Nu baal ik ontzettend dat hij dit heeft gelezen want door de strekking en timing van deze appjes kan ik mij voorstellen dat hij nu denkt dat ik onbetrouwbaar ben.
Dus alles is naar de klote......
vrijdag 23 november 2018 om 17:26
vrijdag 23 november 2018 om 21:22
vrijdag 23 november 2018 om 23:48
zaterdag 24 november 2018 om 10:00
Dit snap ik niet. Je doet alsof het 'bewaren' van die apps een actieve daad is. Bewaren gebeurt toch automatisch? Wissen is een actieve daad, en veel gekker/verdachter (vind ik).
Juist het feit dat TO niets heeft gewist, pleit in haar voordeel.
zaterdag 24 november 2018 om 10:35
appelientjex schreef: ↑23-11-2018 23:48Kom op ze zat nog in de datingfase. Hij had niet in haar tel moeten kijken.
Niet iedereen denkt daar zo over. Exclusiviteit tijdens de datingfase is voor mij wel een vereiste. Ik ga geen tijd en energie in iemand stoppen die ook met anderen nog geile dingen probeert.
Such fun!1
zondag 25 november 2018 om 06:32
Dus tijdens het daten is appen, zoenen of neuken met anderen toegestaan? Voor mij niet.appelientjex schreef: ↑23-11-2018 23:48Kom op ze zat nog in de datingfase. Hij had niet in haar tel moeten kijken.
En dan jammeren over dat in haar telefoon kijken, had zij het ook oké gevonden als het andersom was geweest? Waarschijnlijk niet.
Tijdens de datefase verwacht ik dat de ander zich volledig op mij toelegt.
zondag 25 november 2018 om 06:34
Dat pleit niet in haar voordeel, ik zou me eerder afvragen waarom dat gesprek bewaard gebleven is. Het is een goede reden om iemand niet te vertrouwen. En zonder vertrouwen geen relatie.
zondag 25 november 2018 om 08:10
Dat heeft ze gemerkt. Het heeft enorm voordelig voor haar uitgepakt.
Alhoewel ze absoluut niet had hoeven verwachten dat hij in haar telefoon zat te snuffelen dus ergens heeft t wel in haar voordeel gewerkt dat ze de dans ontsprongen is.
zondag 25 november 2018 om 09:41
Zet een code op je telefoon.
En als je echt graag duidelijkheid wil scheppen zeg je toch gewoon tegen hem dat je denkt dat hij je apps heeft gelezen en daaruit voorbarige conclusies heeft getrokken? Desnoods app je hem met die mededeling. Kun je er nog bij vermelden dat je het idee hebt dat het de reden is dat het nu mis is gelopen en dat je dat erg jammer vindt.
De kans is groot dat hij nu eenmaal onzeker is geworden en dat het niet meer te keren is. Hij gaat er ook nog al op een vermijdende manier mee om. Blijkbaar vindt hij het belangrijker om zijn ego te beschermen dan jou te behouden. Kun je ook je conclusies uit trekken.
En als je echt graag duidelijkheid wil scheppen zeg je toch gewoon tegen hem dat je denkt dat hij je apps heeft gelezen en daaruit voorbarige conclusies heeft getrokken? Desnoods app je hem met die mededeling. Kun je er nog bij vermelden dat je het idee hebt dat het de reden is dat het nu mis is gelopen en dat je dat erg jammer vindt.
De kans is groot dat hij nu eenmaal onzeker is geworden en dat het niet meer te keren is. Hij gaat er ook nog al op een vermijdende manier mee om. Blijkbaar vindt hij het belangrijker om zijn ego te beschermen dan jou te behouden. Kun je ook je conclusies uit trekken.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 25 november 2018 om 09:52
Ik snap het niet: is het normaal/gebruikelijk om gesprekken te wissen? Ik wis nooit gesprekken. Jij doet het voorkomen alsof het echt betekenisvol is dat ze het 'bewaard' heeft. Maar dat gebeurt toch automatisch?Lord*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 06:34Dat pleit niet in haar voordeel, ik zou me eerder afvragen waarom dat gesprek bewaard gebleven is. Het is een goede reden om iemand niet te vertrouwen. En zonder vertrouwen geen relatie.
Of bedoel je dat ze bij wijze van hoge uitzondering DIT gesprek had moeten wissen, om te voorkomen dat haar date het zou lezen als hij in haar telefoon zou kijken? En dat ze, nu ze dat niet heeft gedaan, duidelijk niet te vertrouwen is?
Of mis ik iets?
zondag 25 november 2018 om 09:56
Als ze het gesprek gewoon meteen gewist had was er nu niks aan de hand geweest. Ik zou het ook niet leuk vinden om te horen dat ik meer een soort optie was ipv een prioriteit.samarinde schreef: ↑25-11-2018 09:52Ik snap het niet: is het normaal/gebruikelijk om gesprekken te wissen? Ik wis nooit gesprekken. Jij doet het voorkomen alsof het echt betekenisvol is dat ze het 'bewaard' heeft. Maar dat gebeurt toch automatisch?
Of bedoel je dat ze bij wijze van hoge uitzondering DIT gesprek had moeten wissen, om te voorkomen dat haar date het zou lezen als hij in haar telefoon zou kijken? En dat ze, nu ze dat niet heeft gedaan, duidelijk niet te vertrouwen is?
Of mis ik iets?
zondag 25 november 2018 om 18:36
Ik wis mijn apps nooit anders.Lord*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 06:34Dat pleit niet in haar voordeel, ik zou me eerder afvragen waarom dat gesprek bewaard gebleven is. Het is een goede reden om iemand niet te vertrouwen. En zonder vertrouwen geen relatie.
zondag 25 november 2018 om 18:41
Had ie maar niet moeten kijken. Beetje dom. Zou ik nou nooit doen bij een date. Als je het nou doen als je al 10 jaar bij elkaar bent en een voorgevoel hebt à lá, maar bij een date die je net kent?Lord*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 09:56Als ze het gesprek gewoon meteen gewist had was er nu niks aan de hand geweest. Ik zou het ook niet leuk vinden om te horen dat ik meer een soort optie was ipv een prioriteit.
zondag 25 november 2018 om 18:43
Dit stelde echt niks voor. Toen ze op date ging kapte ze die gast af, dus t was voor zijn tijd. Gezeik om niks.Lord*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 06:32Dus tijdens het daten is appen, zoenen of neuken met anderen toegestaan? Voor mij niet.
En dan jammeren over dat in haar telefoon kijken, had zij het ook oké gevonden als het andersom was geweest? Waarschijnlijk niet.
Tijdens de datefase verwacht ik dat de ander zich volledig op mij toelegt.
appelientjex wijzigde dit bericht op 25-11-2018 18:46
7.62% gewijzigd
zondag 25 november 2018 om 22:10
Toen ze al met date aan het appen was zoende ze nog een beetje met huisgenoot. Hij heeft nu dus geen zin meer om tijd te investeren. Zijn goed recht toch?appelientjex schreef: ↑25-11-2018 18:43Dit stelde echt niks voor. Toen ze op date ging kapte ze die gast af, dus t was voor zijn tijd. Gezeik om niks.
zondag 25 november 2018 om 22:23
Appen stelt toch niks voor? Dan heb je elkaar dus nog niet eens gezien dus dan zit je niet in de date fase. Dus met meerdere mensen tegelijk appen als je op tinder zit mag niet? Erg onrealistisch om dat te verwachten.Lord*Voldemort schreef: ↑25-11-2018 22:10Toen ze al met date aan het appen was zoende ze nog een beetje met huisgenoot. Hij heeft nu dus geen zin meer om tijd te investeren. Zijn goed recht toch?
Daarbij is t een eikel dat ie in haar telefoon kijkt. Zou daar echt pissig over zijn.
zondag 25 november 2018 om 22:26
Tuurlijk mag dat, maar dat betekent voor sommige mensen gewoon dat ze direct hun interesse verliezen als ze het weten.appelientjex schreef: ↑25-11-2018 22:23Appen stelt toch niks voor? Dan heb je elkaar dus nog niet eens gezien dus dan zit je niet in de date fase. Dus met meerdere mensen tegelijk appen als je op tinder zit mag niet?
Daarbij is t een eikel dat ie in haar telefoon kijkt. Zou daar echt pissig over zijn.