Betrapt!?

23-11-2018 14:49 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een leuke man ontmoet, alles klopte; sexueel, qua humor enz. Zelfs al voorzichtig voor het nieuwe jaar plannen maken.

Ineens veranderde zijn gedrag en voelde ik dat er niet klopte, alles escaleerde en is nu voorbij, zomaar dacht ik.

Nu heb ik zitten denken wat het heeft kunnen zijn en weet ik zeker dat hij in mijn telefoon mijn whatsapp heeft gelezen, hier stonden explicite teksten over weer van mij met een andere gast waar ik nooit seks mee heb gehad maar die ik wel gelijktijdig had leren kennen.

Nu baal ik ontzettend dat hij dit heeft gelezen want door de strekking en timing van deze appjes kan ik mij voorstellen dat hij nu denkt dat ik onbetrouwbaar ben.

Dus alles is naar de klote......
draai dit dan eens om,

je leuke date hokt met een meid die haar tong al eens in zijn mond heeft gehad en hij heeft zelf per app flink wat geschreven wat hij met haar zou willen doen... dan denk jij toch ook 'doei hoor, ik wist het wel'?
Lorem Ipsum
Waarom was je met die andere gast geil aan het appen?
Wat voor afspraken had je met je date over anderen, ...etc?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
We waren alleen nog aan het appen terwijl ik met de huisgenoot beetje zoende. Toen ik daadwerkelijk met hem op date ben gegaan en ik wist dat ik dit niet wilde verkloten heb ik dus niks meer gedaan, daarvoor eigenlijk deed ik niks meer met huisgenoot.
Waarom bewaar je zoiets in godesnaam?
achterlijk dat hij in jouw telefoon zit terwijl jullie nog maar een beginnende relatie hebben. Ik zou hem daarop aanspreken en ook uitleggen hoe het zat met die ander. Je bent niet vreemd gegaan dus hij stelt zich aan.
Code op je telefoon zetten. Wist niet dat er nog mensen waren die dat niet hebben. Zeker als je je telefoon achteloos bij je nieuwe date achterlaat.
Je date voelde aan dat er iets niet snor zat. Ik geef hem geen ongelijk.

Balen voor je, maar niet iedereen is zo casual over relaties en seks.
Such fun!1
MarindaH schreef:
23-11-2018 23:33
Je date voelde aan dat er iets niet snor zat. Ik geef hem geen ongelijk.

Balen voor je, maar niet iedereen is zo casual over relaties en seks.
Kom op ze zat nog in de datingfase. Hij had niet in haar tel moeten kijken.
Gatekeeper* schreef:
23-11-2018 21:30
Waarom bewaar je zoiets in godesnaam?
Dit snap ik niet. Je doet alsof het 'bewaren' van die apps een actieve daad is. Bewaren gebeurt toch automatisch? Wissen is een actieve daad, en veel gekker/verdachter (vind ik).

Juist het feit dat TO niets heeft gewist, pleit in haar voordeel.
appelientjex schreef:
23-11-2018 23:48

Niet iedereen denkt daar zo over. Exclusiviteit tijdens de datingfase is voor mij wel een vereiste. Ik ga geen tijd en energie in iemand stoppen die ook met anderen nog geile dingen probeert.
Such fun!1
appelientjex schreef:
23-11-2018 23:48
Dus tijdens het daten is appen, zoenen of neuken met anderen toegestaan? Voor mij niet.
En dan jammeren over dat in haar telefoon kijken, had zij het ook oké gevonden als het andersom was geweest? Waarschijnlijk niet.
Tijdens de datefase verwacht ik dat de ander zich volledig op mij toelegt.
samarinde schreef:
24-11-2018 10:00
Dit snap ik niet. Je doet alsof het 'bewaren' van die apps een actieve daad is. Bewaren gebeurt toch automatisch? Wissen is een actieve daad, en veel gekker/verdachter (vind ik).

Dat pleit niet in haar voordeel, ik zou me eerder afvragen waarom dat gesprek bewaard gebleven is. Het is een goede reden om iemand niet te vertrouwen. En zonder vertrouwen geen relatie.
samarinde schreef:
24-11-2018 10:00
Dat heeft ze gemerkt. Het heeft enorm voordelig voor haar uitgepakt.

Alhoewel ze absoluut niet had hoeven verwachten dat hij in haar telefoon zat te snuffelen dus ergens heeft t wel in haar voordeel gewerkt dat ze de dans ontsprongen is.
Op mijn telefoon zit oa vanwege bedrijfspolicy een pincode. Dus niemand kan zomaar bij info die niet deelbaar is. Hoezo is jouw telefoon niet beveiligd, en kan zelfs Jodocus bij de (vertrouwelijke) chats die je met anderen hebt?
Zet een code op je telefoon.

En als je echt graag duidelijkheid wil scheppen zeg je toch gewoon tegen hem dat je denkt dat hij je apps heeft gelezen en daaruit voorbarige conclusies heeft getrokken? Desnoods app je hem met die mededeling. Kun je er nog bij vermelden dat je het idee hebt dat het de reden is dat het nu mis is gelopen en dat je dat erg jammer vindt.

De kans is groot dat hij nu eenmaal onzeker is geworden en dat het niet meer te keren is. Hij gaat er ook nog al op een vermijdende manier mee om. Blijkbaar vindt hij het belangrijker om zijn ego te beschermen dan jou te behouden. Kun je ook je conclusies uit trekken.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Lord*Voldemort schreef:
25-11-2018 06:34
Dat pleit niet in haar voordeel, ik zou me eerder afvragen waarom dat gesprek bewaard gebleven is. Het is een goede reden om iemand niet te vertrouwen. En zonder vertrouwen geen relatie.
Ik snap het niet: is het normaal/gebruikelijk om gesprekken te wissen? Ik wis nooit gesprekken. Jij doet het voorkomen alsof het echt betekenisvol is dat ze het 'bewaard' heeft. Maar dat gebeurt toch automatisch?

Of bedoel je dat ze bij wijze van hoge uitzondering DIT gesprek had moeten wissen, om te voorkomen dat haar date het zou lezen als hij in haar telefoon zou kijken? En dat ze, nu ze dat niet heeft gedaan, duidelijk niet te vertrouwen is?

Of mis ik iets?
samarinde schreef:
25-11-2018 09:52
Ik snap het niet: is het normaal/gebruikelijk om gesprekken te wissen? Ik wis nooit gesprekken. Jij doet het voorkomen alsof het echt betekenisvol is dat ze het 'bewaard' heeft. Maar dat gebeurt toch automatisch?

Of bedoel je dat ze bij wijze van hoge uitzondering DIT gesprek had moeten wissen, om te voorkomen dat haar date het zou lezen als hij in haar telefoon zou kijken? En dat ze, nu ze dat niet heeft gedaan, duidelijk niet te vertrouwen is?

Of mis ik iets?
Als ze het gesprek gewoon meteen gewist had was er nu niks aan de hand geweest. Ik zou het ook niet leuk vinden om te horen dat ik meer een soort optie was ipv een prioriteit.
Lord*Voldemort schreef:
25-11-2018 06:34
Ik wis mijn apps nooit anders.
Lord*Voldemort schreef:
25-11-2018 09:56
Als ze het gesprek gewoon meteen gewist had was er nu niks aan de hand geweest. Ik zou het ook niet leuk vinden om te horen dat ik meer een soort optie was ipv een prioriteit.
Had ie maar niet moeten kijken. Beetje dom. Zou ik nou nooit doen bij een date. Als je het nou doen als je al 10 jaar bij elkaar bent en een voorgevoel hebt à lá, maar bij een date die je net kent?
Lord*Voldemort schreef:
25-11-2018 06:32
Dus tijdens het daten is appen, zoenen of neuken met anderen toegestaan? Voor mij niet.
En dan jammeren over dat in haar telefoon kijken, had zij het ook oké gevonden als het andersom was geweest? Waarschijnlijk niet.
Tijdens de datefase verwacht ik dat de ander zich volledig op mij toelegt.
Dit stelde echt niks voor. Toen ze op date ging kapte ze die gast af, dus t was voor zijn tijd. Gezeik om niks.
appelientjex wijzigde dit bericht op 25-11-2018 18:46
7.62% gewijzigd
Wat ben ik blij dat ik single ben zeg. Als een man zoveel gedoe geeft, wat heb je er dan nog aan?
appelientjex schreef:
25-11-2018 18:43
Dit stelde echt niks voor. Toen ze op date ging kapte ze die gast af, dus t was voor zijn tijd. Gezeik om niks.
Toen ze al met date aan het appen was zoende ze nog een beetje met huisgenoot. Hij heeft nu dus geen zin meer om tijd te investeren. Zijn goed recht toch?
Lord*Voldemort schreef:
25-11-2018 22:10
Toen ze al met date aan het appen was zoende ze nog een beetje met huisgenoot. Hij heeft nu dus geen zin meer om tijd te investeren. Zijn goed recht toch?
Appen stelt toch niks voor? Dan heb je elkaar dus nog niet eens gezien dus dan zit je niet in de date fase. Dus met meerdere mensen tegelijk appen als je op tinder zit mag niet? Erg onrealistisch om dat te verwachten.
Daarbij is t een eikel dat ie in haar telefoon kijkt. Zou daar echt pissig over zijn.
appelientjex schreef:
25-11-2018 22:23
Appen stelt toch niks voor? Dan heb je elkaar dus nog niet eens gezien dus dan zit je niet in de date fase. Dus met meerdere mensen tegelijk appen als je op tinder zit mag niet?
Daarbij is t een eikel dat ie in haar telefoon kijkt. Zou daar echt pissig over zijn.
Tuurlijk mag dat, maar dat betekent voor sommige mensen gewoon dat ze direct hun interesse verliezen als ze het weten.
TO is hij niet voor rede vatbaar? Dit kun je toch zo recht zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven