Betrapt!?

23-11-2018 14:49 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een leuke man ontmoet, alles klopte; sexueel, qua humor enz. Zelfs al voorzichtig voor het nieuwe jaar plannen maken.

Ineens veranderde zijn gedrag en voelde ik dat er niet klopte, alles escaleerde en is nu voorbij, zomaar dacht ik.

Nu heb ik zitten denken wat het heeft kunnen zijn en weet ik zeker dat hij in mijn telefoon mijn whatsapp heeft gelezen, hier stonden explicite teksten over weer van mij met een andere gast waar ik nooit seks mee heb gehad maar die ik wel gelijktijdig had leren kennen.

Nu baal ik ontzettend dat hij dit heeft gelezen want door de strekking en timing van deze appjes kan ik mij voorstellen dat hij nu denkt dat ik onbetrouwbaar ben.

Dus alles is naar de klote......
och jongens, al die miserie dat koppels hier hebben, waarom moet dat hier allemaal zo moeilijk zijn! blijf liever single minder gecompliceerd en geen uitleg verantwoord!
Heeft hij dat zelf ook gezegd dat hij die appjes heeft gelezen of denk je dat alleen maar?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Niet denken, maar vragen.

Trouwens, hoe lang ken je die gast? Iemand die zomaar in mijn telefoon gaat neuzen na een paar maanden kan wegwezen.
Dat weet ik zeker omdat hij een vraag stelde die sloeg op wat ik die andere gast had geappt, hij vroeg expliciet om een verklaring.
Denk dat hij niet gaat toegeven dat hij mijn berichten heeft zitten lezen, staat zo dom.
Star² schreef:
23-11-2018 14:56
Niet denken, maar vragen.

Trouwens, hoe lang ken je die gast? Iemand die zomaar in mijn telefoon gaat neuzen na een paar maanden kan wegwezen.
Ja dit dus! Ik heb nu een paar maanden een nieuwe vriend maar zodra hij in mijn telefoon gaat zitten snuffelen kan hij opzouten.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
23-11-2018 15:04
Ja dit dus! Ik heb nu een paar maanden een nieuwe vriend maar zodra hij in mijn telefoon gaat zitten snuffelen kan hij opzouten.
+1. Als ie nu al niet meer te vertrouwen is... Dat ben je liever kwijt dan rijk.
¡Apagando las luces!
En wat denk je er van om het tijdens een gesprek te bespreken?

:whut:
Vind het ook raar maar ik baal wel dat alles nu fokt is.
Pusswithoutboots schreef:
23-11-2018 15:22
Vind het ook raar maar ik baal wel dat alles nu fokt is.
Wat gaf hij als reden dan om het uit te maken?
Waarom wil je nog met hem? Hij leest dus ongevraagd in je telefoon, stelt geen vragen en dumpt je zonder pardon.

Klinkt niet als een catch.
Die teksten met die andere gast zullen dan ook wel niet over koetjes en kalfjes hebben gegaan, gok ik zo. Tja wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten.
dus het is niet zo dat hij ineens iets op je scherm zag van flirterige aard,

hij moest echt in je appgeschiedenis gaan graven naar iets wat je weken of misschien wel maanden geleden hebt getypt naar iemand voor jullie een relatie kregen?

en jij vind dat jij betrapt bent?
Lorem Ipsum
Wat hij als reden gaf om het uit te maken is niet zo belangrijk, wel wat je antwoord was.
Heb je hem uitgelegd waarom je nog aan het chatten was met een andere man terwijl je al met hem was? Ik mag toch hopen van wel, en snap het wel als hij denkt yeah, right. We hebben geen seks hoor, dat appen is een grapje meer niet lieverd.

Als vrouwen zoiets vertellen hier is het advies meestal RUN FORREST RUN wat een onbetrouwbare hond enz. enzoverder..
Kan wel een beetje begrijpen dat hij niet blij was met die appjes, ik zou ook denken aha, die is niet te vertrouwen of in ieder geval allesbehalve monogaam.
@turquasi Ja, het stond in mijn chatgeschiedenis, dus het is niet zo dat ik met die ander appte, dat was vvt.
Blijkbaar vertrouwde hij je niet en was dat terecht. Het is op zijn minst niet zo netjes om expliciete chats te hebben terwijl je in een beginnende relatie zit.
We begonnen net pas te daten, we hadden beiden niet gedacht dat we zo goed met elkaar zouden zijn.

Ik heb dus feitelijk gezien niet de boel lopen belazeren.
Hoe kan het mogelijk zijn dat zo'n man in je telefoon komt en dan ook nog de tijd heeft om uitgebreid te gaan snuffelen? Heb je geen code erop?
Ik vind het een lage actie en je mag blij zijn dat je van deze gast af bent. Met iemand die stiekem in mijn telefoon gaat lezen, hoef ik geen relatie.
...
Pusswithoutboots schreef:
23-11-2018 15:41
We begonnen net pas te daten, we hadden beiden niet gedacht dat we zo goed met elkaar zouden zijn.

Ik heb dus feitelijk gezien niet de boel lopen belazeren.

Waarom is de titel dan betrapt?
TVP schreef:
23-11-2018 15:38
Blijkbaar vertrouwde hij je niet en was dat terecht. Het is op zijn minst niet zo netjes om expliciete chats te hebben terwijl je in een beginnende relatie zit.
Dat doen mannen ook. In de datefase ben je meestal wel met meerdere in gesprek.
...
Poker schreef:
23-11-2018 15:32
Die teksten met die andere gast zullen dan ook wel niet over koetjes en kalfjes hebben gegaan, gok ik zo. Tja wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten.
Ze heeft niks verkeerd gedaan.
...
Star² schreef:
23-11-2018 15:46
Waarom is de titel dan betrapt?
Hmmm ja dit zaakje stinkt!
Voor hem was het een dealbreaker, verder doet het er niet toe wanner wat enzo. Wees blij dat het over is, omdat de kans groot is dat er wel anders wat anders was voorgevallen waar hij over zou kunnen vallen.

Jammer, meer geluk bij een volgende.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
"Ik heb dus feitelijk gezien niet de boel lopen belazeren." zeg je.
Waar is hij dan zo boos over? Eerder zeg je gezien de strekking en de timing plus wat ik schreef snap ik wel waarom.

Het klinkt alsof je niet echt eerlijk bent geweest in het verleden en nu nog steeds niet.
En waarom die totaal onbelangrijke berichtjes niet gewist? Zijn intuïtie zal wel opgespeeld hebben, net zoals veel vrouwen hier is hij gaan neuzen in je telefoon.
Niet netjes maar als hij niets raars had gevonden had hij opgelucht kunnen denken: vergissing, nu maar hopen dat ze nooit ontdekt dat ik het gevoel had dat ze met een ander bezig was.

Wat bedoel je anders met timing en de strekking van je appjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven