Betrapt!?
vrijdag 23 november 2018 om 14:49
Een leuke man ontmoet, alles klopte; sexueel, qua humor enz. Zelfs al voorzichtig voor het nieuwe jaar plannen maken.
Ineens veranderde zijn gedrag en voelde ik dat er niet klopte, alles escaleerde en is nu voorbij, zomaar dacht ik.
Nu heb ik zitten denken wat het heeft kunnen zijn en weet ik zeker dat hij in mijn telefoon mijn whatsapp heeft gelezen, hier stonden explicite teksten over weer van mij met een andere gast waar ik nooit seks mee heb gehad maar die ik wel gelijktijdig had leren kennen.
Nu baal ik ontzettend dat hij dit heeft gelezen want door de strekking en timing van deze appjes kan ik mij voorstellen dat hij nu denkt dat ik onbetrouwbaar ben.
Dus alles is naar de klote......
Ineens veranderde zijn gedrag en voelde ik dat er niet klopte, alles escaleerde en is nu voorbij, zomaar dacht ik.
Nu heb ik zitten denken wat het heeft kunnen zijn en weet ik zeker dat hij in mijn telefoon mijn whatsapp heeft gelezen, hier stonden explicite teksten over weer van mij met een andere gast waar ik nooit seks mee heb gehad maar die ik wel gelijktijdig had leren kennen.
Nu baal ik ontzettend dat hij dit heeft gelezen want door de strekking en timing van deze appjes kan ik mij voorstellen dat hij nu denkt dat ik onbetrouwbaar ben.
Dus alles is naar de klote......
vrijdag 23 november 2018 om 15:04
Ja dit dus! Ik heb nu een paar maanden een nieuwe vriend maar zodra hij in mijn telefoon gaat zitten snuffelen kan hij opzouten.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
vrijdag 23 november 2018 om 15:05
+1. Als ie nu al niet meer te vertrouwen is... Dat ben je liever kwijt dan rijk.Rosabella1 schreef: ↑23-11-2018 15:04Ja dit dus! Ik heb nu een paar maanden een nieuwe vriend maar zodra hij in mijn telefoon gaat zitten snuffelen kan hij opzouten.
¡Apagando las luces!
vrijdag 23 november 2018 om 15:27
Wat gaf hij als reden dan om het uit te maken?Pusswithoutboots schreef: ↑23-11-2018 15:22Vind het ook raar maar ik baal wel dat alles nu fokt is.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
vrijdag 23 november 2018 om 15:32
vrijdag 23 november 2018 om 15:36
Wat hij als reden gaf om het uit te maken is niet zo belangrijk, wel wat je antwoord was.
Heb je hem uitgelegd waarom je nog aan het chatten was met een andere man terwijl je al met hem was? Ik mag toch hopen van wel, en snap het wel als hij denkt yeah, right. We hebben geen seks hoor, dat appen is een grapje meer niet lieverd.
Als vrouwen zoiets vertellen hier is het advies meestal RUN FORREST RUN wat een onbetrouwbare hond enz. enzoverder..
Kan wel een beetje begrijpen dat hij niet blij was met die appjes, ik zou ook denken aha, die is niet te vertrouwen of in ieder geval allesbehalve monogaam.
Heb je hem uitgelegd waarom je nog aan het chatten was met een andere man terwijl je al met hem was? Ik mag toch hopen van wel, en snap het wel als hij denkt yeah, right. We hebben geen seks hoor, dat appen is een grapje meer niet lieverd.
Als vrouwen zoiets vertellen hier is het advies meestal RUN FORREST RUN wat een onbetrouwbare hond enz. enzoverder..
Kan wel een beetje begrijpen dat hij niet blij was met die appjes, ik zou ook denken aha, die is niet te vertrouwen of in ieder geval allesbehalve monogaam.
vrijdag 23 november 2018 om 15:46
vrijdag 23 november 2018 om 15:46
Pusswithoutboots schreef: ↑23-11-2018 15:41We begonnen net pas te daten, we hadden beiden niet gedacht dat we zo goed met elkaar zouden zijn.
Ik heb dus feitelijk gezien niet de boel lopen belazeren.
Waarom is de titel dan betrapt?
vrijdag 23 november 2018 om 15:47
vrijdag 23 november 2018 om 15:48
Voor hem was het een dealbreaker, verder doet het er niet toe wanner wat enzo. Wees blij dat het over is, omdat de kans groot is dat er wel anders wat anders was voorgevallen waar hij over zou kunnen vallen.
Jammer, meer geluk bij een volgende.
Jammer, meer geluk bij een volgende.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 23 november 2018 om 15:50
"Ik heb dus feitelijk gezien niet de boel lopen belazeren." zeg je.
Waar is hij dan zo boos over? Eerder zeg je gezien de strekking en de timing plus wat ik schreef snap ik wel waarom.
Het klinkt alsof je niet echt eerlijk bent geweest in het verleden en nu nog steeds niet.
En waarom die totaal onbelangrijke berichtjes niet gewist? Zijn intuïtie zal wel opgespeeld hebben, net zoals veel vrouwen hier is hij gaan neuzen in je telefoon.
Niet netjes maar als hij niets raars had gevonden had hij opgelucht kunnen denken: vergissing, nu maar hopen dat ze nooit ontdekt dat ik het gevoel had dat ze met een ander bezig was.
Wat bedoel je anders met timing en de strekking van je appjes?
Waar is hij dan zo boos over? Eerder zeg je gezien de strekking en de timing plus wat ik schreef snap ik wel waarom.
Het klinkt alsof je niet echt eerlijk bent geweest in het verleden en nu nog steeds niet.
En waarom die totaal onbelangrijke berichtjes niet gewist? Zijn intuïtie zal wel opgespeeld hebben, net zoals veel vrouwen hier is hij gaan neuzen in je telefoon.
Niet netjes maar als hij niets raars had gevonden had hij opgelucht kunnen denken: vergissing, nu maar hopen dat ze nooit ontdekt dat ik het gevoel had dat ze met een ander bezig was.
Wat bedoel je anders met timing en de strekking van je appjes?