Betrapt!?

23-11-2018 14:49 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een leuke man ontmoet, alles klopte; sexueel, qua humor enz. Zelfs al voorzichtig voor het nieuwe jaar plannen maken.

Ineens veranderde zijn gedrag en voelde ik dat er niet klopte, alles escaleerde en is nu voorbij, zomaar dacht ik.

Nu heb ik zitten denken wat het heeft kunnen zijn en weet ik zeker dat hij in mijn telefoon mijn whatsapp heeft gelezen, hier stonden explicite teksten over weer van mij met een andere gast waar ik nooit seks mee heb gehad maar die ik wel gelijktijdig had leren kennen.

Nu baal ik ontzettend dat hij dit heeft gelezen want door de strekking en timing van deze appjes kan ik mij voorstellen dat hij nu denkt dat ik onbetrouwbaar ben.

Dus alles is naar de klote......
Ja, ik begrijp ook niet helemaal hoe dit kon escaleren... Wat is er dan gebeurd? Want je weet je ook niet zeker of die chat geschiedenis de reden is? Hoe kan een leuke tijd samen dan zo eindigen?
Ik heb een keer mijn telefoon laten liggen, hij heeft toen in mijn telefoon de chatgedchiedenis gelezen van tussen mij en mijn voormalige huisgenoot; deze heb ik gelijktijdig leren kennen en heb daar eigenlijk alleen maar explicite dingen mee op de apl xgeschreven. Verder heb wij geen seks gehad en tegelijktijdig allebei een ander ontmoet.

Ik dus met degene die in mijn telefoon heeft gelezen.
De titel is meer omdat ik mij betrapt voel terwijl dat niet hoeft volgens mij.
Lesje voor de volgende keer: beetje opletten met wat je zoal appt met een huisgenoot.
Ik zou er ook geen trek meer in hebben, een huisgenoot, uitsluitend expliciete teksten schrijven maar jullie hebben geen seks gehad.

Zou je hem geloven als het andersom was geweest? Daar heb je je antwoord.
Hij hoeft de actie an sich niet eens erg te vinden (als het echt is gebeurd voordat jullie contact kregen), maar ik zou ook afknappen op een persoon die zulke gesprekken voert met een huisgenoot. Past niet bij hoe ik ben en aangezien er nog geen relatie is opgebouwd is afscheid nemen nog makkelijk.
wacht, je voormalige huisgenoot die je gelijktijdig met je date hebt leren kennen?

hoe lang was hij dan je huisgenoot?
Lorem Ipsum
Situatie: via Tinder tegelijkertijd verschillende gasten leren kennen. Met beiden een date gehad, met huisgenoot had ik iets van nee en bleef het bij expliciete apps en beetje zoenen.

Hij zocht woonruimte en is bij mij kamer komen huren en ondertussen werd thet tussen mij en de ander dus geheel onverwacht dus wel iets serieus.

Huisgenoot ging ook verder daten en kreeg relatie met zijn huidige vriendin.
Maar dan nog, heb je geen code op je telefoon? Ik ken echt niemand die dat niet heeft. Al is het maar dat niemand in je telefoon kan als hij wordt gestolen of je verliest hem.
...
Dus je huisgenoot woont nog steeds bij jou in huis?
Neen, geen code en geen huisgenoot meer.
Dus eigenlijk leest hij dat je bent gaan ‘samenwonen’ met een date die je tegelijkertijd met hem hebt leren kennen. En dat je met die huisgenoot hebt gezoend en wel zin had in meer terwijl je hem aan het leren kennen was. Hij had wsl al een vreemd gevoel bij die huisgenoot en hij ging op onderzoek uit? En kwam erachter dat zijn vermoedens werden bevestigd... Ik snap hem eerlijk gezegd wel. Ik had hetzelfde gedaan als ik erachter kwam dat mijn date met wie ik serieuze plannen had zijn andere date met wie hij ook gezoend had, bij hem had laten wonen... Zonder mij het hele verhaal vooraf te vertellen. Dat is een harde les: altijd open en eerlijk zijn in een (beginnende) relatie... Altijd eigenlijk ...
Wederom blijkt : whatsapp maakt meer kapot dan je lief hebt.
Want de actie van TO als ze nog net in de beginnende date fase is met twee mannen tegelijk contact heeft, nog helemaal niet zo fout. Maar omdat alle chats gelogd worden kan dat vervelende gevolgen hebben.
creativeguy schreef:
23-11-2018 16:37
Wederom blijkt : whatsapp maakt meer kapot dan je lief hebt.
Want de actie van TO als ze nog net in de beginnende date fase is met twee mannen tegelijk contact heeft, nog helemaal niet zo fout. Maar omdat alle chats gelogd worden kan dat vervelende gevolgen hebben.
Maar als ze één van de twee laat intrekken zonder degene met wie ze verder date open en eerlijk te vertellen wat de situatie is, is er meer aan de hand dan simultaan daten... En dan ligt de breuk echt niet aan whats app...
ja maar dit is toch raar, jij tindert... leert iemand kennen waarvan je denkt mwah/nee maar daar zoen je wel mee en sexten kon ook en ach vooruit kom maar in mijn huis wonen

ik zou je ook gek vinden en de benen nemen hoor sorry
Lorem Ipsum
Nogmaals. Waarom wil je hem?
Als mijn man had geweten dat ik ook op date ging met een ander, dan had hij mij vriendelijk bedankt. Ik heb rond diezelfde tijd ook een moment gehad waar iemand mij op date vroeg. Erg leuke gast. Maar ik wil iemand graag behandelen als mens, en niet als optie. Dus ik heb nee gezegd. Man wist er van. Heeft mij later verteld dat hij daar erg blij mee was. Want hij wilde geen energie in iemand steken die hem niet serieus neemt.

Als ik het wel had gedaan, en ranzige smsjes had gestuurd, met hem had gezoend en hij mijn huisgenoot was geworden? Wauw nee. Andersom zou ik er dan ook klaar mee zijn. Het zegt iets over iemand. En dat maakt je nog geen slecht mens. Maar zo'n gedachtegang zou ook niet bij mij passen. Andere hebben er weer veel minder moeite mee. Hij dus wel. Hij zal wel een vreemd voorgevoel hebben gehad, en die was dus juist.

Ik zou met hem een gesprek aangaan, en hem eerlijk uitleggen dat je stom bent geweest. Maar dat je serieus voor hem wil gaan. Meer kun je niet doen.
opties hebben is niet raar anno nu, maar je optie in huis nemen is een ander verhaal
Lorem Ipsum
Ik vind het triest dat 'opties hebben' tegenwoordig als zo normaal wordt gezien. Ik vind het echt respectloos. Maar goed, ik zal wel ouderwets zijn.
manisha-362 schreef:
23-11-2018 16:51
Ik vind het triest dat 'opties hebben' tegenwoordig als zo normaal wordt gezien. Ik vind het echt respectloos. Maar goed, ik zal wel ouderwets zijn.
Ik vind het ook respectloos. Maar goed, dat vind ik ook van zomaar in iemands telefoon kijken.
¡Apagando las luces!
MiniMe3 schreef:
23-11-2018 15:29
Waarom wil je nog met hem? Hij leest dus ongevraagd in je telefoon, stelt geen vragen en dumpt je zonder pardon.

Klinkt niet als een catch.
Eens. Dan was het niet meant to be.
Hij was op de hoogte dat mijn huisgenoot een tinderdate was, ik ben vanaf het begin eerlijk geweest over de hele situatie.

Met de huisgenoot wilde ik juist niks omdat het niet goed voelde maar we zijn nog steeds goede kennissen, ook nu hij zijn vriendin heeft. Er is dus niks voorgevallen behalve beetje appen en zoenen voor ik dus met de ander op date ging.
Pusswithoutboots schreef:
23-11-2018 17:08
Hij was op de hoogte dat mijn huisgenoot een tinderdate was, ik ben vanaf het begin eerlijk geweest over de hele situatie.

Met de huisgenoot wilde ik juist niks omdat het niet goed voelde maar we zijn nog steeds goede kennissen, ook nu hij zijn vriendin heeft. Er is dus niks voorgevallen behalve beetje appen en zoenen voor ik dus met de ander op date ging.
Maar als jij vanaf het begin heel eerlijk was over de situatie, waarom is hij dan weg? Dan kon hij toch niets te weten komen wat hij nog niet wist?
je had hem gelijktijdig leren kennen. Je vriend wist blijkbaar niet dat jullie geile smsjes naar elkaar vertuurde tijdens hem. Als ik die zou lezen zou ik ook direct afknappen. Of je het nu hebt afgekapt of niet, het is gewoon een afknapper.

Voortaan niet aan de haal gaan met twee mensen tegelijk.
Vivavandaag schreef:
23-11-2018 17:10
Maar als jij vanaf het begin heel eerlijk was over de situatie, waarom is hij dan weg? Dan kon hij toch niets te weten komen wat hij nog niet wist?
Klopt gewoon niet.
Schijnbaar hebben de expliciete teksten hem doen denken dat ik niet de waarheid hebt verteld?

Vind het gewoon raar dat hij niet eerlijk heeft gevraagd, ik heb wel degelijk laten zien dat ik te vertrouwen geweest ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven