Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 november 2018 om 23:50
Ah, dus toch
Ik ben tijdelijk buiten gebruik. Probeer het later nog eens.
vrijdag 23 november 2018 om 23:54
ModeratorViva schreef: ↑23-11-2018 22:25Het topic "is 1.5 liter water in 45 minuten drinken gevaarlijk?" is verwijderd ivm vragen om medisch advies.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Serieus?
vrijdag 23 november 2018 om 23:58
Er ontspon zich een levendige discussie, maar die is weggedastied naar napraat.
zaterdag 24 november 2018 om 00:00
Pipistrello schreef: ↑23-11-2018 23:58Ik ben zo benieuwd wat voor types daar nou aan de knoppen zitten.
In ieder geval nieuwe, want het stuitert alle kanten op.
Ik denk dat Yasmijn wel gelijk heeft met d'r stagiaires.
zaterdag 24 november 2018 om 00:08
Dat snap ik wel. Moet wel leuk blijven.
zaterdag 24 november 2018 om 00:18
Zo is het. Lijkt me geen pretje om te werken met een stelletje incompetente stagiaires.
Waar de Juuns er nog wat van probeerden te maken is de tent achter hun rug om compleet afgebroken. Je zou om minder je vrijwilligerstaak neerleggen.
Vrijdagavond en het is compleet uitgestorven op het forum. Niets aan zo.
Waar de Juuns er nog wat van probeerden te maken is de tent achter hun rug om compleet afgebroken. Je zou om minder je vrijwilligerstaak neerleggen.
Vrijdagavond en het is compleet uitgestorven op het forum. Niets aan zo.
Ik ben tijdelijk buiten gebruik. Probeer het later nog eens.
zaterdag 24 november 2018 om 02:18
De hele lijf lijk pijler kan dicht
zaterdag 24 november 2018 om 07:51
DuchessMeganMarkle schreef: ↑23-11-2018 23:23Ook weg modereren op de pijler thuis. Iedereen die bij dasty zweert. Bij mij werkt het niet, ik heb gewoon vlekken op mijn nieuwe tafel gekregen.
zaterdag 24 november 2018 om 08:54
Dat watertopic medisch advies?
O men. Hoe kun je op zo’n groot forum stagiaires aan de knoppen zetten die nog niet eens geboren waren toen wij hier al zaten,
Het mag niks kosten. Treurig.
En ik zweer jullie dat er nieuwe kids aan de knopjes zitten. De dingen die nu gebeuren zijn gewoon hilarisch.
Nou ja, eigenlijk te triest voor woorden.
O men. Hoe kun je op zo’n groot forum stagiaires aan de knoppen zetten die nog niet eens geboren waren toen wij hier al zaten,
Het mag niks kosten. Treurig.
En ik zweer jullie dat er nieuwe kids aan de knopjes zitten. De dingen die nu gebeuren zijn gewoon hilarisch.
Nou ja, eigenlijk te triest voor woorden.
zaterdag 24 november 2018 om 13:12
the_Wicked_Witch schreef: ↑23-11-2018 23:58Er ontspon zich een levendige discussie, maar die is weggedastied naar napraat.
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
zaterdag 24 november 2018 om 13:32
SombraOnline schreef: ↑24-11-2018 12:59Denk eerder dat het komt doordat de mods reacties hebben verplaatst.
Daar doelt Irma ook op (denk ik)
zaterdag 24 november 2018 om 13:44
Ja, misschien lees ik haar verkeerd, dat kan ook haha. Ik dacht dat ze verwacht dat er waarschuwingen/bannen uitgedeeld gaan worden vanwege ''quoten uit een ander topic'', wat in mijn ogen onterecht zou zijn.
¡Apagando las luces!