Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Gefeliciteerd! Wat een reis voor het zover was, maar nu lekker genieten.
Eindelijk. Lieve Flip, van harte. Wat geweldig dat ze er is, gezond en wel. Ik wens je een snel herstel en vooral heel heel heel veel geluk. Zo blij voor jullie.
Yeah. Eindelijk jullie meisje is er.. van harte gefeliciteerd en geniet van elkaar :cheer2:
Wow ze is er!Kippenvel......

Van harte gefeliciteerd!!
Yesss ze is er!! :love: Waanzinnig gefeliciteerd!! :flirting:
GEFELICITEEEEEEEEEERRD!
Wat mooi en fijn dat ze er eindelijk is. Ik wens jullie alle geluk toe, x
Yes jullie meisje is geboren. Gezond en wel ter wereld. Ik ben zo onnoemelijk blij dat jullie verhaal deze afloop heeft.
Zo gegund, zo verdiend.

:cheer2: :heart: :cheer2:

Geniet ervan lieve flip en flipman.
Hopelijk knap je snel weer op. Het zijn pittige dagen geweest.
Gefeliciteerd Flipje! Ben enorm blij voor jullie dat jullie meisje er is ♡
Adaline schreef:
25-11-2018 09:45
Ze heeft jullie niet alleen voor de 3e keer papa en mama gemaakt, maar nu voor het eerst ook een gezinnetje
Wat mooi gezegd <3
Whoehooeeee! Gefeliciteerd flip! Nu volop genieten!
Gefeliciteerd!!!
Yess eindelijk!! Gefeliciteerd!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Gefeliciteerd Flip en flipman!!!
Een lange hobbelige weg met veel verdriet en verlies en nu dan toch een fantastische finish. Veel geluk!
Eindelijk, ze is geboren.
Van harte gefeliciteerd Flipje en Flipman.
Hoera! Wat geweldig dat jullie meisje er is Flip! :smooch: Ik volg je verhaal al sinds maart 2016 (toen we een tijdje in hetzelfde topic schreven) en wat heerlijk dat dat jullie nu eindelijk je mooie, gezonde meisje in jullie armen mogen houden. Veel heel liefs en geluk voor jou, Flipman en de kleine. :heart: :heart: :heart:
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Flip en Flipman, van harte gefeliciteerd!!!!
Tranen rollen over mijn wangen. Ik ben ontroerd. Zo blij voor jullie!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, onbeschrijfelijk mooi en bijzonder. Geniet van en met elkaar, maar ik weet zeker dat jullie dat als geen ander doen! kippenvel en tranen hier, dit is jullie zo ontzettend gegunt!

Voor jou ook een goed herstel flipje!
Gefeliciteerd flip, filmpan en flipbaby!
Geniet van jullie gezinnetje, jarenlang meegelezen en dan nu eindelijk is ze er!!
Hopelijk herstel je goed en kunnen jullie nu echt genieten!
samen sta je sterker
van harte gefeliciteerd Flip en Flipman met jullie dochter en zusje.

Eindelijk is ze er :cheer2:

Wat een ongelofelijk weg hebben jullie achter de rug.
Ik wens jullie heel veel geluk toe :heart:
Heeft iemand het viva-adres waar de post voor Flipje heen mag worden gestuurd bij de hand? (asking for a friend ;))
het is wat het is
JAAA! Happy birthday, flipbaby <3
Geniet ervan allebei!
Zooooo mooi!! Ik ben zo ongelofelijk blij voor jullie! Heel veel gezondheid en liefde toegewenst! X
Zo ontzettend gefeliciteerd! :cheer:

Een voorspoedig herstel gewenst en kan het genieten nu echt beginnen. Als iemand dat verdiend heeft zijn jullie dat wel.
Héérlijk dat ze er is. Gefeliciteerd en héél veel zon en geluk!!!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven