Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
:heart: van harte! Wat fijn dat ze er eindelijk is! Geniet maar lekker van elkaar.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Gefeliciteerd :cheer:
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ook ik kruip even uit de meeleesstand. Wat ben ik blij voor jullie! :heart: Gefeliciteerd Flip en Flipman met jullie dochter en zusje. Heeel veel geluk samen en nu lekker genieten. :heart:
Gefeliciteerd Flip en man! Geniet van jullie mooie meisje :love:
Ze is er! Wat fijn! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.💕
Geweldig nieuws. Gefeliciteerd Flip en Flipman.
Jaaaaa, ze is er!!
Gefeliciteerd met jullie dochter Flip en Flipman.
Het is jullie zo gegund :heart:
Hier ook een stille meelezer.
Wat een weg hebben jullie afgelegd zeg, en nu dit ongelooflijk mooie resultaat. Het is jullie zo gegund. Gefeliciteerd en geniet van het wondertje! :heart: :yes: :cheer2:
Tranen in mijn ogen! Wat ben ik blij voor jullie dat ze er gezond en wel is! Knap lekker op en geniet samen! Proficiat! :love:
Lieve Flip,

Ze is er! Ik sta dus te snotteren in mijn keuken hier - (en Baggal man kijkt me heel raar aan ha-ha).

Ben zo opgelucht en vooral ontzettend blij voor jullie. Van Harte gefeliciteerd :cheer2: :heart: :daisy: :blob: :cheer: !! Geniet en kom bij... Dikke knuffel
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Geweldig!!! Ze is er!! Zo ongelooflijk enorm gefeliciteerd 💕🎉💕🎉💕🎉!!!
Altijd dit topic gevolgd,nu maar eens een account aangevraagd om je te feliciteren.
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter😍
Oh flip wat heerlijk. Van harte gefeliciteerd met jullie meisje :flirting: heel veel geluk en geniet van jullie gezinnetje
.
Jaaa eindelijk! Ze is er! Laat je vooral lekker verzorgen, deze tijd komt nooit meer terug. Van harte!
Ah lieve Flip en Flipman, wat heerlijk dat ze er is :heart: gefeliciteerd met jullie mooie en lieve dochter en zusje voor F en P.

Geniet met volle teugen (maar dat doen jullie ongetwijfeld) van deze magische eerste uren, dagen, weken en maanden.
Ik ben zo ontzettend blij voor jullie!

En eindelijk mogen alle smiley’s van stal:
:jump: :blob: :cheer2: :hello: :cheer: :cheer2: :jump: :blob: :cheer2: :hello: :cheer: :cheer2: :jump: :blob: :cheer2: :hello: :cheer: :cheer2:
Lieve Flipje en Flipman, gefeliciteerd met jullie dochter (en zusje). Nu bijkomen van alles; ze is er!
Na zo lang wachten en hopen eindelijk jullie meisje op de wereld gezet :heart:
Van harte gefeliciteerd met zijn drietjes Flipje en Flipman en Flipbaby!! :loveys:
Ook hier een meelezer die nu even te voorschijn komt voor jou Flipje!
Van harte harte harte gefeliciteerd , wat een weg hebben jullie afgelegd!!!
Ook ik zit hier met tranen in mijn ogen.
Geniet van jullie meisje❤️
Hier ook een meelezer. Ik heb jullie weg gevolgd. Ik vind het zo fijn dat het jullie eindelijk een kindje in de armen kunnen sluiten. Van harte gefeliciteerd. Geniet samen met Flipman voor jullie kleine meid.
Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!
Van harte gefeliciteerd!! :cheer2: :jump: :cheer2:
Lieve Flipje en Flipman! Ook deze stille meelezer wil jullie van harte feliciteren met de geboorte van jullie Flipmeisje :heart: :cheer2: Ze heeft jullie niet alleen voor de 3e keer papa en mama gemaakt, maar nu voor het eerst ook een gezinnetje en daarmee zal jullie leven vanaf vandaag voor altijd anders zijn :flirting: Geniet ervan!
Gefeliciteerd; genieten!
Jaaaah, daar is ze!!
Wat een weg hebben jullie moeten volgen... zo onwijs blij voor jullie dat jullie meisje en zusje er is ♡♡.
Geniet van alles en laat jullie verwennen dat is meer dan verdiend.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :heart: !
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven