Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Jaaaa daar is ze! Van harte gefeliciteerd. Veel geluk, gezondheid en plezier samen :heart:
Gefeliciteerd en veel geluk!
Jaaa! De misschien wel het meest gewenste baby'tje van heel het forum is geboren! :cheer:

Heel veel geluk samen! :smooch:
Gefeliciteerd Flip, eindelijk! :heart:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Gefeliciteerd Flipje, Flipman en Flipbaby!

Ze is er eindelijk :love: :heart: :flirting:
Veel geluk samen!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
veel meegelezen maar nooit hier geschreven. maar wat een ontzettend fijn nieuws. eindelijk. welverdiend. van harte gefeliciteerd Flip met jullie mooie meisje.
Gefeliciteerd Flipje!!! :heart:
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!! Ein-de-lijk!!
:flirting:
Ook een meelezer hier,
Tranen in mijn ogen dat het jullie eindelijk na een lange verdrietige weg gegund is.
Gefeliciteerd!
Veel geluk samen!
Gefeliciteerd met jullie dochter :cheer2: Heel erg veel geluk gewenst!
ruiva schreef:
25-11-2018 11:46
Heeft iemand het viva-adres waar de post voor Flipje heen mag worden gestuurd bij de hand? (asking for a friend ;))
Geen idee, ik was ook al aan het zoeken naar het adres.
Gefeliciteerd flipje en flipman :love: :cheer2:
flipje2 schreef:
14-05-2018 10:51
Jahaaaaa! :cheer2:
Zojuist een heel lief bericht terug gekregen van de VIVA community manager!

Post mag gestuurd worden naar:

Sanoma / VIVA t.n.v. Community Manager VIVA Forum
t.a.v. flipje2
Capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp

En zij regelen het verder met mij. :)
:mail:

*wie van jullie had dat idee ook alweer aangedragen? bedankt voor de goede tip!!
adres gevonden met google!
Ach Flipje wat geweldig!!!! Geniet van jullie kleine meid en laat goed voor je zorgen, een keizersnede is niet niks.
Eindelijk is ze er....
Gefeliciteerd Flipje, hoop dat je snel een beetje opknapt en kunt genieten van je dochter.Je hebt het super gedaan, nu en de afgelopen jaren. Doorzetter!
:cheer2:
Fantastisch Flip! Gefeliciteerd!
Een hele dikke proficiat met de geboorte van jullie dochter :lips:
*kruipt uit meeleesstand*

Lieve Flipje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Uiteraard de knapste en liefste! Ik wens je een spoedig herstel en heel veel geluk met julllie prachtige gezin! :love:
Keep on dreaming!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Hopelijk herstel je snel van de bevalling en de keizersnede. Ik wens julie een fijne kraamtijd en veel geluk met de kleine meid.
Enorm gefeliciteerd ! Wat een vreugde .... Geluk samen :heart:
Van harte gefeliciteerd Flip! Het is jullie echt ontzettend gegund :love: :heart:
Wat fijn dat ze er is! :heart: Gefeliciteerd en genieten samen!
Ook hier vanaf de zijlijn meegeleefd.... van harte gefeliciteerd Flip met de geboorte van jullie dochter! Wat hebben jullie een weg afgelegd en nu is ze er dan eindelijk! Ik weet nog hoe ik me een aantal jaren geleden voelde toen een gezond kindje op mijn buik werd gelegd, nadat we eerder door een zwangerschapsafbreking met 20 weken afscheid hadden moeten nemen van onze dochter. De opluchting, de blijdschap maar tegelijkertijd ook nog een stukje verdriet over wat eerder niet zo had mogen zijn. Allemaal gevoelens die er mogen zijn....heel veel geluk!
Wat fantastisch mooi nieuws!
Super gefeliciteerd en heel veel geluk!! :heart:
Ik kom even uit de meeleesstand, eindelijk is ze er! :cheer2:
Gefeliciteerd met jullie dochter Flip! Jullie hebben er lang op moeten wachten.
Geniet nu maar volop van jullie gezinnetje :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven