Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Geweldig Flipje. Van harte gefeliciteerd jullie beiden.
Zware bevalling maar wat heerlijk dat ze er is!
:cheer: :daisy:
Gefeliciteerd met jullie wonder!
Gefeliciteerd met jullie prachtige meisje!
Gefeliciteerd! :heart: Geniet ervan!

Afbeelding
Ow wat fijn dat ze er is, gefeliciteerd!!!!!
Gefeliciteerd met jullie dochter!! :flirting: ik heb altijd meegelezen en ik ben ontzettend blij voor jullie! Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe :heart: :heart:
Eindelijk, ik ben zo blij voor jullie! Van harte gefeliciteerd!!! :cheer2:
Het forum ontploft zo van liefde en blijdschap voor jullie!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Yes, ze is er!! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje! :heart:
Tranen in m'n ogen, van harte gefeliciteerd Flip en Flipman met jullie zo gewenste dochter!!

Jullie krijgen het allemaal niet kado, maar wat heerlijk dat ze er eindelijk is :heart: :heart: :heart:

Ga heerlijk genieten van elkaar!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat fijn dat ze er is! Geniet ervan!
Deze stille meelezer kruipt ook uit haar grot om jullie van harte te feliciteren! Eindelijk is het wachten voor jullie voorbij en mogen jij en flipman jullie wondertje vasthouden, geniet ervan! :heart:
Gefeliciteerd Flip en Flipman met jullie dochter. Heel veel geluk met elkaar :heart:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wat fijn! Ze is er! Gefeliciteerd Flip en Flipman! :cheer: :cheer2: :heart:
het is wat het is
Oh wat fijn dat ze er is! :love: Gefeliciteerd, Flipje en Flipman! :heart: Heel veel geluk samen!
Jaaa wat super! Van harte gefeliciteerd!!
Oooohhhh gefeliciteerd!!!!!
Er valt zoveel te zeggen, maar geniet geniet en geniet !!!! :rose: :cheer2:
Gefeliciteerd lieve Flip en Flipman! Wat hebben jullie er lang voor moeten strijden, geweldig dat ze er nu eindelijk is. Ik wens alle geluk van de wereld voor jullie gezinnetje!
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Gefeliciteerd lieverds! Ga lekker genieten van jullie meisje :flirting:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Gefeliciteerd Flip en Flipman, wat hebben jullie lang op dit moment moeten wachten.. Fantastisch nieuws! :heart:
Wauw, ze is er!!!! Gefeliciteerd!! :flirting:
Gefeliciteerd met dit kleine hoopje groot geluk!!
Ondanks de kater en de wijn die nog niet mijn lijf heeft verlaten, wist ik dat ik even moest kijken vanochtend :heart:

Wat fijn! Wat mooi! Gefeliciteerd!!
Kippenvel op zondagmorgen... Gefeliciteerd met jullie prachtige meisje! Ik hoop dat jullie ontzettend genieten! :loveys: :love:
Daar is ze dan eindelijk! Gefeliciteerd met jullie kleine meisje! :love:
Laat je maar goed in de watten leggen na zo’n heftige bevalling!
:heart: jaaaaa gefeliciteerd !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven