Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 26 november 2018 om 19:34
Er heeft een zeer vaardige communicatiestagiaire gekeken naar de nieuwe verduidelijkende regel van het modtopic.
Off-topic wordt verplaatst naar napraat.
Beleiddiscussie hoort op dit forum niet thuis, want je bent accoord gegaan met het beleid bij aanmelden. Daarom.
De cm die aangeeft dat ze alle vragen over beleid leest en snapt kan daar nog wat van leren. Die krijgt binnenkort een ban denk ik.
Ik voorspel dat de piraat een retrohit gaat worden.
Off-topic wordt verplaatst naar napraat.
Beleiddiscussie hoort op dit forum niet thuis, want je bent accoord gegaan met het beleid bij aanmelden. Daarom.
De cm die aangeeft dat ze alle vragen over beleid leest en snapt kan daar nog wat van leren. Die krijgt binnenkort een ban denk ik.
Ik voorspel dat de piraat een retrohit gaat worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 26 november 2018 om 19:39
Ik vind het niet zo’n goede oplossing omdat je een rare volgorde van posts krijgt wat voor verwarring kan zorgen.
Waarom dan niet een nieuw topic maken waar de posts uit het mod topic naartoe verplaatst kunnen worden?
Maar als er gewoon op een normale manier gemodereerd zou worden was dat allemaal niet eens nodig. En waren ook de stafjes niet nodig.
maandag 26 november 2018 om 19:43
Ik gok zelf steeds op dat er hopelijk over een paar maanden weer een andere/aardigere mod zal zijn. En dan blijf ik dus even weg. Dan kom ik weer even kijken en zitten de mods er dan nog helaas, dan ben na een paar weken weer weg. En kom ik later weer even kijken. Een soort forumwals met mezelf en de draaideur, zeg maarRikM schreef: ↑26-11-2018 17:16Het bizarre is ook nog dat dit forum overeind blijft. Als je een dergelijk beleid toepast op een klein forum dan heb je in no time geen forum meer over want al je leden zijn weg. Dit forum lijkt wel 'too big to fail'. Al is het ook hier een stuk rustiger geworden de afgelopen tijd.
maandag 26 november 2018 om 21:22
omdat hij bewust een topic om zeep heeft geholpen met kut-opmerkingen.
maandag 26 november 2018 om 22:23
En je werd terecht gecorrigeerd dat dit slechts een van de oorzaken was.S-Meds schreef: ↑26-11-2018 19:18
opmerkelijk net in eenvandaag ging het over het toenemende antisemitisme en de analyse was dat de “vrijheid van meningsuiting”, alles kunnen zeggen wat je wilt ook al kwets je daar mensen of groepen mee, waar de antisylvanisten en actueelvluchtelingenschrijvers zo prat op gaan, wordt gezien als de oorzaak van de dreiging en haat tegen Joden
Ik heb het even opgezocht en terug gekeken.
https://eenvandaag.avrotros.nl/panels/o ... s-te-zijn/
Gijs Rademakers noemt ook expliciet : De opvoeding van moslimjongeren die van huis uit anti joodse gevoelens meekrijgen
(kijk vanaf 6:50)
En dit zijn alle oorzaken van het toenemende antisemitisme volgens de Joodse deelnemers aan het onderzoek.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
maandag 26 november 2018 om 22:55
himalaya schreef: ↑26-11-2018 16:13Ik had het in het vorige topic al gevraagd, maar daar krijg ik geen antwoord meer (en ik zie dat het nog gewoon als welkomsttekst staat):
Het verzoek om de ‘welkom op het Viva-forum’ tekst aan te passen.
Daar staat nu nog ‘van zwangerschappen tot actualiteiten en van de stoutste seksverhalen tot adviezen over vechtscheidingen; de VIVA community is er voor elkaar in goede en in slechte tijden, en bespreekt werkelijk alle onderwerpen die je maar bedenken kunt
Want dat is niet meer het geval hè?
Nouja zeg, alsof iemand hier op de napraat die openingstekst kan wijzigen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 26 november 2018 om 23:29
Denk ik ook. Klein persoontje.
maandag 26 november 2018 om 23:38
Het zal vast aan mijn gebrek aan leesvaardigheid liggen, maar ik kan nergens in de huisregels vinden wat ‘ongepaste’ posts zijn, laat staan dat die kwalificatie aanleiding kan zijn voor een sanctie.
Wie kan aanwijzen waar in de huisregels ‘ongepast’ wordt gedefinieerd?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
maandag 26 november 2018 om 23:39
deze vraag hoort in het modtopic, want wij snappen helemaal niks van die huisregelsVanzai schreef: ↑26-11-2018 23:38Het zal vast aan mijn gebrek aan leesvaardigheid liggen, maar ik kan nergens in de huisregels vinden wat ‘ongepaste’ posts zijn, laat staan dat die kwalificatie aanleiding kan zijn voor een sanctie.
maandag 26 november 2018 om 23:43
Klopt. Ik zie het bantopic en zie dat er weer bans zijn uitgedeeld wegens 'stemmingmakerij'. Ben toch erg benieuwd hoe je dat kan kwalificeren, want dan kan het halve bestand er wel uit. Ik zie ook dat fashion victim een ban teruggedraaid heeft gekregen. Hoe dan? Is er bezwaar of beroep mogelijk?Vanzai schreef: ↑26-11-2018 23:38Het zal vast aan mijn gebrek aan leesvaardigheid liggen, maar ik kan nergens in de huisregels vinden wat ‘ongepaste’ posts zijn, laat staan dat die kwalificatie aanleiding kan zijn voor een sanctie.
maandag 26 november 2018 om 23:44
Neehee, je mag in het modtopic geen vragen stellen over het beleid. Dat staat volgens mij zelfs in de OP ervan.
En wanneer je erover mailt krijg je geen antwoord, dus vandaar dat de napraat mijn laatste optie is. Ik snap het gewoon niet;
Waar staat in de huisregels dat je wegens het volstrekt triviale oordeel ‘ongepast’ een sanctie opgelegd kunt krijgen? Waar?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
maandag 26 november 2018 om 23:45
MarkSD schreef: ↑26-11-2018 23:43Klopt. Ik zie het bantopic en zie dat er weer bans zijn uitgedeeld wegens 'stemmingmakerij'. Ben toch erg benieuwd hoe je dat kan kwalificeren, want dan kan het halve bestand er wel uit. Ik zie ook dat fashion victim een ban teruggedraaid heeft gekregen. Hoe dan? Is er bezwaar of beroep mogelijk?
Oh jij wilt FV wel lekker weer een ban aannaaien hé.