DM instagram
dinsdag 27 november 2018 om 23:19
Hoi,
Ik zie iemand wel zitten op Instagram. Het is alleen een bekend persoon (niet heel bekend, maar heeft wel aardig wat volgers). Het is niet dat ik puur afgegaan ben op foto's, want ik weet meer (hij is te zien op YouTube). Nu wil ik een DM sturen om gewoon een poging te wagen. Ik krijg zelf ook DM's, maar meestal negeer ik die (soms niet). Daarom vroeg ik me af (voor de mannen). Op wat voor soort bericht zouden jullie afknappen en op welk soort berichten zouden jullie wel reageren? Dat hij z'n DM's bekijkt weet ik zeker (hij is daar openlijk over). Ik heb maar 1 kans en wil het goed doen haha lol.
Ik zie iemand wel zitten op Instagram. Het is alleen een bekend persoon (niet heel bekend, maar heeft wel aardig wat volgers). Het is niet dat ik puur afgegaan ben op foto's, want ik weet meer (hij is te zien op YouTube). Nu wil ik een DM sturen om gewoon een poging te wagen. Ik krijg zelf ook DM's, maar meestal negeer ik die (soms niet). Daarom vroeg ik me af (voor de mannen). Op wat voor soort bericht zouden jullie afknappen en op welk soort berichten zouden jullie wel reageren? Dat hij z'n DM's bekijkt weet ik zeker (hij is daar openlijk over). Ik heb maar 1 kans en wil het goed doen haha lol.
dinsdag 27 november 2018 om 23:25
dinsdag 27 november 2018 om 23:26
HAHA, nee ofcourse niet, maar een manier om in contact met iemand te komen.Wilhetnietweten schreef: ↑27-11-2018 23:21Tuurlijk. Gewoon meteen verkering vragen. Daarvoor hoef je elkaar helemaal niet in real life te ontmoeten.
dinsdag 27 november 2018 om 23:28
Nee klopt, heb zelf nog nooit DM gestuurd, maar ik hoor wel vaker dat het gebeurt en soms ook werkt. Ik weet wat hij leuk vindt kwa uiterlijk, dat zit wel goed. Ik vroeg me gewoon af of iemand tips heeft om dit het beste aan te pakken.huurvrouwtje schreef: ↑27-11-2018 23:25Eh denk niet dat je de enige bent die hem dmt zeker niet als hij Youtube fame heeft...zal vast zijn ego strelen maar of hij er op gaat regaeren?! en hoe denk jij dat wij moeten weten of hij afknapt ergens op of leuk vindt? Leuke man is anders en vind dus andere berichten /vrouwen leuk
dinsdag 27 november 2018 om 23:31
Ik heb ooit een echt hele bekende acteur gedmt... ik like al zn fotos midden in de nacht ( stalker haha zou dat nu nooit meer doen) en zei onder een foto: Im in love of zoiets en toen begon hij me te dmen... heb er een paar dates mee gehad... dus ja het kan wel, tip zet je insta wel open zodat hij kan zien hoe je er uit ziet en weet dan ook dat als hij zo makkelijk hapt op jou dat ook bij andere vrouwen doet die hem dmen...
Ook een keer een andere bekende via Twitter benaderd en een tijd mee geweest dus ja het kan zeker.. zou alleen niet beginnen over zn werk ofzo. Gewoon opvallen door iets leuks te zeggen.. ik tweete toennertijd in een taal wat hij ook sprak en had daarvoor viel daar door op en hij begon mij toen te volgen via dm nrs uitgewisseld.
dus mijn tip is om op te vallen,.. niet als een groupie reageren of zn fotos like, zou hem ook niet volgen denk ik.. kom zo fangirl over. gewoon opvallen inspelen op een hobby of wat hij eens zei of whatever.... maar geen hoi hoe is t
Ook een keer een andere bekende via Twitter benaderd en een tijd mee geweest dus ja het kan zeker.. zou alleen niet beginnen over zn werk ofzo. Gewoon opvallen door iets leuks te zeggen.. ik tweete toennertijd in een taal wat hij ook sprak en had daarvoor viel daar door op en hij begon mij toen te volgen via dm nrs uitgewisseld.
dus mijn tip is om op te vallen,.. niet als een groupie reageren of zn fotos like, zou hem ook niet volgen denk ik.. kom zo fangirl over. gewoon opvallen inspelen op een hobby of wat hij eens zei of whatever.... maar geen hoi hoe is t
anoniem_63fcee76148bf wijzigde dit bericht op 27-11-2018 23:33
14.35% gewijzigd
dinsdag 27 november 2018 om 23:35
Aah super leuk! Nee idd, ik blijf wel m'n zelfrespect houden. Als het een stomkop blijkt te zijn dan zou ik daar net als ieder ander op af knappen. Maar wel leuk om te horen dat het een soort van gelukt is bij jou! Ik hoor dat soort verhalen inderdaad vaker. Ik heb mijn instagram gewoon open staan trouwens.huurvrouwtje schreef: ↑27-11-2018 23:31Ik heb ooit een echt hele bekende acteur gedmt... ik like al zn fotos midden in de nacht ( stalker haha zou dat nu nooit meer doen) en zei onder een foto: Im in love of zoiets en toen begon hij me te dmen... heb er een paar dates mee gehad... dus ja het kan wel, tip zet je insta wel open zodat hij kan zien hoe je er uit ziet en weet dan ook dat als hij zo makkelijk hapt op jou dat ook bij andere vrouwen doet die hem dmen...
Ook een keer een andere bekende via Twitter benaderd en een tijd mee geweest dus ja het kan zeker.. zou alleen niet beginnen over zn werk ofzo. Gewoon opvallen door iets leuks te zeggen.. ik tweete toennertijd in een taal wat hij ook sprak en voel daar door op en hij begon mij toen te volgen via dm nrs uitgewisseld.
Thanks voor het reageren!
dinsdag 27 november 2018 om 23:40
T zijn ook maar mensen hoor...alles wat er op wijst dat je een fangirl bent verwijderen want dat is creepy en kleine kans dat hij dan reageert... succes ben benieuwd! Lukt je vast wel!Demi1997 schreef: ↑27-11-2018 23:35Aah super leuk! Nee idd, ik blijf wel m'n zelfrespect houden. Als het een stomkop blijkt te zijn dan zou ik daar net als ieder ander op af knappen. Maar wel leuk om te horen dat het een soort van gelukt is bij jou! Ik hoor dat soort verhalen inderdaad vaker. Ik heb mijn instagram gewoon open staan trouwens.
Thanks voor het reageren!
woensdag 28 november 2018 om 00:01
Haha, ik zal het laten weten als het gelukt is (of iets in die trant).huurvrouwtje schreef: ↑27-11-2018 23:40T zijn ook maar mensen hoor...alles wat er op wijst dat je een fangirl bent verwijderen want dat is creepy en kleine kans dat hij dan reageert... succes ben benieuwd! Lukt je vast wel!
woensdag 28 november 2018 om 06:42
Ik snap dit nooit zo goed. Als ik naar mezelf kijk, krijg ik al meerdere keren per dag zo'n bericht van een compleet vreemde. Laat staan iemand die bekend is, duizenden volgers heeft en waarschijnlijk continu aandacht krijgt van vrouwen. Ik vind het een enorme afknapper als een onbekende man zoiets stuurt. Ik ken je niet, heb geen idee of je op z'n minst aardig bent. Waarom zou ik in godsnaam met jou koffie gaan drinken. In zoiets steek je toch pas tijd/energie als je weet dat iemand de moeite waard is? Omdat je leuk hebt gekletst, omdat iemand goede humor heeft, weet ik veel. Als ik al dagelijks zulke berichten krijg, zal hij ze nog vaker krijgen. En dan springt ze er niet echt uit.Anoniem262821034 schreef: ↑27-11-2018 23:35Dit komt behoorlijk puberaal over. Dus war Nemain zegt; niet eromheen draaien, meteen zeggen wat je wilt.
TO, je moet het ook weer niet te groot maken. Daar hebben de anderen gelijk in, dat lijkt puberaal. Scan zijn profiel even op iets persoonlijks wat je op een foto ziet en niet in een vlog (ivm het fangirl-gehalte). Typ een kort berichtje naar aanleiding van een foto met een huisdier, een filmpje waarop hij bepaalde muziek luistert, noem maar op. Dan bedenk je daarin een link tussen jullie. Je berichtje moet eindigen met een vraag, zodat hij ook iets heeft om op te reageren. Succes!
woensdag 28 november 2018 om 08:24
Same here. Bij mij was het eens andersom; een bekende voetballer die mij benaderde. Ik vond het wel grappig maar hij bleek niet aardig. Denk dat veel fangirls er toch in mee zouden gaan maar vond het redelijk kansloos.Vikhui schreef: ↑28-11-2018 06:42Ik snap dit nooit zo goed. Als ik naar mezelf kijk, krijg ik al meerdere keren per dag zo'n bericht van een compleet vreemde. Laat staan iemand die bekend is, duizenden volgers heeft en waarschijnlijk continu aandacht krijgt van vrouwen. Ik vind het een enorme afknapper als een onbekende man zoiets stuurt. Ik ken je niet, heb geen idee of je op z'n minst aardig bent. Waarom zou ik in godsnaam met jou koffie gaan drinken. In zoiets steek je toch pas tijd/energie als je weet dat iemand de moeite waard is? Omdat je leuk hebt gekletst, omdat iemand goede humor heeft, weet ik veel. Als ik al dagelijks zulke berichten krijg, zal hij ze nog vaker krijgen. En dan springt ze er niet echt uit.
TO, je moet het ook weer niet te groot maken. Daar hebben de anderen gelijk in, dat lijkt puberaal. Scan zijn profiel even op iets persoonlijks wat je op een foto ziet en niet in een vlog (ivm het fangirl-gehalte). Typ een kort berichtje naar aanleiding van een foto met een huisdier, een filmpje waarop hij bepaalde muziek luistert, noem maar op. Dan bedenk je daarin een link tussen jullie. Je berichtje moet eindigen met een vraag, zodat hij ook iets heeft om op te reageren. Succes!
TS, mannen zijn geen homogene groep he die allemaal hetzelfde willen en leuk vinden. Wees gewoon jezelf, dan kom je er het snelst achter of jet klikt. Als hij reageert.
woensdag 28 november 2018 om 08:28
Als dat echt de hoofdzaak blijkt te zijn, wees er dan op voorbereid dat het niets serieus is...
woensdag 28 november 2018 om 12:25
woensdag 28 november 2018 om 12:45
woensdag 28 november 2018 om 12:57
Of hij vond jou gewoon lekker makkelijk natuurlijk. Bij sommige figuren is het gewoon even geilheid en dan maar net wat zich aanbiedt.huurvrouwtje schreef: ↑28-11-2018 12:45Ik vind mezelf niet extreem lekker en heb toch echt gedate met een internationale acteur.. maar vond wel dat als hij zo makkelijk bij mij hapte dat ook bij andere deed.. als je er zo instaat is er niks aan t handje en een keer een andere bekende die er op inging dus ja, het kan zeker!!
woensdag 28 november 2018 om 13:05
Nou denk het niet wat met de eerste geen sex gehad en wel zn vrienden ontmoet maar zag het niet zitten omdat hij echt heel bekend is en ik dat niet aankon... en met de tweede heb ik toch zeker zn 7 maanden mee samen geweestvivautrecht85 schreef: ↑28-11-2018 12:57Of hij vond jou gewoon lekker makkelijk natuurlijk. Bij sommige figuren is het gewoon even geilheid en dan maar net wat zich aanbiedt.
woensdag 28 november 2018 om 13:10
Ah, maar nu word ik wel nieuwsgierig naar die eerste hoor. Geef eens een hint, bijv. zijn naam begint met een . en eindigt met een . !huurvrouwtje schreef: ↑28-11-2018 13:05Nou denk het niet wat met de eerste geen sex gehad en wel zn vrienden ontmoet maar zag het niet zitten omdat hij echt heel bekend is en ik dat niet aankon... en met de tweede heb ik toch zeker zn 7 maanden mee samen geweest![]()
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors
When you could just fall back and wait?
~Doechii~
woensdag 28 november 2018 om 13:16
Nou ja, je was iig makkelijk te porren voor een ontmoeting. Alle fotos liken en zeggen dat je verliefd bent is wel wat...tja hoe zal ik het zeggen? Needy. Ik zou het TS in ieder geval niet aanraden en als mannen het bij mij doen, haak ik af.huurvrouwtje schreef: ↑28-11-2018 13:05Nou denk het niet wat met de eerste geen sex gehad en wel zn vrienden ontmoet maar zag het niet zitten omdat hij echt heel bekend is en ik dat niet aankon... en met de tweede heb ik toch zeker zn 7 maanden mee samen geweest![]()
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 13:26
0.82% gewijzigd
woensdag 28 november 2018 om 13:17
Ok. Ik dacht dat ik best heel aardig met de tijd meeging, maar de betekenis van de term 'DM' is mij niet bekend...
Zal wel zoiets zijn als een privebericht (pb?). Ik stam duidelijk uit de pre-historie.
OT: je snapt dat meneer in kwestie op instagram en youtube vooral op z'n leukst doet, maar dat in het echt mogelijk helemaal niet is, toch? Hoe dan ook; succes! Hou ons op de hoogte.
Zal wel zoiets zijn als een privebericht (pb?). Ik stam duidelijk uit de pre-historie.
OT: je snapt dat meneer in kwestie op instagram en youtube vooral op z'n leukst doet, maar dat in het echt mogelijk helemaal niet is, toch? Hoe dan ook; succes! Hou ons op de hoogte.
Verdeel en heers.