Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Miranda..mwah had ik na mijn wintersport geen last van.

Heb nog steeds heel erg t gevoel dat ik hier maar tijdelijk woon , moet nog de rust zien te vinden hier
Hi,

Heee Miran, leuk dat je er weer bent! Inderdaad...blijf je nu voorlopig hier of moet je binnenkort weer op reis?

Ik vind juist lekker om dan alleen thuis te komen, weer lekker in mijn eigen bed slapen en ik ben zo klaar met de was ipv dat ik het voor twee moet doen

Xenia...leuk dat je gaat beginnen bij dat koor. Het is gewoon leuk en fijn om iets te doen waar je heel veel plezier aan beleefd, je ontmoet nieuwe mensen. Helemaal leuk!! Ik heb dat dus met schilderen, blij dat ik het weer opgepakt heb.

MP...ook een hug van mij!!

PV...wat jammer dat het over is tussen jou en je date, wat je erover vertelde klikte het erg leuk tussen jullie.
Plekje klopt wel, en straks lekker in eigen bed slapen, maar het is zo stil.......

met vakantie ben je continu met een vriendin en voor werk ben je met groep op pad en nu....saaiiii.....terwijl ik heel goed alleen kan zijn, maar als ik op reis ben geweest is het altijd zo wennen.....en koud !
Oh je doelde meer op de stilte...sorry..is ook altijd wennen natuurlijk...
ik ga ook tukken lieverds. Truste!

XX
Xenia ....slaap lekker!
Ik wandel ook richting bed ... GRP nog even snel gesproken op msn, hij was laat thuis 23uur van dagje cursus in zuiden van het land.
PV

MP

Xen ja is die van de 500 smsjes stom he buiten die smsjes maar 4 keer gezien buiten werk waarvan 1 keer "date" was (andere keren was dvd thuis ophalen of terugbrengen en effe burten) natuurlijk wel 5 dagen per week gezellig opt werk!

werk ze allemaal!!

Goedemorgen,

sorry dat ik abrupt weg was. M'n comp. liep vast.

Leuk Vleer, klinkt goed, ben benieuwd naar je date enne, relax he? Zennnnn....... een man bestaat pas na 3 dates, denk daar maar aan :-)
Miranda.. jups .. ik vind het alleen wat spannender dan de 1e date.. Maar ik ben er verder best heel rustig onder , relaxxxxx zeg ik steeds tegen mijzelf.. Erg druk ook met alles om mij heen dus ook gewoonweg geen tijd om stil te staan bij GRP.

Zoo de gordijnen in de slaapkamer er af gehaald en draaien nu rondjes in de wasmachine in een sopje...haha

Slaapkamer eens ff goed onder handen nemen en daarna de woonkamer maar eens ff flink soppen. Vanmiddag ff naar het tuincentrum kijken of ik al wat leuks kan vinden op mijn balkonnetje.

Hele rare droom gehad vannacht./vanmorgen. Dacht dat ik in een onwijs hoge achtbaan zat , halverwege dat ik omhoog ging kwam ik er achter dat mijn beugel los zat en ik er elk moment uit kon gaan vallen. En die achtbaan stopte maar niet , ging maar gewoon door omhoog. Ik maar gillen dat ie moest stoppen zodat ik uit kon stappen..Toen we helemaal boven aan waren en t ding op t punt stond naar beneden te sjoeven schrok ik wakker.. Geen idee hoe t afgelopen is die droom..
ohwww wat eng zeg !
Miranda.. ja best wel , maar nu baal ik er van dat ik niet weet hoe t nu afloopt.. Ga ik dood of blijf ik leven.. *lol*

Ben je vrij vandaag ?

Heel handig die schoonmaakwoede , hele huis op de kop maar nog geen stofzuiger of doekje in de handen gehad ..
Reiz, ik ben al helemaal zenuwachtig voor zaterdag Marco Borsato in Sportpaleis, maar nog meer of ik wel op plaats van bestemming aankom haha... Vind dat verkeer in Belgie maar niks, heb nu Carrettestraat in Antwerpen op m'n Tom tom ingetikt, daar zou parking Noord moeten zijn. Komt het dan goed, denk je? Dat het parkeren daar lastig is bij Sportpaleis heb ik al van meer mensen gehoord, die er zijn geweest. Klopt het dat we dan ook nog met een tram moeten, om bij het Sportpaleis te komen? Er zat bij de kaartjes wel een ticket voor vrij gebruik van openbaar vervoer de Lijn.
Vleer, wat bizar, die droom over achtbaan,en er halverwege achterkomen, dat beugel los zit, heb ik ook weleens gehad!! Supereng,en op het moment dat je denkt, nu stort ik de afgrond in, schrik je wakker! Freaky!!!
idd freaky,

ik droom ook weleens iets (vaak als ik op vakantie ben, dan onthoud ik dromen ineens....thuis niet....) waarvan ik heel graag wil weten hoe het afloopt, bijv. een gesprek met een ex die ik dan ineens weer tegenkom in die droom, en op het moment supreme word je dan wakker. Ik probeer dan heel hard om weer in slaap te vallen zodat de droom weer verder gaat, maar lukt dan niet.....

Leuk, Marco B, ik ben toen in Arnhem geweest, ,echt superconcert, veel plezier !

Yep,, ben vrij vandaag, wassen en opruimen

En misschien moet ik ook maar weer eens member worden bij RP zodat ik weer berichten kan sturen.

Pff.....begint het circus weer....
quote:Xenia66 schreef op 17 maart 2009 @ 20:47:

Appeltje: ben je ook weer wat fleuriger? had je bui te maken met mcBuuf of wil je t er liever niet over hebben? Geweldige avatar trouwens!

Ben weer wat vrolijker hoor. Kreeg iets te horen wat ik eigenlijk al wist. Heb het zelf durven vragen en we hebben daarna ontzettend lang zitten praten aan de foon. Iets wat ik voorheen nooit durfde. We hebben alles over ons leven besproken en waarom dingen gaan zoals ze gaan. Daarna ook ontzettend gelachen en het is dat we allebei vroeg op moesten...anders hadden we nog aan de telefoon gehangen geloof ik :-)

Maar kort gezegd...ik heb aangegeven bepaalde afstand te willen omdat ik niet wil dat het uit de hand loopt (dat ik gekwetst word).

M'n avatar is Ellie Grace! Ken je Little Britain? Ik hou wel van dat soort humor...kan me soms niet flauw genoeg zijn.
quote:Xenia66 schreef op 17 maart 2009 @ 20:47:

Appeltje: ben je ook weer wat fleuriger? had je bui te maken met mcBuuf of wil je t er liever niet over hebben? Geweldige avatar trouwens!

*

grrrrrr dubbele post
Zo huis is schoon , alleen de keuken nog maar dat komt t weekend wel een keertje..

Alle gordijnen uitgewassen ook die van de woonkamer maar weer, ruikt alles weer naar bloemetjes

En zonet ff mijn draadloos internet geactiveerd, kan ik met een mooie zonnigedag weer buiten zitten met mijn lappie
welke bloemen zal ik kopen voor op tafel

Tulpen of Gerbera's ?
En denk dat ik t voorjaar maar in huis haal en ook zon geinige hyacint bol koop
quote:Vleermuis28 schreef op 18 maart 2009 @ 13:03:

welke bloemen zal ik kopen voor op tafel

Tulpen of Gerbera's ?Allebei! lekker makkelijk
PV idd daar dacht ik dus ook aan haha
Ik ben blij met t zinnetje wat mijn leidinggevende net schreef in een mail :

Fijn dat je zo enthousiast bent hopelijk gaat het ook goed. Jij bent dan nu degene die regelt en alles goed laat verlopen op je afdeling. Ik reken op je.
Hallo..Ik ben heel even thuis en nu op naar de tandarts..ben benieuwd..ben al een tijdje niet geweest

Tot straks!!
Tjeetje wat een slang mennn

Echt niet normaal zo groot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven