Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 17 maart 2009 om 15:28
quote:Wuzzie schreef op 17 maart 2009 @ 12:48:
[...]
Reiz, wat is er meid?!?
Bedoel je dat je N door technisch werkloos een week niet had gezien en nu weer en het doet je toch wat?...
Kussiekroel (copyright MP)
Ja wuzzie ik was er zo van overtuigd dak derover was maar dan zie ik hem weer na een weekje en ja waarom doet N ook altij zo schattig
Tja ik kom er wel over, thanks voor de kroel!
Moet nu dringend naar de kine vertrekken tot straks
[...]
Reiz, wat is er meid?!?
Bedoel je dat je N door technisch werkloos een week niet had gezien en nu weer en het doet je toch wat?...
Kussiekroel (copyright MP)
Ja wuzzie ik was er zo van overtuigd dak derover was maar dan zie ik hem weer na een weekje en ja waarom doet N ook altij zo schattig
Tja ik kom er wel over, thanks voor de kroel!
Moet nu dringend naar de kine vertrekken tot straks
dinsdag 17 maart 2009 om 16:19
Lieve forumdames en heren!!!
Wat is het een heerlijk weer vandaag! :shining:
Ik ga zo naar de stad om lekker uit eten te gaan met een goede vriend van mij! Gewoon even gezellig! Het is een beetje heftig op werk. Trok het gister even niet meer.....
Dus even lekker vroeg naar bed geweest.
Vanavond ben ik er dus ook niet!
Xen...Inderdaad volg je gevoel!! Maar dat is mosterd naar de maaltijd geloof ik!
PV...ik hoop dat je voorgevoel niet klopt! Sterkte vanavond en hopelijk is het niet wat je denkt!
TP...Ik zou ook binnenkort daten. Weet je gelijk of je gevoel klopt! Anders kan het zo'n domper worden!
Reiz... gewoon even een
Wuzz... ik heb ook lentekriebels! Ik weet alleen niet of ik wel moet daten
Alle anderen....
Mozzzzzzzzz WAAR BEN JE NOU???!!!!!
(en ik mis Aspoes ook nog steeds!)
Wat is het een heerlijk weer vandaag! :shining:
Ik ga zo naar de stad om lekker uit eten te gaan met een goede vriend van mij! Gewoon even gezellig! Het is een beetje heftig op werk. Trok het gister even niet meer.....
Dus even lekker vroeg naar bed geweest.
Vanavond ben ik er dus ook niet!
Xen...Inderdaad volg je gevoel!! Maar dat is mosterd naar de maaltijd geloof ik!
PV...ik hoop dat je voorgevoel niet klopt! Sterkte vanavond en hopelijk is het niet wat je denkt!
TP...Ik zou ook binnenkort daten. Weet je gelijk of je gevoel klopt! Anders kan het zo'n domper worden!
Reiz... gewoon even een
Wuzz... ik heb ook lentekriebels! Ik weet alleen niet of ik wel moet daten
Alle anderen....
Mozzzzzzzzz WAAR BEN JE NOU???!!!!!
(en ik mis Aspoes ook nog steeds!)
dinsdag 17 maart 2009 om 16:59
dinsdag 17 maart 2009 om 17:38
Hallooooo!! Wat een straaaaalend weer zeg!! Goed voor mijn energie en mijn humeur!
@TP: Nog steeds leuk met ..... (hoe gaan we deze meneer noemen??)
@Wuzz: Hier ook lentekriebels aanwezig..
@Reiz: Ben je deze week ook nog vrij??
@Vleer: Gelukt met alle pillen en poeders??
En ook naar de tandarts morgen? Ik ook..ben al een tijd niet geweest en dit is een nieuwe..
@WM: Veel plezier vanavond!
@PV: sterkte vanavond! Onderbuikgevoelens zijn niet echt fijn..laat je ons weten hoe het is afgelopen?
Enne..succes met alle drukte!
Ik ben in een goed humeur vandaag..Lekker gewerkt vandaag.
Mijn feestje komt steeds dichterbij..spannend!
@TP: Nog steeds leuk met ..... (hoe gaan we deze meneer noemen??)
@Wuzz: Hier ook lentekriebels aanwezig..
@Reiz: Ben je deze week ook nog vrij??
@Vleer: Gelukt met alle pillen en poeders??
En ook naar de tandarts morgen? Ik ook..ben al een tijd niet geweest en dit is een nieuwe..
@WM: Veel plezier vanavond!
@PV: sterkte vanavond! Onderbuikgevoelens zijn niet echt fijn..laat je ons weten hoe het is afgelopen?
Enne..succes met alle drukte!
Ik ben in een goed humeur vandaag..Lekker gewerkt vandaag.
Mijn feestje komt steeds dichterbij..spannend!
dinsdag 17 maart 2009 om 18:33
Hi,
TP...wat lees ik...leuk RP-project lopen? Spannend!!
PV...leuk dat je er weer voorbij komt hier! Ik hoop dat je vermoedens onterecht zijn? Tot nu toe ging het toch hartstikke leuk dus waarom zou dat in een keer veranderd zijn?
Indi...fijn dat je je lekker voelt! En inderdaad...nog even en dan treed je in de wereld van je dirty thirties...1 groot feest!
Wuzzie....nog steeds niet online gedate of juist wel? Ik herken de lentekriebels...als het weer mooier wordt, wordt iedereen vrolijker en fliteriger.
Xenia....hoe gaat met mijn sis?
Vleer...wat ga je nou doen met je 2e date? Wanneer is het ook alweer? Sorry ik ben druk en dan werkt mijn geheugen iets minder goed.
Q....hoe gaat het op Paiq nu je weet dat je dus geen vrouw bent, al leuke gesprekken gehad?
TP...wat lees ik...leuk RP-project lopen? Spannend!!
PV...leuk dat je er weer voorbij komt hier! Ik hoop dat je vermoedens onterecht zijn? Tot nu toe ging het toch hartstikke leuk dus waarom zou dat in een keer veranderd zijn?
Indi...fijn dat je je lekker voelt! En inderdaad...nog even en dan treed je in de wereld van je dirty thirties...1 groot feest!

Wuzzie....nog steeds niet online gedate of juist wel? Ik herken de lentekriebels...als het weer mooier wordt, wordt iedereen vrolijker en fliteriger.
Xenia....hoe gaat met mijn sis?
Vleer...wat ga je nou doen met je 2e date? Wanneer is het ook alweer? Sorry ik ben druk en dan werkt mijn geheugen iets minder goed.
Q....hoe gaat het op Paiq nu je weet dat je dus geen vrouw bent, al leuke gesprekken gehad?
dinsdag 17 maart 2009 om 19:47
hoi indi: nee ik werk deze week (maar ik sta met de nacht he)
en dus onverwachts N weer tegen het lijf gelopen (die kip moest eigenlijk gister "met den dag" komen maar was da vergeten ) dus ik was gister heel rustig naart werk vertrokken met het idee rustig nachtje overal gaan "bijburten" zonder hem tegen te komen.. Niet dus! Nu ja stiletjes aan zal da wel slijten zeker!!
Leuk he dat zonnige weertje
en dus onverwachts N weer tegen het lijf gelopen (die kip moest eigenlijk gister "met den dag" komen maar was da vergeten ) dus ik was gister heel rustig naart werk vertrokken met het idee rustig nachtje overal gaan "bijburten" zonder hem tegen te komen.. Niet dus! Nu ja stiletjes aan zal da wel slijten zeker!!
Leuk he dat zonnige weertje
dinsdag 17 maart 2009 om 20:09
PV.. succes vanavond... Het zit m in de woorden he? "Mag/zal ik even "langskomen"" ipv: "vind je het leuk dat ik je vanavond even een bezoekje kom brengen?"
Pff.... ik was 'even' op de bank in slaap gevallen. Ben een beetje moe de laatse week(weken). Gelukkig is er vandaag het zonnetje bij ons doorgebroken, YEAH!!!!
Voor de rest: zwaaiiiii!!!
Pff.... ik was 'even' op de bank in slaap gevallen. Ben een beetje moe de laatse week(weken). Gelukkig is er vandaag het zonnetje bij ons doorgebroken, YEAH!!!!
Voor de rest: zwaaiiiii!!!
dinsdag 17 maart 2009 om 20:47
hai sleepy heads! hier nog 1....ook op bank in slaap gevallen toen ik thuiskwam....
PV: hoop dat je gevoel niet uitkomt, maar helaas (of gelukkig) kloppen je onderbuikgevoelens vaak wel....
Reiz: hug! betreft het je collega die 500 smsjes per maand verstuurde of ben ik nu helemaal abuis?
Indi: gelukkig voel je je weer wat beter. Bijna in de dirty thirties!
Appeltje: ben je ook weer wat fleuriger? had je bui te maken met mcBuuf of wil je t er liever niet over hebben? Geweldige avatar trouwens!
Met mij, behalve mn gigamoeheid, ok! Vandaag gebeld naar het a capella koor (beter gezegd close harmony) dat ik voor hen gekozen heb. Hij was heel enthousiast, dus morgen ben ik weer van de partij.
Heerlijke zon vandaag, heb zon zin in de zomer!!!! ken zoveel meer mensen dan vorig jaar om leuke dingen mee te ondernemen, heb er helemaal zin in.
PV: hoop dat je gevoel niet uitkomt, maar helaas (of gelukkig) kloppen je onderbuikgevoelens vaak wel....
Reiz: hug! betreft het je collega die 500 smsjes per maand verstuurde of ben ik nu helemaal abuis?
Indi: gelukkig voel je je weer wat beter. Bijna in de dirty thirties!
Appeltje: ben je ook weer wat fleuriger? had je bui te maken met mcBuuf of wil je t er liever niet over hebben? Geweldige avatar trouwens!
Met mij, behalve mn gigamoeheid, ok! Vandaag gebeld naar het a capella koor (beter gezegd close harmony) dat ik voor hen gekozen heb. Hij was heel enthousiast, dus morgen ben ik weer van de partij.
Heerlijke zon vandaag, heb zon zin in de zomer!!!! ken zoveel meer mensen dan vorig jaar om leuke dingen mee te ondernemen, heb er helemaal zin in.
dinsdag 17 maart 2009 om 20:48
Ik dacht dat ik alleen in slaap viel op de bank
Ik voel me soms zoooo nutteloos 's avonds..Zit zowat elke avond thuis..en als ik teveel te doen heb is het ook niet goed
Ik wil misschien naar de sportschool, maar dat is duuuur! En een weekend-abonnement is misschien niet verstandig omdat ik dan juist vaak druk ben..
Help..ik zit een beetje met mezelf in de knoop geloof ik
Ik voel me soms zoooo nutteloos 's avonds..Zit zowat elke avond thuis..en als ik teveel te doen heb is het ook niet goed
Ik wil misschien naar de sportschool, maar dat is duuuur! En een weekend-abonnement is misschien niet verstandig omdat ik dan juist vaak druk ben..
Help..ik zit een beetje met mezelf in de knoop geloof ik
dinsdag 17 maart 2009 om 20:57
Zo, het onderbuikgevoel klopte volledig, zoals pop al zei: het zit hem in de woorden
Heel kort door de bocht: ze had geen kriebels (ik trouwens ook nog niet volledig) en die heeft ze wel nodig. Verder nog heel open over gepraat en besloten door te gaan als vrienden.
Maar toch... het steekt een beetje, je gaat je altijd afvragen wat je fout hebt gedaan en waarom het niet volledig klikt, ondanks de gezelligheid etc...bah
Ik ben vanmiddag trouwens ook even in slaap gedommeld op de bank, heerlijk zeg!
Heel kort door de bocht: ze had geen kriebels (ik trouwens ook nog niet volledig) en die heeft ze wel nodig. Verder nog heel open over gepraat en besloten door te gaan als vrienden.
Maar toch... het steekt een beetje, je gaat je altijd afvragen wat je fout hebt gedaan en waarom het niet volledig klikt, ondanks de gezelligheid etc...bah
Ik ben vanmiddag trouwens ook even in slaap gedommeld op de bank, heerlijk zeg!
anoniem_77159 wijzigde dit bericht op 17-03-2009 21:01
Reden: typfoutjes.
Reden: typfoutjes.
% gewijzigd

dinsdag 17 maart 2009 om 21:00
Och Indi, dat heeft iedereen toch wel eens? Afterdinnerdipje, er zijn ziljoenen mensen die in slaap vallen bij het journaal of GTST.
Sportschool hoeft niet echt duur te zijn hoor, ik had vroegah een overdagabo, dat kostte echt bijna niets. Nu heb ik onbeperkt voor 30 euro ofzo. Je moet een beetje zoeken, vergelijken. Ik hoef niet zoveel luxe maar wel graag groepslessen dus ik zit hier prima, maar dan is het wel zonder sauna of fruitbar of kinderopvang.
Miran, weebee!
PV: succes!
Xen: cóól!!
Sportschool hoeft niet echt duur te zijn hoor, ik had vroegah een overdagabo, dat kostte echt bijna niets. Nu heb ik onbeperkt voor 30 euro ofzo. Je moet een beetje zoeken, vergelijken. Ik hoef niet zoveel luxe maar wel graag groepslessen dus ik zit hier prima, maar dan is het wel zonder sauna of fruitbar of kinderopvang.
Miran, weebee!
PV: succes!
Xen: cóól!!
dinsdag 17 maart 2009 om 21:05
Ha..Mp zet me weer met beide benen op de grond
Voordeel van deze sportschool is dat ik er lopend heen kan...Overdagabbo is inderdaad goedkoper, maar ik moet gewoon werken 5 dagen in de week..
Weekendabbo is vanaf vrijdag 18 u en dan zaterdag en zondag..
*zucht* Ik word soms echt moe van mezelf
@PV: Jammer dat het zo gelopen is..Raar is dat he..hoe je gevoel eigenlijk bijna altijd wel gelijk heeft (bij mij wel..)..
Voel je je er rot over?
Voordeel van deze sportschool is dat ik er lopend heen kan...Overdagabbo is inderdaad goedkoper, maar ik moet gewoon werken 5 dagen in de week..
Weekendabbo is vanaf vrijdag 18 u en dan zaterdag en zondag..
*zucht* Ik word soms echt moe van mezelf
@PV: Jammer dat het zo gelopen is..Raar is dat he..hoe je gevoel eigenlijk bijna altijd wel gelijk heeft (bij mij wel..)..
Voel je je er rot over?
dinsdag 17 maart 2009 om 21:11
dinsdag 17 maart 2009 om 21:15
Goh PV..dat is dan wel sh*t al die tegenslagen..
Komt vast wel weer goed! Kan me heel goed voorstellen dat de aandacht krijgen en geven erg fijn is..dat is iets wat ik zelf ook wel erg mis nu ik alleen ben..
Ik ga er vanuit dat het voorlopig afgelopen is met de tegenslagen..als ik 30 ben geworden vrijdag
Komt vast wel weer goed! Kan me heel goed voorstellen dat de aandacht krijgen en geven erg fijn is..dat is iets wat ik zelf ook wel erg mis nu ik alleen ben..
Ik ga er vanuit dat het voorlopig afgelopen is met de tegenslagen..als ik 30 ben geworden vrijdag

dinsdag 17 maart 2009 om 21:17
Miran : welkom tuus
Indi : haha heeeeeeeel herkenbaar wat je schrijft over je moeheid e.d. Ik zit er ook aan te denken om naar een sportschool te gaan.. maar vind het idd ook erg duur.
Broertje gaat nu naar een low budget sportschool. Scheelt de helft van het geld. Deze zit wel redelijk vlakbij mijn huis.. Kan altijd eens gaan kijken of eens met broertje mee gaan.
Indi : haha heeeeeeeel herkenbaar wat je schrijft over je moeheid e.d. Ik zit er ook aan te denken om naar een sportschool te gaan.. maar vind het idd ook erg duur.
Broertje gaat nu naar een low budget sportschool. Scheelt de helft van het geld. Deze zit wel redelijk vlakbij mijn huis.. Kan altijd eens gaan kijken of eens met broertje mee gaan.

dinsdag 17 maart 2009 om 21:24
Zo druk gehad op mijn werk vandaag dat ik gewoon onwijs veel energie er van heb gekregen..
Was een beetje ingekakt op mijn werk , maar heb een nieuw project, waar ik razend enthousiast over ben en mij volledig voor wil inzetten. Onwijs gave info brief geschreven net aan collega's. Ben er helemaal happy mee.
En ook zo druk gehad vandaag dat ik niet aan smsjes sturen ben gekomen naar GRP..
Was een beetje ingekakt op mijn werk , maar heb een nieuw project, waar ik razend enthousiast over ben en mij volledig voor wil inzetten. Onwijs gave info brief geschreven net aan collega's. Ben er helemaal happy mee.
En ook zo druk gehad vandaag dat ik niet aan smsjes sturen ben gekomen naar GRP..