Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 17 maart 2009 om 21:30
Nou Mp..ik wil juist wel een relatie..liever vandaag dan morgen geloof ik Maar dat is niet helemaal reeel denk ik..
Weet namelijk niet of ik daar al wel aan toe ben qua emoties en herinneringen aan het "verleden"..
@Vleer: Ik heb geen rijbewijs en auto..het moet voor mij dus wel te fietsen zijn. Er zit hier ook zo'n goedkope sportschool, maar op het industrieterrein..beetje ver weg
Weet namelijk niet of ik daar al wel aan toe ben qua emoties en herinneringen aan het "verleden"..
@Vleer: Ik heb geen rijbewijs en auto..het moet voor mij dus wel te fietsen zijn. Er zit hier ook zo'n goedkope sportschool, maar op het industrieterrein..beetje ver weg

dinsdag 17 maart 2009 om 21:33
Schatteke Indi - als ik jou lees ben je daar nog niet aan toe. Jij wil een schouder om op te leunen en een arm om je heen... als je zo verdrietig wordt van het feit dat je dertig wordt zonder dat hij er bij is ben je er dus nog niet meer klaar!
Doe even lekker scharrelen, rommelen, genieten van de aandacht die je krijgt (ik heb je gezien je bent een hele leuke meid!) en wacht met een relatie tot jij weer alles te geven hebt!
Doe even lekker scharrelen, rommelen, genieten van de aandacht die je krijgt (ik heb je gezien je bent een hele leuke meid!) en wacht met een relatie tot jij weer alles te geven hebt!
dinsdag 17 maart 2009 om 21:37
Welkom thuis Miran! Blijf je nu voorlopig even thuis en bij ons? 
Dikke knuf voor jou Prikvlieg! heel erg jammer, maar fijn dat jullie er wel open over hebben kunnen praten. Shit van al je tegenslagen, hopelijk gaat snel de zon weer voor je schijnen.
MP; wat een leuke emoticon! thanks! Belde net beste vriend met het nieuws en die is helemaal trots op me (niet zozeer vanwege het zingen, maar meer vanwege de stap om weer iets nieuws te gaan doen/nwe mensen ontmoeten).
Belde ik net goede kennis om te feliciteren met zn verjaardag, houdt ie zaterdag een feestje en ben ik ook uitgenodigd, was ie vergeten om afgelopen zaterdag tegen me te zeggen. Leuk!

Dikke knuf voor jou Prikvlieg! heel erg jammer, maar fijn dat jullie er wel open over hebben kunnen praten. Shit van al je tegenslagen, hopelijk gaat snel de zon weer voor je schijnen.
MP; wat een leuke emoticon! thanks! Belde net beste vriend met het nieuws en die is helemaal trots op me (niet zozeer vanwege het zingen, maar meer vanwege de stap om weer iets nieuws te gaan doen/nwe mensen ontmoeten).
Belde ik net goede kennis om te feliciteren met zn verjaardag, houdt ie zaterdag een feestje en ben ik ook uitgenodigd, was ie vergeten om afgelopen zaterdag tegen me te zeggen. Leuk!
dinsdag 17 maart 2009 om 21:40
Xen, leuk leuk leuk! Grappig dat je eerst niet echt dat a capella koor zag zitten, maar het nu toch gekozen hebt. Veel plezier!
Indi, rustig afwachten, het komt vanzelf goed met ons!
PV, balen zeg... RP2 had ook zo'n tekst op de dag dat hij mij vertelde dat hij me geweldig vond, en alles in me zag, maar toch iets van gevoel miste. Het blijft balen, want je gaat idd aan jezelf twijfelen. Moet je helemaal niet doen, het was dus niet de juiste....
Heb RP2 trouwens nog ns gevraagd of hij me niet wilde spreken, of dat hij gewoon niet had gereageerd, Zijn reactie: hij was het gewoon vergeten. Verder niks gehoord.... Tja.
Miran, Welcome back! En dank je dat je de zon hebt meegenomen!
Indi, rustig afwachten, het komt vanzelf goed met ons!
PV, balen zeg... RP2 had ook zo'n tekst op de dag dat hij mij vertelde dat hij me geweldig vond, en alles in me zag, maar toch iets van gevoel miste. Het blijft balen, want je gaat idd aan jezelf twijfelen. Moet je helemaal niet doen, het was dus niet de juiste....
Heb RP2 trouwens nog ns gevraagd of hij me niet wilde spreken, of dat hij gewoon niet had gereageerd, Zijn reactie: hij was het gewoon vergeten. Verder niks gehoord.... Tja.
Miran, Welcome back! En dank je dat je de zon hebt meegenomen!
dinsdag 17 maart 2009 om 21:48
Inderdaad zou je even moeten freewheelen/scharrelen nu Indi, maar ja dat moet je ook kunnen en de gelegenheid hebben natuurlijk. Ik heb dat gelukkig wel kunnen doen na mijn 'scheiding' en heb fantastische 'no strings attached' tijd gehad waar ik met heel veel plezier op terugkijk (alhoelwe ook wel eens met schaamrood op mn kaken). Is gewoon een periode geweest die ik nodig had, met name om mn zelfvertrouwen weer terug te krijgen. Aan die periode komt ook een eind en dan voel je dat je wel weer aan iets stabielers toe bent.
Ik baal ook wel es van het single zijn hoor, maar bij mij helpt we de gedachte: kijk naar wat je wel hebt en niet naar wat je niet hebt.....
Vleer: fijn dat je positieve energie krijgt van je werk he? heb ik ook wel es, alleen vandaag lukte dat even niet...gggrr. Ik had een aanvarinkje met een collega omdat zij nogal bot/aso kan doen, ook tegenover clienten en toevallig deed ze dat vancohtend tegen client van mijn baas. Heb haar gezegd dat dat niet kan (ze zit bij de receptie) en met name niet bij deze client (die grote bijdrage levert aan maandelijkse omzet). krijg ik weer een verwijtende blik en weet dan dat ze achter mn rug om zegt dat ik arrogant ben. Nooit iets rechtstreeks zeggen, maar altijd stiekum..haat dat.
Ik baal ook wel es van het single zijn hoor, maar bij mij helpt we de gedachte: kijk naar wat je wel hebt en niet naar wat je niet hebt.....
Vleer: fijn dat je positieve energie krijgt van je werk he? heb ik ook wel es, alleen vandaag lukte dat even niet...gggrr. Ik had een aanvarinkje met een collega omdat zij nogal bot/aso kan doen, ook tegenover clienten en toevallig deed ze dat vancohtend tegen client van mijn baas. Heb haar gezegd dat dat niet kan (ze zit bij de receptie) en met name niet bij deze client (die grote bijdrage levert aan maandelijkse omzet). krijg ik weer een verwijtende blik en weet dan dat ze achter mn rug om zegt dat ik arrogant ben. Nooit iets rechtstreeks zeggen, maar altijd stiekum..haat dat.
dinsdag 17 maart 2009 om 21:51
Xen.. idd ik had de laatste weken/maanden echt t gevoel wat doe ik hier op mijn werk. Nu met dit nieuwe projectje/werkgroepje dat nu eindelijk eens van de grond komt.. Heb ik gewoon onwijs veel zin in om dit goed van de grond te laten komen en zie het echt weer als een uitdaging om met iets spectaculairs te beginnen.. Echt het gevoel YEAH eindelijk weer prikkelingen
dinsdag 17 maart 2009 om 21:55
Ik moet er wel weer ff inkomen hoor 
Ben met kleine onderbreking bijna een maand weggeweest......ik ben maar even aan het teruglezen, maar kan nog ff niet zo goed meedoen. Ja voorlopig mag ik voorlopig weer hier aan het werk..........al zou ik toch nog wel graag weer in een warmer land willen wonen, net als Xen heeft gedaan.
Ik vind het altijd zo erg om weer hier terug te komen, iedereen zit binnen.......
Xen in het koor, leuk !

Ben met kleine onderbreking bijna een maand weggeweest......ik ben maar even aan het teruglezen, maar kan nog ff niet zo goed meedoen. Ja voorlopig mag ik voorlopig weer hier aan het werk..........al zou ik toch nog wel graag weer in een warmer land willen wonen, net als Xen heeft gedaan.
Ik vind het altijd zo erg om weer hier terug te komen, iedereen zit binnen.......
Xen in het koor, leuk !
dinsdag 17 maart 2009 om 21:59
Is niet dezelfde vriend, vleer, helaas!
Miran: er is afgelopen week niet zoveel gebeurd hoor, eigenlijk best wel rustig hier. En daarvoor had Wuzz nog een update voor je gemaakt he?
En de zon komt er hier nu ook aan, Miran, dus wat dat betreft..maar ja continue zon is toch anders he, leeft anders...
Miran: er is afgelopen week niet zoveel gebeurd hoor, eigenlijk best wel rustig hier. En daarvoor had Wuzz nog een update voor je gemaakt he?
En de zon komt er hier nu ook aan, Miran, dus wat dat betreft..maar ja continue zon is toch anders he, leeft anders...

dinsdag 17 maart 2009 om 22:25
Indi, dat scharrelen heb ik ook gedaan. Wat een leuke tijd was dat! Kreeg toen ook een nieuwe vriendengroep, waarmee het erg leuk stappen was. Schaamrood-momenten ook meegemaakt (zoals Xe aanhaalt). Het hele flirten en sjansen was toen voor mij echt een spelletje en is enorm goed voor je ego! Anders begin je 'gewoon' met wat flirten en sjansen, en dat gescharrel komt dan later wel (of niet)
Ben nu wel weer een beetje klaar met dat vele stappen, zie dat ook bij anderen in de vriendengroep en daardoor zie ik ze wat minder. Maar vrijdag gaan we weer eens gezellig wat met zn allen doen. (Had het in januari rondgemaild, en we konden allemaal wel dit weekend, haha!)
Ben nu wel weer een beetje klaar met dat vele stappen, zie dat ook bij anderen in de vriendengroep en daardoor zie ik ze wat minder. Maar vrijdag gaan we weer eens gezellig wat met zn allen doen. (Had het in januari rondgemaild, en we konden allemaal wel dit weekend, haha!)
dinsdag 17 maart 2009 om 22:32