Buurten Hilversum
vrijdag 30 november 2018 om 08:02
Oke, ik heb die ervaring niet zo.Nummer*Zoveel schreef: ↑29-11-2018 22:42Het gaat niet zozeer om de drukte, maar meer om de route. Als je in Hilversum bekend bent, dan is het al uitdaging om je weg te vinden in normale omstandigheden. Tegen de tijd dat je een beetje door hebt hoe alle éénrichtingsverkeerswegen lopen, gooien ze de boel weer om. En als er dan ook nog ergens een omleiding oid is, is het gewoon ondoenlijk. Mocht het je ondanks alle belemmeringen toch lukken om je bestemming te bereiken, dan is het nog een hele kunst om daarna het doolhof weer uit te komen.
Ik heb er jaren gewoond en moet er helaas nog wel eens zijn, maar voor “even snel” of “even gezellig” rij ik er echt niet meer heen.
dinsdag 4 december 2018 om 13:17
Dit.Zeilboot76 schreef: ↑28-11-2018 13:19Tegenwoordig kun je over het spoor prima wonen. De huizen gaan over het algemeen als zoete broodjes over de toonbank (en behoorlijk aan de prijs). Er zijn nog een aantal nieuwbouwprojecten waar je aan mee kunt doen afhankelijk van wat je zoekt en je budget is.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.