Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
29-11-2018 23:40
Misschien is een monument wel op zijn plaats. Of een herdenkingsdienst.
T shirts met
Je suis ..... (kan je elke naam invullen van actueelschrijver die zich bezighoudt met generalisaties, verdachtmakingen, omkering etc)
Kukita-Del-Barrio schreef:
30-11-2018 08:47
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 12:57
Reden: Op de man
33.85% gewijzigd
Pfff, het forum begint op een schiettent van de kermis te lijken met al die bewegende reclames. Ik probeer met de muis mijn doel te raken, maar het is steeds mis en dan zit ik weer op een pagina waar ik helemaal niet wil zijn.
hou op. ze was een engerd en een racist.
Raar dat dit ook weer zomaar geroeptoetert mag worden. Als je het zelfde over SS of Meulenbelt zegt heb je meteen een waarschuwing te pakken.

Misschien even de balk uit je eigen oog halen en naar jezelf kijken.
S-Meds schreef:
30-11-2018 08:53
T shirts met
Je suis ..... (kan je elke naam invullen van actueelschrijver die zich bezighoudt met generalisaties, verdachtmakingen, omkering etc)
Nou, dan begin maar met je eigen naam, die past er volgens je omschrijving dan perfect in.
marjorette schreef:
30-11-2018 09:36
Raar dat dit ook weer zomaar geroeptoetert mag worden. Als je het zelfde over SS of Meulenbelt zegt heb je meteen een waarschuwing te pakken.

Beetje raar weer. ss strijdt tegen racisme het is zo doorzichtig om haar te beschuldigen van racisme omdat je je aangesproken voelt ofzo
[...]

Voor het nageslacht.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 12:56
16.67% gewijzigd
marjorette schreef:
30-11-2018 09:36

Dat word ook continu geroepen, dat SS een racist en zelfs antisemiet zou zijn dus wat is je punt nu eigenlijk? overigens is dat een welbekend tactiek van extreemrechts, mensen die tegen racisme strijden omdat ze er zelf slachtoffers van zijn te beschuldigen van racisme en verdeeldheid.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 12:58
9.21% gewijzigd
hollebollegijs schreef:
29-11-2018 23:07
Noem eens iets.
Bijna alles dat aanstootgevend is gummen ze en er volgt een waarschuwing / ban.
Sommige topics worden zelfs gesloten.

Uiteraard zal er wel eens iets tussendoor glippen maar je kunt op VIVA veel minder zeggen dan op de meeste fora.

Je weet dondersgoed dat je daar nooit antwoord op gaat krijgen. 8-)
Bovendien zijn mensen liever lui dan moe dus gaan ze nooit nakijken wie wat geschreven heeft.
30-11-2018 09:54
Dat word ook continu geroepen, dat SS een racist en zelfs antisemiet zou zijn dus wat is je punt nu eigenlijk? overigens is dat een welbekend tactiek van extreemrechts, mensen die tegen racisme strijden omdat ze er zelf slachtoffers van zijn te beschuldigen van racisme en verdeeldheid.
misschien moet jij niet alleen die balk van onder je ogen weghalen maar ook ff gelijk die grote plaat voor je kop.
Is een doorsnee tactiek. Weet hij/zij zelf best dat het geen hout snijdt
Nouschi schreef:
30-11-2018 08:19
Maar als je zo graag alles wilt zeggen wat er in je opborrelt ga je toch naar GeenStijl, Fok of Bokt?
Ik snap dat werkelijk niet. Als het je hier niet bevalt waarom blijf je hier dan?
Ook op GeenStijl wordt gemodereerd. Daar worden regelmatig mensen “weggejorist en opgerot”. Alleen op Gab.ai schijnt niet gemodereerd te worden. Het resultaat is dat het daar een KKK chapter is geworden waar ook de terrorist die de aanslag op de synagoge in Pittsburg pleegde rondhing.
Moderatie is dus nodig.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
oudebaas schreef:
30-11-2018 09:58
Ook op GeenStijl wordt gemodereerd. Daar worden regelmatig mensen “weggejorist en opgerot”. Alleen op Gab.ai schijnt niet gemodereerd te worden. Het resultaat is dat het daar een KKK chapter is geworden waar ook de terrorist die de aanslag op de synagoge in Pittsburg pleegde rondhing.
Moderatie is dus nodig.

Nah lekker dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
30-11-2018 09:54
[...]

Schreeuw, schreeuw....

Er werd juist door de overgrote meerderheid meerdere malen geschreven dat ze waarschijnlijk helemaal geen antisemiet is maar contact heeft met tenminste een anti-semiet en zich van alles laat influisteren. Mooi is dat het hele topic na te lezen voor diegene die wel kunnen lezen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 12:58
8.02% gewijzigd
Hetvrijewoord schreef:
30-11-2018 09:55
Je weet dondersgoed dat je daar nooit antwoord op gaat krijgen. 8-)
Bovendien zijn mensen liever lui dan moe dus gaan ze nooit nakijken wie wat geschreven heeft.
Klopt helemaal.
SS?
Lucifer2018 schreef:
30-11-2018 10:01
SS?
Sylvana?

Ik vind het altijd heel bijzonder, iemand heeft racistische denkbeelden, doet racistische uitingen maar owee als je daar iets over zegt of iemand uitmaakt voor racist, dan is het huis te klein. Kom er dan gewoon voor uit. Zwak gelul.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Hetvrijewoord schreef:
28-11-2018 20:56
Ik kan dat gewoon met woorden af.
Alhoewel Mickey niet praat bedenk ik mij nu... Dat wordt eenzijdig.

Wel weer interessant voor sommigen forummers: een soort echo kamer met Disney sausje.
Mickey is een fascist. Donald Duck is veel aardiger, heeft het hart op de goede plaats.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
oudebaas schreef:
30-11-2018 10:04
Mickey is een fascist. Donald Duck is veel aardiger, heeft het hart op de goede plaats.

Is dat zo? Nooit geweten, ik mijd alles Disney zo goed en zo kwaad als ik kan.
Zijn de mods soms stagieres die zo’n luxestudie als kommuniekaatsie doen in plaats van een nuttig vak te leren?
(George Patton)
Hetvrijewoord schreef:
30-11-2018 10:07
Is dat zo? Nooit geweten, ik mijd alles Disney zo goed en zo kwaad als ik kan.
Mickey is erg gezagsgetrouw en een typische “winner” die niet zijn zwakke kanten laat zien. Donald Duck daarentegen is een loser, maar wel iemand die altijd voor je klaarstaat en compassie heeft voor degenen die buiten de boot vallen.
(George Patton)
Kia•Ora schreef:
30-11-2018 10:04
Sylvana?

Ik vind het altijd heel bijzonder, iemand heeft racistische denkbeelden, doet racistische uitingen maar owee als je daar iets over zegt of iemand uitmaakt voor racist, dan is het huis te klein. Kom er dan gewoon voor uit. Zwak gelul.
Simmons?

Word die afkorting echt zo gebruikt ? Koekkoek.
Lucifer2018 schreef:
30-11-2018 10:14
Simmons?

Word die afkorting echt zo gebruikt ? Koekkoek.
Ik denk het. En echt te walgelijk voor woorden om haar zo te noemen...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
oudebaas schreef:
30-11-2018 10:13
Mickey is erg gezagsgetrouw en een typische “winner” die niet zijn zwakke kanten laat zien. Donald Duck daarentegen is een loser, maar wel iemand die altijd voor je klaarstaat en compassie heeft voor degenen die buiten de boot vallen.

Be like Donald dus.

Nee, niet die.
S-Meds schreef:
30-11-2018 09:55
Is een doorsnee tactiek. Weet hij/zij zelf best dat het geen hout snijdt
vermoeiend is 't.
Kia•Ora schreef:
30-11-2018 10:16
Ik denk het. En echt te walgelijk voor woorden om haar zo te noemen...
Ik als linkse gutmensch ( ja volgens Vivaactueelpijlers ooit genoemd) ben zelf geen fan van haar.
Maar echt dat kan toch gewoon niet toch? Als je iemand zo afkort dan heb je ze echt niet op een rijtje. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven