Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 30 november 2018 om 11:13
vrijdag 30 november 2018 om 11:28
Check
Ik zet gewoon man aan het werk. Die is momenteel vrij, maar helaas ook zéér verstrooid (ADD) dus ik ben benieuwd als ik vanavond thuis kom wat ik aan ga treffen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 30 november 2018 om 11:36
vrijdag 30 november 2018 om 11:38
wat stoer doe jij ff normaal wil je.
ik gebruikte ss omdat die lui dat zo gebruikte, geen idee dat het wat anders betekende. ik heb het gegoogled en betekent ook iets met nazi's. nou dan gebruik ik het niet meer wat heeft dat met stoer te maken??
vrijdag 30 november 2018 om 11:46
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑30-11-2018 11:38wat stoer doe jij ff normaal wil je.
ik gebruikte ss omdat die lui dat zo gebruikte, geen idee dat het wat anders betekende. ik heb het gegoogled en betekent ook iets met nazi's. nou dan gebruik ik het niet meer wat heeft dat met stoer te maken??
vrijdag 30 november 2018 om 11:53
Klopt, bij jou is het echt onschuldig, maar die anderen, ja die anderen spelen de vermoorde onschuld.
En nee, die rare afkorting gebruik ik niet maar ga er vervolgens ook niet automatisch vanuit dat anderen die het wel gebruiken er bewust voor gekozen hebben omdat het voor schutzstaffel staat. Mensen zijn gewoon (intellectueel) lui.
vrijdag 30 november 2018 om 12:10
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑30-11-2018 11:38wat stoer doe jij ff normaal wil je.
vrijdag 30 november 2018 om 12:22
vrijdag 30 november 2018 om 12:27
Diegene bedoelde hopelijk Sylvana maar hihi haha zelfde afkorting zo leuk in sommige kringen. Niet de jouwe gelukkig toch?Kukita-Del-Barrio schreef: ↑30-11-2018 11:38wat stoer doe jij ff normaal wil je.
vrijdag 30 november 2018 om 12:27
Diegene bedoelde hopelijk Sylvana maar hihi haha zelfde afkorting zo leuk in sommige kringen. Niet de jouwe gelukkig toch?Kukita-Del-Barrio schreef: ↑30-11-2018 11:38wat stoer doe jij ff normaal wil je.
vrijdag 30 november 2018 om 12:30
Onder welke steen heb jij geleefd?!?!Kukita-Del-Barrio schreef: ↑30-11-2018 11:38wat stoer doe jij ff normaal wil je.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 30 november 2018 om 12:45
gelukkig niet.Het-groepje schreef: ↑30-11-2018 12:27Diegene bedoelde hopelijk Sylvana maar hihi haha zelfde afkorting zo leuk in sommige kringen. Niet de jouwe gelukkig toch?
vrijdag 30 november 2018 om 12:48
tanteslankie schreef: ↑30-11-2018 08:15Ik ben het helemaal met je eens. De censuur cultuur. We worden als een stel kleuters op de vingers getikt, posts worden weggehaald, mensen worden gestaft en gestraft. Ik vind het echt belachelijk allemaal. Discussieren betekent dat je te maken hebt met verschillende meningen. Zijn wij nou gewoon niet in staat dit onderling op te lossen? Echt stuitend dit beleid... Op een forum waarvan wordt gezegd dat je overal over kunt praten. Ja, als het over seks gaat ja, of vreemdgaan. Daar bestaat de Viva wereld uit. Ik wíl over zwarte piet kunnen praten hier. Omdat ik leer van andere forummers. Mijn mening daarover is veranderd, juist door wat anderen hier zeggen. Foute opmerkingen kun je negeren. Maar 90% is wel waardevol. Ik weet niet meer wat ik er mee moet, dit beleid...
Eens.
Het Bij1 topic idem dito. Er werd niet gescholden alleen feiten aangehaald. Een keer viel het woordje 'trut' maar is dat banwaardig?? Maar de aanhangers willen geen weerwoord. Ze willen alleen maar hun eigen gelijk. Zeer jammer.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 30 november 2018 om 12:52
marjorette schreef: ↑30-11-2018 09:36Raar dat dit ook weer zomaar geroeptoetert mag worden. Als je het zelfde over SS of Meulenbelt zegt heb je meteen een waarschuwing te pakken.
Misschien even de balk uit je eigen oog halen en naar jezelf kijken.
Precies wat ik ook dacht.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 30 november 2018 om 12:54
vrijdag 30 november 2018 om 12:56
Hetvrijewoord schreef: ↑30-11-2018 10:00Schreeuw, schreeuw....
Er werd juist door de overgrote meerderheid meerdere malen geschreven dat ze waarschijnlijk helemaal geen antisemiet is maar contact heeft met tenminste een anti-semiet en zich van alles laat influisteren. Mooi is dat het hele topic na te lezen voor diegene die wel kunnen lezen.
Dit.
En het is inderdaad allemaal na te lezen. Niet eens zoveel werk want het topic telt maar een paar pagina's.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 30 november 2018 om 12:59
Stel je niet zo aan, diegene was ik, en nee daar zat geen bedoeling achter, gewoon makkelijk en hier eerder gezien, dus iedereen snapt dan wel wie ik bedoelde.Het-groepje schreef: ↑30-11-2018 12:27Diegene bedoelde hopelijk Sylvana maar hihi haha zelfde afkorting zo leuk in sommige kringen. Niet de jouwe gelukkig toch?
Ik heb haar nooit racist genoemd maar was gewoon een voorbeeld.
Het ene krijgt een waarschuwing en het ander mag blijven staan, daar ging het om.
vrijdag 30 november 2018 om 13:05
Steeds als ik dit soort dingen lees, moet ik denken aan zo'n zwart kuikentje met een halve eierschaal op zijn hoofd. Hoe heet dat ook alweer...marjorette schreef: ↑30-11-2018 12:59
Het ene krijgt een waarschuwing en het ander mag blijven staan, daar ging het om.