Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
oudebaas schreef:
30-11-2018 10:10
Zijn de mods soms stagieres die zo’n luxestudie als kommuniekaatsie doen in plaats van een nuttig vak te leren?
Correct.
Geen bijzonderheden
Lucifer2018 schreef:
30-11-2018 10:18
Ik als linkse gutmensch ( ja volgens Vivaactueelpijlers ooit genoemd) ben zelf geen fan van haar.
Maar echt dat kan toch gewoon niet toch? Als je iemand zo afkort dan heb je ze echt niet op een rijtje. Bah.
Ben ik met je eens. Of je nu wel of geen fan bent, iemand bewust zo'n afkorting geven gaat natuurlijk nergens over.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Hetvrijewoord schreef:
30-11-2018 10:00
Schreeuw, schreeuw....

Er werd juist door de overgrote meerderheid meerdere malen geschreven dat ze waarschijnlijk helemaal geen antisemiet is maar contact heeft met tenminste een anti-semiet en zich van alles laat influisteren. Mooi is dat het hele topic na te lezen voor diegene die wel kunnen lezen.
Pas op de laatste pagina moest men toegeven dat het eigenlijk wel absurd is om haar te beschuldigen van anti-semitisme. het motief om dat eindelijk toe te geven was soort van een concessie? om jezelf vrij te pleiten van enige racisme zo van "ik zal sylvana geen antisemitiet meer noemen als jullie mij ook geen racist meer noemen." schei uit je weet dat die beschuldigingen richting Sylvana sowieso nergens op sloegen vanaf het begin al niet.
inderdaad mooi dat het allemaal terug te lezen is.
Kukita-Del-Barrio schreef:
30-11-2018 10:24
Pas op de laatste pagina moest men toegeven dat het eigenlijk wel absurd is om haar te beschuldigen van anti-semitisme. het motief om dat eindelijk toe te geven was soort van een concessie? om jezelf vrij te pleiten van enige racisme zo van "ik zal sylvana geen antisemitiet meer noemen als jullie mij ook geen racist meer noemen." schei uit je weet dat die beschuldigingen richting Sylvana sowieso nergens op sloegen vanaf het begin al niet.

Nee hoor, toen kwam jij pas meeschreeuwen. :mrgreen:
Wees dan ook zo stoer om "SS" te laten staan.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Die afkorting werd al heel lang gebruikt op de actueelpijler.
Such fun!1
Afbeelding
¡Apagando las luces!
MarindaH schreef:
30-11-2018 10:31
Wat ik zeg. Koekkoek.
MarindaH schreef:
SS staat voor stoomschip toch? Zoals de SS-Rotterdam.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
MarindaH schreef:
Ik vind het bizar.

Lees het nu pas omdat het hier geschreven wordt. Lees niet echt mee op actueel.
oudebaas schreef:
30-11-2018 10:33
SS staat voor stoomschip toch? Zoals de SS-Rotterdam.
Hahahaha lollig, NOT. :facepalm:
dit ja, na paginalang speculeren en rare filmpjes/foto’s plakken van syl met figuren die dan iets raars zouden hebben gezegd. en dat volgde weer op het verhaal dat ze een golddigger zou zijn en ga zo maar door. Syl moet zich nog verantwoorden als ze bepaalde boodschappen doet, en aan de andere kant wordt er doodleuk begrip geuit voor die snelweggekkies uit dokkum. Datzelfde gebeurt bij fv, van haar worden berichten uit 2009 gestaft nota bene. walgelijk.
Kia•Ora schreef:
30-11-2018 10:35
Stoomschip heeft weer wat met Sinterklaas, en zo komen we op Het Grote Taboe Onderwerp op dit forum uit.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
oudebaas schreef:
30-11-2018 10:38
Stoomschip heeft weer wat met Sinterklaas, en zo komen we op Het Grote Taboe Onderwerp op dit forum uit.
Sjesis :facepalm:
Geen bijzonderheden
Kia•Ora schreef:
30-11-2018 10:35
ehm eerlijk gezegd kort ik haar ook wel af maar had er nog geen andere associaties bij.
is nu wel zo
dries roelvink is voor mij ook dr een pp voor partricia paard
S-Meds schreef:
30-11-2018 10:37
dit ja, na paginalang speculeren en rare filmpjes/foto’s plakken van syl met figuren die dan iets raars zouden hebben gezegd. en dat volgde weer op het verhaal dat ze een golddigger zou zijn en ga zo maar door. Syl moet zich nog verantwoorden als ze bepaalde boodschappen doet, en aan de andere kant wordt er doodleuk begrip geuit voor die snelweggekkies uit dokkum. Datzelfde gebeurt bij fv, van haar worden berichten uit 2009 gestaft nota bene. walgelijk.
Huh? Echt?! Ongelofelijk. En de communicatiemiepen gaan daar serieus op in?
(George Patton)
S-Meds schreef:
30-11-2018 10:40
ehm eerlijk gezegd kort ik haar ook wel af maar had er nog geen andere associaties bij.
is nu wel zo
dries roelvink is voor mij ook dr een pp voor partricia paard
PP was toch PlasPoes? (Flauw, ik weet het)
(George Patton)
Kolere.

Nous, wat eet jij vanavond?
oudebaas schreef:
30-11-2018 10:40
Huh? Echt?! Ongelofelijk. En de communicatiemiepen gaan daar serieus op in?
ja maar dan draaien ze het weer terug en vervolgens voeren ze het weer per ongeluk in
Ik eet vanavond pannenkoeken met spek en kaas.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ik eet op mijn werk. Nog geen idee wat het wordt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 10:53
Lekker. Goed idee, pannenkoeken!
(George Patton)
Rosabella1 schreef:
30-11-2018 10:53

Je bent een dag te laat, pannenkoek ;-)
Star² schreef:
30-11-2018 11:05
Je bent een dag te laat, pannenkoek ;-)
Klopt, het was gisteren sint Pannekoek :D
Kia•Ora schreef:
30-11-2018 10:33
Ik vind het bizar.

Lees het nu pas omdat het hier geschreven wordt. Lees niet echt mee op actueel.

En dan de vermoorde onschuld spelen hè.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven