Uitgerekend 2e helft Juli 2019 (met tabel)

14-11-2018 22:19 596 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Afgelopen zaterdag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van mijn tweede kindje!

Het lijkt me erg leuk om met dames die in dezelfde periode - de tweede helft van juli 2019 - uitgerekend zijn te kunnen kletsen.

Hieronder heb ik een tabel gezet die je zelf aan kunt passen door in te loggen:

Tot snel!

NaamLeeftijd V / MKindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenBijz.heden
Antje28 / 30tweede20 juli?12-12 eerste echo....
Vera9930/32eerste19 juliMeisje....
Novaatje7939/37vierde29juliJongen/....
MomtoBe226/30tweede15juli??10-12 eerste echo....
Dhana28/28eerste25juli?11-12 eerste echoMA juli
Stacey8632/32derde29juliJongen12/11 echomk 2015
Rein198632/32eerste22juli.........iui
SantaMaria38/32 tweedenog onbekend....18 december echo....
Citroentaartje8831/32eerste21 juli.... 6 maart 20 wekenecho....
Naniene28/30tweede29 julijongen 8 januari termijnecho....
Helaas mocht het niet zo zijn... We denken aan jullie KoetjesenKalfjes, Moosforhappines1988, Noonootje & Lacer :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:59
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
35.77% gewijzigd
@moos idd vrij spannend! Gelukkig ben je morgen al optijd aan de beurt! Ik mag pas om 13:20 :| wat verschrikkelijk dat bloedverlies, zorgt voor zoveel onzekerheid! Maar zoals Stacey zegt wilt het nog niks zeggen. Het is echt even afwachten tot morgen.

Ik ben morgen 6 weken en 5 dagen, de vorige keer was het bij mij toen fout gegaan dus ik vind het ook heel spannend. Hou je ons op de hoogte?
Het zit inderdaad helaas niet goed meiden, we zijn super verdrietig. Vooral, waar ligt het aan dat het weer is gestopt met groeien, het weer helemaal opnieuw moeten beginnen en nu de keuze; curettage, maar dat kan weer risico’s geven, pillen, maar daar ben ik zo super ziek van geweest of afwachten, maar hoe lang duurt dat nog?
Oh Moos, wat een verschrikkelijk nieuws ☹️ Zo heftig dat het weer gestopt is met groeien.. Gaan ze verdere onderzoeken doen naar de reden?? Ik kan je helaas niks meegeven over hoe verder te handelen. Heeft de vk je hier nog advies over gegeven? Snap dat je niet weer aan de pillen wil, omdat je daar zo ziek van bent geweest.

Heel veel sterkte voor jullie! :hug:
@moos wat verschrikkelijk. :hug:
Moos de hele avond en ochtend aan je gedacht en nu dit bericht. Ben er stil van. Je klinkt zo sterk maar snap dat dit ongelofelijk verdrietig is. En dan die rottige ‘praktische’ keuzes in zo’n emotioneel proces. Een hele dikke knuffel van mij.
Lief jullie berichten. Was vandaag weer bij het echobureau, die gaan de vk bellen en de vk gaat ons nog bellen.
Voel mij intens verdrietig maar verder onderzoek zullen ze nu nog niet doen, of optie om bloed te laten onderzoeken maar dan mag je drie maanden niet zwanger worden. Weet niet of we dat willen. Vaak is 2 x nog stomme pech.

Lacer, ik denk vanmiddag aan jou!
Breng jij alsjeblieft vandaag goed nieuws?
Ah nee Moos wat een slecht bericht. Laat je goed voorlichten en niet zomaar weg sturen 2 keer kan idd domme pech zijn. dikke Knuffel van mij.
O nee Moos! Wat verschrikkelijk! Ik had nog zo'n goede hoop en had het je van harte gegund! :'( Ik snap ook heel erg goed dat je niet weer voor de pillen wilt gaan. Ik werd er ook echt goed ziek van dus ik weet precies hoe je je hebt gevoeld. Ik wens je heel en heel en super veel sterkte deze aankomende periode! :redrose: Maar jij bent een power wijf, je kan dit wel!

Ik vind dit zo naar.

Ondertussen ben ik ook bijna aan de beurt. Ik knijp hem enorm, durf al bijna niet meer te gaan omdat ik zo bang ben voor wat ik te zien krijg. Wat verschrikkelijk wat die onzekerheid met een mens kan doen! :'(
Mooi, wat vreselijk! Ik had zo gehoopt op een goede echo.
Heel veel sterkte..

@ Lacer, ik duim voor een mooi knipperend hartje!
Ohh moos wat een verschrikkelijk nieuws! Ik had zo gehoopt dat je gewoon wat minder ver was. Woorden schieten me tekort. Lastige keuzes die je moet maken. Heel veel sterkte lieve meid!
Dames, ook hier slecht nieuws. Ik krijg aanstaande Woensdag de curretage. Ik hoef die tabletten niet meer, was er de vorige keer echt goed ziek van geworden.

Ik hoop dat jullie allemaal power hartjes gaan zien en een pracht beebje krijgen! Ik wens jullie het beste!
Nee lacer, niet jij ook!
Dit mag gewoon niet. Waarom maken we dit beide nog een keer mee? Ik stuur je een Pm.
Ach Lacer, jij ook al.. Sterkte! Wat een rotberichten allemaal meiden..
Ah nee meiden niet jullie allebei nu wordt ik zelf nog nerveuzer. Heel veel sterkte Lacer
@lacer wat erg! Sterkte woensdag met de curretage :hug:
Nee, zo oneerlijk, lacer en moos! Heel veel sterkte, kracht en wijsheid voor jullie. Ik denk aan jullie! :redrose: :redrose:
Lacer en Moos ik ben er verdrietig van! Denk aan jullie. Sterkte lieve meiden.
Ik lees eindelijk weer eens bij na een drukke werkweek en zie vooral nare berichten.

Koetjes, Moos en Lacer, ik wens jullie heel veel sterkte. Uit eigen ervaring weet ik hoe k*t het is. Ik hoop dat jullie snel weer een fijn bericht hebben :hug:
Ohh lacer jij ook. Wat een enorm verdrietig nieuws. Veel sterkte met de curretage woensdag. :redrose:

Volgens mij is iedereen er een beetje stil van...

Bah ik begin ook echt mega zenuwachtig te worden voor vrijdag. Heb echt het gevoel 50% dat ik geweldig nieuws krijg en andere 50% dat er ook geen hartje of vruchtje te zien is en dat ik die hele malle molen weer opnieuw moet doorstaan (pillen / curretage / verklevingen verwijderen / spiraal 6 weken)

Wat is dat wachten toch vervelend!
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Wat wens ik jullie, stuk voor stuk allemaal graag een mooie gezonde zwangerschap zonder alle onzekerheden.

Ik voel mij heel erg onzeker, vooral omdat het twee keer hetzelfde verhaal is. Het vruchtje komt nooit tot ontwikkeling en de vruchtzak blijft stug zitten.

Deze week beslissen of het pillen of curretage wordt, vind ik een lastige keus.
@Moos Wat een vreselijk moeilijke keuze. Ik wens je heel veel sterkte!

Nou meiden, mijn misselijkheid en vermoeidheid worden steeds erger. Eigenlijk lig ik alleen maar in bed. Ik heb gisteren met de verloskundige gebeld, om navraag te doen over medicatie tegen de misselijkheid. Ik ga morgen contact opnemen met de huisarts voor Emesafene, pillen tegen de misselijkheid. Hoop zo dat die gaan werken, want dit is echt geen doen!!

Hoe gaat het met jullie? Ook last van kwaaltjes?
Heel veel sterkte Moos, met deze keuze..

@ kwaaltjes, sinds vrijdagavond in alle kracht toegeslagen.. Misselijk, overgeven. Voelt hetzelfde als de eerste keer en ik hoop zo dat het nu eerder klaar is met die misselijkheid dan die 22 weken van de vorige keer.
Hoop het nog 3 weken verborgen te kunnen houden op kantoor. Wat een beetje helpt is een boterham met pindakaas, direct 's ochtends als ik uit bed kom. En verder kleine beetjes eten. Even deze week afwachten en anders vraag ik om mijn bekende Emesafene recept.
@moos het lijkt me zo onzeker voelen. Je wilt gewoon zeker weten dat je lijf in staat is die volgende fase in te gaan. Dat zal ongetwijfeld gaan lukken maar daar heb je niks aan. Knuffel! Deel je tzt ook het goede nieuws?

We zijn inderdaad stil door alle nare berichten. Even pas op de plaats en meevoelen met de anderen.

Sterkte voor alle misselijke meiden. Wat een horror. Ik heb de laatste keer ook medicatie gehad en daar redde ik het mee. Ook kleine slokjes cola en droge crackers.

Ik ben eind vd dag ook zo moe. De kinderen zijn lief maar door Sinterklaas etc veel visite en logistiek gedoe.
Wat lijkt me dat lastig Moos. Veel sterkte met het verdere verloop. Ik hoop dat je snel weer kan starten met positieve dingen 😘

Door alle nare berichten wordt iedereen volgens mij wat onzeker. Ik ook. Vrijdag heb ik eindelijk de echo. Gelukkig heb ik nog een drukke werkweek, dan gaat de tijd lekker snel.

Mijn symptomen zijn nog steeds nihil, daarom ben ik ook erg onzeker. Al zegt het natuurlijk niks. Ik heb af en toe een opgeblazen gevoel en wat moe. Hopelijk blijft het hier bij.
Doen jullie ook mee aan Moeders voor moeders? Ik heb de vorige keer niet meegedaan, omdat ik zo zat was van alle pillen, injecties, ziekenhuisbezoekjes. Had even geen zin in gedoe. Maar heb me nu wel aangemeld :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven