Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 december 2018 om 18:22
Ja ik dacht door Star en Aeon.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 3 december 2018 om 18:50
En neem je het forum veel te serieus.doornroosje9 schreef: ↑03-12-2018 17:19Dan zit je niet lekker in je vel, denk ik. Als je je daardoor laat anonimiseren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 3 december 2018 om 18:50
1x is genoeg.doornroosje9 schreef: ↑03-12-2018 17:19Dan zit je niet lekker in je vel, denk ik. Als je je daardoor laat anonimiseren.
Blijft bij jullie ook het tekstveld staan nadat je op 'verstuur' geklikt hebt zodat het lijkt dat je bericht nog niet geplaatst is maar dat wel blijkt te zijn?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 3 december 2018 om 19:07
AeonOfWinter schreef: ↑03-12-2018 18:20En op het modtopic geven ze alles door, waarna je er (nog steeds) nooit meer wat van hoort maar je wekt de schijn van 'luisteren'. *veegt onder tapijt*
Dat tapijt is inmiddels te beklimmen. Zo veel zooi ligt eronder.

maandag 3 december 2018 om 19:31
Ik ook echt niet.SombraOnline schreef: ↑03-12-2018 18:49Ik heb dus geen idee wie de TO van dat topic zou moeten zijn![]()
maandag 3 december 2018 om 20:31
Ik dacht later al dat ik vast dingen door elkaar haalde. Had ook geen zin om het hele topic te lezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 3 december 2018 om 23:02

maandag 3 december 2018 om 23:44

dinsdag 4 december 2018 om 12:50
ze gaan het waarschijnlijk wel vragen dus bereid alvast een goed antwoord voor. ik zou niet verklappen dat je contract niet is verlengd.DuchessMeganMarkle schreef: ↑04-12-2018 12:48Morgen weer sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf. Moet ik wat achtergrond info vertellen waarom mijn contract niet werd verlengd?
dinsdag 4 december 2018 om 12:57
Nee, ik zeg er niets over.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑04-12-2018 12:50ze gaan het waarschijnlijk wel vragen dus bereid alvast een goed antwoord voor. ik zou niet verklappen dat je contract niet is verlengd.

dinsdag 4 december 2018 om 13:00
Ik zou zeker niet gaan zitten liegen.

dinsdag 4 december 2018 om 13:02
Nee, dat zou ik lekker vaag houden. Probeer altijd dingen op een positieve manier te formuleren. Dus niet (bijvoorbeeld) In mijn huidige baan heb ik geen doorgroeimogelijkheden, maar: ik ben op zoek naar een baan waarin ik mij verder kan ontwikkelen en ik denk dat dat bij jullie prima kan.DuchessMeganMarkle schreef: ↑04-12-2018 12:48Morgen weer sollicitatiegesprek bij een ander bedrijf. Moet ik wat achtergrond info vertellen waarom mijn contract niet werd verlengd?
En echt nooit je huidige werkgever negatief afschilderen.
Veel succes!

dinsdag 4 december 2018 om 13:03
Heb jij ooit een functie als jobcoach overwogen?Head* schreef: ↑04-12-2018 13:02Nee, dat zou ik lekker vaag houden. Probeer altijd dingen op een positieve manier te formuleren. Dus niet (bijvoorbeeld) In mijn huidige baan heb ik geen doorgroeimogelijkheden, maar: ik ben op zoek naar een baan waarin ik mij verder kan ontwikkelen en ik denk dat dat bij jullie prima kan.
Veel succes!
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 04-12-2018 13:04
0.52% gewijzigd
dinsdag 4 december 2018 om 13:05
Lief, dank je wel!!Head* schreef: ↑04-12-2018 13:02Nee, dat zou ik lekker vaag houden. Probeer altijd dingen op een positieve manier te formuleren. Dus niet (bijvoorbeeld) In mijn huidige baan heb ik geen doorgroeimogelijkheden, maar: ik ben op zoek naar een baan waarin ik mij verder kan ontwikkelen en ik denk dat dat bij jullie prima kan.
Veel succes!