VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
En na genereuze (?) giften van Wind en Toetje in vorig topic hebben de Pebbeltjes nog slecht enkele voetbalplaatjes nodig.

Dat zijn:

KPGP

16668

207119

208207

213213

228
Een tabel! Foei Peb!
Ja zeg, een tabel in een nieuw vers topic

Dat wordt dus weer een nieuw topic openen
Ja. Goed he, Mille? Een tabel!

Maar hee, wel een voetbalplaatjes tabel hoor.
en niet in de openingspost.
Je lijkt wel zwanger!

Ga je nu ook in kleurtjes posten?

Oh, eten is klaar!

KW heeft alleen nog nummer 36 nodig. Wie maakt hem blij?
Ik ga zo even zoeken voor jullie. Eerst even tanken, morgenochtend schoolreis en ik heb dan wel wat diesel nodig (hele terugweg het gepiep zitten negeren, dat rijdt niet relaxed ).
Mille, half 7 is deal.

Elyane, je kunt er bij, ik neem aan dat jullie geen mega koffers meenemen? Kom je dan met de auto naar mij toe of kom je ook met de trein naar het station waar Mille en ik hebben afgesproken? Want als ik om half 7 op dat station moet zijn (volgens mij kunnen we het best hier noemen, of niet Mille) dan moet ik wel om kwart over 6 van huis weg.

Ik heb ook geen pyjama, maar ik neem een soort jogging broek mee, en doe daar dan wel een t-shirt of een nachthemd op. Het ziet er niet uit waarschijnlijk, maar beter dan niets . Ik zit te denken om wat vaatwasblokjes mee te nemen. Om nou een heel pak te kopen voor die 3 wasjes die we gaan draaien.... Hoop alleen niet dat ik het vergeet in alle hectiek hier.

Ga nu even strijken, moet even een grote achterstand wegwerken.

O ja, mijn auto is niet echt netjes en schoon van binnen, dan weten jullie dat, meerijdsters .
Ik heb alleen een joggingachtige broek van H&M (waar de gaten in zitten, maar zó lekker zit dat ik hem nog steeds heb) en mijn foute huispak. Huispak gaat sowieso niet mee dus ben ik al een week op zoek naar een gangbaar en lekker zittende broek. Maar nu ik weet dat jullie ook voor lul zitten in aftandse votjes doe ik geen moeite meer

Pensioenman is net geweest en we moeten gewoon 440 euro per maand gaan bijbetalen om het pensioengat te dichten. Uitgaande van de situatie dat ik stop op mijn 60e als GW zijn pensioengerechtigde leeftijd heeft behaald en dan een bestedingsbehoefte hebben van 80% van ons huidige inkomen. Pfff.. wat een gezeik zeg.

Nu CM aan het kijken en het gaat over een sekte. Grrr... krijg echt de kriebels van dat soort lui.
Ga je dat ook echt doen Wind, 440 euro per maand betalen?

Ik ben daar geloof ik wat makkelijker in, ik zou dat niet doen.

440 euro per maand kan ik nu heel veel leuke dingen van doen (ik kan het overigens niet eens missen in de maand trouwens) en pensioen is nog zo ver weg. Ik geniet dan liever nu, en kijk tegen die tijd wel hoe of wat (tot op zekere hoogte).

Als we zaterdag uit eten gaan, gaan jullie je dan optutten? Of gaan jullie gewoon in je gewone kleren zeg maar?

Ik denk dat ik veeeeeeeel te veel ga meenemen.....

Heb net wel alle kleren voor de jongetjes klaargelegd voor het weekend. Harrie gaat naar zijn moeder met ze, en het leek me veiliger als ik de kleren zou pakken voor ze, Harrie kan absoluut niet verder dan 1 dag vooruit denken....
Wind, zou je niet ook eens door een ander laten adviseren? Ik vind 440 euro echt een hele hoop geld en waar gaat dat dan in? Er bestaan veel van die vreemde constructies rondom pensioenen dus extra advies kan nooit kwaad, toch?

Ik heb zin in HVS!!! Ik trek een leuk pyjamaatje uit de kast, vind het prima. Normaal slaap ik dus bloot vandaar dat Mille zo discreet was dat hier niet te vermelden

Vrolijk, hoe is het met Mormel? Is die al een beetje opgeknapt en lig je nu zelf ook in de lappenmand?

Onze workshop website is online. Het is weliswaar een tijdelijke site want op de volgende komen ook foto's en een agenda maar for the time being is hij leuk.

Ik heb ook nog VBplaatjes, zal eens kijken of er nog iets tussen zit. 36 iig niet die had ik net al gezocht voor Wind.

Lien, hoe bevalt het op werk?

En Athena alles ook ok bij jou? Al een tijdje niet gespot of vergis ik me?
Ik zou het ook niet doen. Ik krijg jeuk van pensioentoestanden en hoop op een winnend staatslot die alle toestanden als sneeuw voor de zon laten verdwijnen. Volwassen he?

Ik trek wel iets leuks aan als we gaan eten. De rest van het weekend wil ik in makkelijke relaxkleding, lekker kneuteren rond de haard en dat soort taferelen
We gaan ons inderdaad nog eens laten adviseren door een andere partij. Iemand een tip?

Nathje, ik bedacht me van de week hoe het zou gaan met X. Je weet wel... wil je iets meer vertellen op de LP?
Ik heb besloten dat wij dit jaar een normale tuinset willen. Dus tafel en stoelen enzo. En precies nu hebben ze een leuke bij de HEMA in de aanbieding. Hmmm, nu wil ik die dus hebben. Ik ben gewoon te hebberig, merken jullie het?
Ik heb niet eens de luxe dat we 440 kúnnen missen!
Bedoel je X en mijn broer? Anders praat ik je het weekend wel bij?
Voor 440 euro kan je een leuke tuinset bij de HEMA kopen en dan heb je nog 132 euro over
Geen voetbalplaatjes meer hier, ik heb alles weggegeven.

En van mij mag je het station noemen hoor Morrie. Voor stiekeme meelezers die zo nieuwsgierig zijn naar ons dat ze vrijdag om 18.30u, op een niet nader te noemen groot station in de provincie NH waar ook vliegtuigen landen en vertrekken, tussen al die mensen gaan staan loeren naar twee vrouwen die bij een andere vrouw in de auto stappen ben ik zelfs nog bereid om met een oude Viva in mijn hand te gaan lopen

Ik hoop voor Vrolijk dat ze van de lappenmand af is, want als dat niet het geval is zijn er in elk geval twee in omloop: hier namelijk een zieke Mini, koorts en alles wat ze eet of drinkt komt er aan beide kanten meteen weer uit. Vandaag heeft ze meer ongelukjes gehad dan in de afgelopen ruim twee jaar dat ze nu zindelijk is bij elkaar, arm kind! Ik heb haar uiteindelijk maar een luier aangedaan, want elke keer ook een natte vieze pyjamabroek is ook niet echt handig.

Wind, ik vind het ook wel heel veel geld zeg!

En ik ga ook voor de oude joggingbroek met shirt. We gingen tenslotte voor een comfortabel en relaxt weekend
We hebben veel te bespreken van het weekend!

Ik ben net zo onvolwassen als Nathje. Denk een beetje: wie dan leeft, wie dan zorgt.....

Harrie heeft zich in november ofzo laten adviseren door een partij. Moest ook zoiets van 440 euro gaan betalen voor pensioen, of voor arbeidsongeschiktheidsverzekering, ik weet het niet eens meer. Die man belde elke dinsdagavond op of we al iets wisten maar we vergaten het steeds erover te hebben. Op een gegeven moment belde hij niet meer, ik was al helemaal blij. Vertelde Harrie me op een gegeven moment dat hij die man had gesproken en dat hij had gezegd dat we een groot bedrag hadden gewonnen dus dat het niet meer nodig was!

Overigens vind ik het voor Harrie nog steeds wel belangrijk dat hij wat gaat opbouwen, hij heeft helemaal geen pensioen opgebouwd tot nu toe. Maar ik denk dat we ook wel kunnen beginnen met 100 euro in de maand en dat altijd nog kunnen opbouwen als echt rijk zijn . Alleen die 100 euro vind ik al zoveel geld....
Zuid Holland Mille? Ik ga toch echt in Noord Holland naar het station bij Schiphol . En dat voor een juf .

Elyane, ik heb met Mille afgesproken dat ik haar (en jou nu dus ook) oppik op Schiphol bij de uitgang van de aankomsthal.

Mille, volgens mij heb ik geen mobiel nummer van jou, zou je dat ook nog even willen mailen misschien, voor het geval ik helemaal niet meer op die LP kom? Is wel handig denk ik.
Arm schaap die Mini! Beterschap Mille!

Wat een grap van Harrie! Zo kom je wel van die bellers af

Als je 440 euro per maand op een spaarrekening zou zetten tot GW's pensioensgerechtigde leeftijd Wind hoeveel zou dat dan zijn?

En is dat dan nodig om jullie pensioengat te dichten?? Ik vind het een hoop hoor!
Morrie, ik mailde je net nog even wat specifieker over waar op dat station je nou precies bedoelde, maar jouw emailadres en dat van Harrie doen het niet meer, klopt dat?
Dat zou niet moeten kloppen. Ik zal eens kijken.....
Volgens mij is de term pensioengat verzonnen om ons bang te maken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven