Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 december 2018 om 21:10

woensdag 5 december 2018 om 21:19
Ja doe ik. Heb vandaag brief eruit gedaan. En nog verschillende interessante vacatures liggen waar ik deze week ook op ga reageren.

woensdag 5 december 2018 om 21:23
Goed, dan is er iemand op het forum die in acute emotionele nood verkeert, er wordt over het algemeen fijn gereageerd.
Maar er is ook iemand die elke reactie begint met "lieverd". En dat vind ik echt bah. Zo overdreven en te familiair en tegelijk ook een beetje neerbuigend ofzo. Wtf, je hebt niet met die to in de zandbak gezeten vroeger.
Maar er is ook iemand die elke reactie begint met "lieverd". En dat vind ik echt bah. Zo overdreven en te familiair en tegelijk ook een beetje neerbuigend ofzo. Wtf, je hebt niet met die to in de zandbak gezeten vroeger.
woensdag 5 december 2018 om 21:25
Fijn dat je 'openingen' ziet! Ik vrees dat ik ook verder moet gaan kijken. Niet door ontslag of zo, maar omdat een collega zo bepalend slecht bezig is en ik dat niet meer trek en hij steeds maar weer wegkomt met ongelofelijk dubbele pet/ego acties.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 5 december 2018 om 21:26
Ik zie een veel kleiner plaatje met een grotere 'achtergrond'. En ik baal dat ik mijn door Enn gemaakte 'blond in kerstsfeer-ava' niet kan gebruiken omdat et gewoon nie werkt hier.

woensdag 5 december 2018 om 21:28
Ah, wat jammer Blond. Nog steeds dus. Maar met jouw staat van dienst en capaciteiten kom je vast makkelijk aan een mooie nieuwe baan. Zeker als je je netwerk erbij betrekt!
woensdag 5 december 2018 om 21:31
Ze had even een totaal andere ava. Ik was al volledig in paniek, dat snap je.

Life is short. Eat dessert first.
woensdag 5 december 2018 om 21:32
Ik ben de strijd nu echt finaal aangegaan. En moet nu gewoon afwachten waar het schip heen gaat. Ben er misselijk van, mijn hart doet pijn maar ik heb gelukkig een fijne thuisbasis en inderdaad een goed netwerk.

woensdag 5 december 2018 om 21:33
doornroosje9 schreef: ↑05-12-2018 21:31Ze had even een totaal andere ava. Ik was al volledig in paniek, dat snap je.![]()

woensdag 5 december 2018 om 21:36
En nooit vergeten: je kunt altijd weg. Er is geen baan waar je geen afscheid van kunt nemen.
Heel veel succes, ik hoop dat die persoon het onderspit delft.
woensdag 5 december 2018 om 21:37
Welk topic? Ik vind weer eens niets.Head* schreef: ↑05-12-2018 21:23Goed, dan is er iemand op het forum die in acute emotionele nood verkeert, er wordt over het algemeen fijn gereageerd.
woensdag 5 december 2018 om 21:39
Lief. Mijn man is geweldig. Die wil liever dat ik gisteren ontslag nam van de negativiteit. En verzekert me dat ik op elk moment gewoon mijn tas mag pakken en ontslag mag nemen. Maar ik ben nog niet zover. Ik ben nog strijdbaar omdat mijn hart echt bij deze organisatie ligt.

woensdag 5 december 2018 om 21:48
Dat is ook prima, je merkt het wel, wanneer je zover bent dat je wil gaan. Of niet als die persoon moet inbinden.Oudblond schreef: ↑05-12-2018 21:39Lief. Mijn man is geweldig. Die wil liever dat ik gisteren ontslag nam van de negativiteit. En verzekert me dat ik op elk moment gewoon mijn tas mag pakken en ontslag mag nemen. Maar ik ben nog niet zover. Ik ben nog strijdbaar omdat mijn hart echt bij deze organisatie ligt.
Dat topic is brief gekregen.
donderdag 6 december 2018 om 09:12
Verschrikkelijk zeg! Ik hoop ook dat jij je plekje gaat vinden!
Ik kan echt niet met dat soort mensen omgaan. Ik ben dan ook het type die daar wat van zegt. Dat soort mensen komen zichzelf wel tegen hoor Oudblond.
donderdag 6 december 2018 om 09:14
Daar ben ik het niet mee eens!fashionvictim schreef: ↑05-12-2018 21:43bij nader inzien niet belangrijk genoeg om er een discussie over te krijgen.