Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
04-12-2018 21:08
Jaaaaaaaa, daarvan mag ik er 1 per dag. Of de kersen.
Ik een per week. Ik heb een verslavingsgevoelige persoonlijkheid, immers. Maar lekker zijn die, he!

Een experimenteel idee gebaseerd op een net geopend topic: voortaan gooien we al onze posts door Google translate, naar het Frans en dan weer naar het Nederlands. Lijkt me fantastisch.
Betty_Slocombe schreef:
04-12-2018 21:17
Ik een per week. Ik heb een verslavingsgevoelige persoonlijkheid, immers. Maar lekker zijn die, he!

Een experimenteel idee gebaseerd op een net geopend topic: voortaan gooien we al onze posts door Google translate, naar het Frans en dan weer naar het Nederlands. Lijkt me fantastisch.
Ik bij elke lunch op een werkdag :$
Welk topic Betty? (ik ben zo vrij om te tutoyeren: verhollandst he)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Betty_Slocombe schreef:
04-12-2018 21:06
Pepsi heeft tegenwoordig een max-variant met gember. Die drink ik graag, maar wel uit het blikje. Dat voelt heel luxe.
jij zou het zweedse cola-achtige brouwsel julmust vast lekker vinden
dat wordt hier momenteel via pakketpost met ladingen binnengescheept door mijn lieflijke viking
Betty_Slocombe schreef:
04-12-2018 21:06
Pepsi heeft tegenwoordig een max-variant met gember. Die drink ik graag, maar wel uit het blikje. Dat voelt heel luxe.
Ja! Die heb ik ook!
Life is short. Eat dessert first.
Nemaìn’ schreef:
04-12-2018 21:08
Jaaaaaaaa, daarvan mag ik er 1 per dag. Of de kersen.
Dit! Precies dit! :proud:

Eén blikje, anders teveel cafeïne. :hyper:
Brrr Pepsi :$
kia・ora wijzigde dit bericht op 04-12-2018 21:31
Reden: Best een lollige autocorrect
15.38% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
doornroosje9 schreef:
04-12-2018 21:29
Dit! Precies dit! :proud:

Eén blikje, anders teveel cafeïne. :hyper:
En slecht voor mijn tanden.
Kia•Ora schreef:
04-12-2018 21:31
Brrr Pepsi :$
Ja bah.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Pepsi is veel lekkerder dan Coca Cola. :jump:
Oudblond schreef:
04-12-2018 21:24
Welk topic Betty? (ik ben zo vrij om te tutoyeren: verhollandst he)
Op de reizenpijler, over een Turks paar dat gekke pret wil hebben in Amsterdam.
Pinda-Kaas schreef:
04-12-2018 21:28
dat wordt hier momenteel via pakketpost met ladingen binnengescheept door mijn lieflijke viking
Klinkt heerlijk. In Scandinavië hebben ze sowieso malle smaken en daar houd ik van. Behalve brunost, die caramelkaas.
doornroosje9 schreef:
04-12-2018 21:38
Vroeger was ik gek op Coca Cola tegenwoordig drink ik het nog heel sporadisch ik vind het niet zo lekker meer. Pepsi vind ik vies. Maar dat is goed nieuws voor jou en alle Pepsi liefhebbers dan hebben jullie meer :biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
De appie heeft echt hele smakelijke gluhwein. Ik was positief verrast! Niet zo scherp en bochtig als gluhwein ook kan zijn.

En qua cola: Cherry-coke. Einde discussie :whip:
doornroosje9 schreef:
04-12-2018 21:38

Als je een tijdje coca cola (light) drinkt en dan een glas pepsie (light) dan vind je pepsie echt niet lekkerder. Dan smaakt die een beetje chemisch. Als je een tijdje pepsie drinkt en daarna coca cola vind je coca cola niet lekkerder.
LOEP ME MAAR aub.
Pinda-Kaas schreef:
04-12-2018 21:28
Ikea verkoopt het rond de feestdagen. Ik vind het ook heerlijk. :flirting:
¡Apagando las luces!
Al 3 dagen geen ban. Gaat het wel goed met de mods?
Nemaìn’ schreef:
04-12-2018 23:35
Al 3 dagen geen ban. Gaat het wel goed met de mods?
Het is waarschijnlijk een combinatie van bewustwording bij de mods door ingrijpen van de CM en geconditioneerd gedrag van jou (en mij en wellicht anderen) door het gedrag van de mods.

Wat het precies is zullen we nooit weten. So much for de veilige omgeving die Sanoma wil bieden op dit forum.

Lang leve het naleven van de huisregels zullen we maar zeggen. Ik kan me alleen maar afvragen of iemand die betaald wordt om een taak uit te voeren zich als een professional opstelt, wat concreet betekent dat deze tegenover alle steakholders open is over haar (?) taak en de maatregelen die ze (?) vanuit deze verantwoordelijkheden treft.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Steakholders. :proud:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
04-12-2018 23:56
Steakholders. :proud:
:facepalm:

Ik word zo hongerig op de late avond dat ik mijn spelling er aan aanpas merk ik :)
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
De meest idiote seksverhalen en top 10’s over seks, maar dan wel piemels met een aubergine afplakken?
Waarom?
:rofl:
Nemaìn’ schreef:
05-12-2018 01:30
De meest idiote seksverhalen en top 10’s over seks, maar dan wel piemels met een aubergine afplakken?
Waarom?
:rofl:

En dan ook nog ‘hun blote pielemuis’. Hoe infantiel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vanzai schreef:
04-12-2018 23:45
Lang leve het naleven van de huisregels zullen we maar zeggen. Ik kan me alleen maar afvragen of iemand die betaald wordt om een taak uit te voeren zich als een professional opstelt, wat concreet betekent dat deze tegenover alle steakholders open is over haar (?) taak en de maatregelen die ze (?) vanuit deze verantwoordelijkheden treft.

Daarom horen we zo weinig van de CM natuurlijk, die zit steeds in Helsinki om zich te verantwoorden. :sarcastic:
Ja joh, en een tijd dat het kost!
Oh en de mods zijn weer wakker ook.
himalaya schreef:
05-12-2018 06:41
En dan ook nog ‘hun blote pielemuis’. Hoe infantiel.

Die stagiaire heeft vast bij juf Ank in de klas gezeten :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven