Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 5 december 2018 om 12:25
Mwoah liever niet
Such fun!1

woensdag 5 december 2018 om 15:14

"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)

woensdag 5 december 2018 om 16:05
Je vermeld gewoon je huidige baan duh.. Maar een referentie opgeven is iets anders.*Labalade* schreef: ↑04-12-2018 14:39Dan heb je toch een gat in je c.v.? Ik zou zelf gewoon niets zeggen over of ik er nog werk of niet
Ze mogen ook niet zomaar rond gaan bellen.

woensdag 5 december 2018 om 16:14
Ik wil graag aan de mod vragen waarom er 2 gewiste off topic berichten in het mod topic staan.
Waarom zijn die niet naar Napraat verhuisd maar gewist?
Waarom kon dat met die wel en verhuizen ze de rest wat ze niet aanstaat naar Napraat?
Ik zet het maar gelijk hier want daar is de enige reactie verplaatsen en een waarschuwing.
Een antwoord is best moeilijk begreep ik.
Waarom kon dat met die wel en verhuizen ze de rest wat ze niet aanstaat naar Napraat?
Ik zet het maar gelijk hier want daar is de enige reactie verplaatsen en een waarschuwing.

woensdag 5 december 2018 om 16:19
Pipistrello schreef: ↑05-12-2018 16:14Ik wil graag aan de mod vragen waarom er 2 gewiste off topic berichten in het mod topic staan.
Ja, was mij ook al opgevallen. Effectief monddood gemaakt zijn we.

woensdag 5 december 2018 om 16:34
Jeetje. In welk topic werd het misdrijf gepleegd?Pipistrello schreef: ↑05-12-2018 16:31Vanzai's sinterklaascadeau kwam al vroeg vandaag.
Vanzai heeft een maandban voor ongepast en op de man reageren.
Vriendelijke groet,
Moderator VIVA
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
woensdag 5 december 2018 om 16:37
Vanzai’s kado, of ons kado?Pipistrello schreef: ↑05-12-2018 16:31Vanzai's sinterklaascadeau kwam al vroeg vandaag.
Vanzai heeft een maandban voor ongepast en op de man reageren.
Vriendelijke groet,
Moderator VIVA

woensdag 5 december 2018 om 16:39
Goed zo! Succes in je nieuwe baan.