~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou iedereen veel succes met verhuizen en klussen, ik hoef dat gelukkig even niet meer!

Hier is alles rustig en gaat t zijn gangetje. Niet veel te melden. O ja behalve dat Minime net op mijn kastdeurtjes heeft getekend (met potlood). ik was eerst heel boos, maar toen zag ik wat hij getekend had: zijn eerste poppetje en iets wat leek op een hartje. Tja toch een beetje trots..
Ah wat lief Findi... nu nog even op papier... voor in zn plakboek!

Tis rustig hier. Heb weer eens problemen met inloggen. Dus maar weer een oude nick, gelijk maar dezelfde avatar gebruikt, blijf ik toch herkenbaar...

Hoe is het met je banen Tomaatje, vast een drukke tijd..! Nog even volhouden.

Lotje heeft steeds minder last van haar waterpokken. Afgelopen nacht heeft ze doorgeslapen, erg fijn!

Ben morgen wel vrij maar ik denk dat ze wel naar het KDV kan. Blaasjes op haar gezicht zijn allemaal ingedroogd, alleen 1-2 op haar rug niet.

Morgen maar even overleggen op het KDV, kan ik thuis werken.
Zo net 2 uur met upc en tele2 aan de telefoon gezeten. Wat een drama. Nu maar hopen dat ik over 3 weken internet en tv heb.

Morgen gaan de gietenvloer storten, en dan is het dinsdag klaar.

Omdat het goed moet drogen kunnen we er eind volgende week weer in. Vanmiddag weer in het huis geweest en ben helemaal trots. Die week daarna komt de behanger en wordt de keuken geplaatst. En dan inpakken, schoonmaken, wegwezen.

Oeh wat gaat het snel!!!!!!!!

Thibault is nog steeds niet lekker, al bijna een week aan de diarree. Iemand tips om dit te stoppen ? Vandaag van de kiddies hele leuke schoolfoto gehad, trotse broer en zus op de foto. Leuk hoor!

Volgens mij moeten onze kids al bijna voor de voorlopig laatste prik toch ? 3 jaar en 9 mdn ?

Ik bedacht met net dat het schema nog maar eens aangepast mag worden. Zal ik weer een poging wagen. En wat mensen er uit halen die niet meer mee schrijven ?
Gisteren begonnen met de opleiding tot zwangerfit docente.

Erg leuk, maar het wordt behoorlijk pittig: 75 zelfstudie uren en daarnaast 5 keer naar A'dam en 4 keer naar Bodegraven. We moeten een examen afleggen zowel theorie als praktijk en ook nog stage lopen. Oke, hoe doen we dat allemaal met 2 kleine kids???

Maar goed het lijkt me allemaal leuk, dus zal wel loslopen.

Maar het is wel heeeeeel erg lang geleden dat ik echt heb moeten studeren (kan je zoiets verleren?)
Ik heb wel eens gehoord dat selderie en cola diarree stoppen en dan bij de cola de helft water. Maar ik zou t kleine Thibault niet aan doen. Misschien wat meer banaan en wit brood geven?

Leuk Charly, ga je les geven aan huis of een zaaltje huren of bij een sportschool? Hoe kom je bij die studie?
succes met de waterpokken lot!

Ik ben blij dat ze het hier alledrie al achter de rug hebben.

Uhhhh diarree geen pretje nee. Kapotte billen en 10 poepbroeken op een dag. Hier ook het geval. Ik laat hem geregeld even met zijn billen bloot spelen op een handdoek zodat het een beetje kan drogen!! Maar hoe je het tegenhoud??? Hier komt het echt door de tandjes. Nu al 6!!!

Ik heb je foto's even bekeken sams! Ziet er super strak uit zeg|!!

Ook manlief even naar jullie badkamer laten spieken. Wow die wastafel smelt smelt!! Erg gaaf dus.

Ha Findi, Hier ook de eerste poppetjes in aantocht. Armen benen haren ogen etc. Leuk leuk leuk he alleen niet op je kastdeurtje natuurlijk. Ook het binnen de lijntjes kleuren gaat hier echt goed. Hele kunstwerken maakt ze.

Barrel, weer thuis in duitsland! Fijn dat alles rustig is en goed verloopt. Laat manlief maar werken hoor. Jij hebt tenslotte nog hartstikke verlof!!

Truusje. Krijgt Suzanne binnenkort ook weer een prik?

Ben benieuwd!

Hier mijn eerste weekje werken achter de rug. tik zo verder ...........
3 dagen!! pffffff ging erg goed, maar hier in huis een ziekenboeg met weinig slaap s nachts ( 3 a 4 uurtjes hooguit )

Ik zit nu dus ook met wallen achter de pc en ga zo lekker een bad scoren.

Sofie heeft de hele boel onder gespuugd. Nu geen koorts meer, maar een mega oogontsteking! vuur rood en 2 cm dik. Ze kan haast niets zien.

T blaft elke nacht en lijkt daar niet uit te komen. Met voelsprieten lig ik te waken en als hij gaat hoesten en het is ineens stil weet ik genoeg. Ik speer uit bed en klop op zijn ruggetje. Dan krijgt hij weer wat lucht. Ventolin erbij en voelsprieten weer aan!! Geen doen dus.

Gisteren naar de huisarts geweest. Het zit nog steeds hoog, dus gelukkig niet op zijn longen. Hij zag gelijk dat zijn neusamandelen verwijderd moeten worden!! DUHHHH kom net terug met buisjes. 27 maart naar de KNO arts als we dat redden, anders eerder!!

Ik zit op het moment bijna iedere week bij de H.A

Op het werk gaat het goed. Ik denk zeker dat ik mijn draai daar kan vinden. Echt ideaal 5 minuutjes fietsen en tussen de middag even naar huis als ik wil.

Ja, goeie keus van mij ( schouderklopje )

Weltrusten voor strakjes !!
Heb hier nog geen oproep gehad voor de laatste prik. Wacht wel af wanneer die komt. Als het inderdaad met 3 jaar en 9 maanden is dan had de oproep al moeten komen.

Wacht rustig af.

Suzanne is graag buiten, het liefst op de schommel. Stoepkrijt is ook erg leuk, vooral om mee te nemen en onderweg een mooie tekening maken. Ja ja alsof we tijd genoeg hebben om even uitgebreid te stoppen. Beter op straat dan de kasten te kleuren.

Suzanne heeft dat trouwens ook eens gedaan toen was ze 2 jaar. Helaas vond die het nodig om het met zalf, tandpasta en dampo te doen.

Klimmen en klauteren doet Suzanne ook veel. Overal ziet ze wel iets om op de klimmen of van af te springen.

Tomaatje: Je nieuwe baan bevalt dus goed. Hoop dat je snel je draai zal vinden en het leuk heb met je nieuwe collega's.

Zo zo, lekker dicht bij huis 5 min. fietsen. Lekker hoor.

Mellanie is echt een knuffeldier. Die blijft de hele dag door knuffelen, kusjes geven en even op schoot zitten.
He get Tomaatje wordt het nu echt niet beter bij jullie...

Leuke foto's trouwens van jullie picknick op het strand...

Truusje, stoepkrijt is hier ook favouriet. Marit heeft vorige week zaterdag de hele middag buiten samen met ons buurmeisje (nou ja ze wordt 15 ) de hele straat vol getekend. Gelijk een hinkelbaan gemaakt. Vond ze ook erg leuk, vooral toen mama ook mee ging doen...

Kom net terug van een vrijgezellenfeest. Was met de auto, was 20 minuutjes hier vandaan, de rest kwam van ver (bij mn ouders in de buurt) en was met een toeringbus... Gingen nu nog stappen. Oh wat word ik oud....Had na een aantal korte nachten geen puf meer, kan ook niet gelijk naar bed dus even achter de PC (kan weer eens inloggen, lukte van de week een aantal keer niet).

Ga nu wel mn bedje opzoeken, mag morgen wel uitslapen... heerlijk! Nog even met een boek in bed (hoop ik) en dan ontbijtje... goed begin van de zondag!
Tomaatje; fijne laatste werkdag vandaag! Hoop op een mooi afscheid van je kindjes, ouders en collega;s
Wat ben jij vroeg op t net Lot!

Net naar t CB geweest met Minime2 en hij was goed gegroeid, een lekker doorsnee kind. Ze vond het wel knap dat hij zelf al brood en liga kan eten. Tja hij wil nou eenmaal alles wat Minime ook doet.

Pfff net belde mijn oma op dat ze t lijstje niet mooi vond om de familiefoto die we haar hebben gegeven. Serieus... ik kijk geen gegeven paard in de bek. Ik heb ook tegen haar gezegd dat het om het gebaar ging en de foto. Ze komt het lijstje morgen terugbrengen. Ongelofelijk.

Zo Tomaatje, vanaf vanmiddag helemaal om naar je nieuwe baan en lekker op de fiets. Lijkt me heerlijk. Afgelopen zondag met Minime2 gefietst, maar ondanks de handdoek hing hij er een beetje bij. Nog maar eventjes wachten dus.

Spannend trouwens Truusje, Suzanne gaat al bijna naar school, nog maar 2 maandjes!
Tomaatje: Hoe was je laatste werkdag??

Vanmorgen met Mellanie weer bij de kno arts geweest. Haar oren zien er goed uit en over 6 weken terug komen. De arts het alvast oordruppels voorgeschreven voor het geval ze in de tussentijd weer looporen krijgt.

Findi: Suzanne gaat iets later naar school namelijk 16 augustus. Dat is de eerste schooldag na de schoolvakantie.

Ik heb hier voor gekozen omdat de eerste schooldag begin juni is. Eind juni begint de schoolvakantie hier. Dus is ze net gewend aan de nieuwe situatie heeft ze vakantie. In overleg met de school en het kdv mag ze iets later beginnen.
En hoe was je dag, Tomaatje ?

Klinkt leuk zwangerfit docent, Charly!

Ik trek het vaak ook niet hoor, Lot, zo laat nog op stap, stort echt volledig in om 23.30 uur.

Findi, poppetjes tekenen op het kastje. Amelie heeft 2 jaar geleden de hele muur met lijnen beschilderd. Heel gaaf. NOT !

Truusje, bij ons schijnt dat standaard te zijn, als kindjes na april jarig zijn , gaan ze automatisch pas na de zomervakantie naar groep 1. Dus dan gaan al onze kindjes op 16 aug een eerste echt schooldag beleven ! Spannend.

Hier een heerlijk weekend Zuid-Limburg achter de rug. Zaterdagocht. heen zondagav. weer naar huis. We sliepen bij mijn nicht. Super gezellig.

Zometeen ga ik even in ons paleisje kijken. De vloer is vandaag afgemaakt. volgende week komt de behanger en de keuken. En dan lijkt het toch zo goed als af te komen voordat we er in gaan.

Heb er zin an !
Jeetje Sams, wat gaat dat snel ineens!

Findi, die oma's!! Heeft ze meer van dit soort acties?

Wat de prik voor bijna 4-jarigen betreft: Jurre moet over 1,5 week. Truusje, ik zou toch maar even naar het CB bellen. Mellanie is bijna 2 maanden ouder dan Jurre....

De nachten van Stijn gaan (durf het bijna niet te zeggen) goed. Het líjkt weer een voorbije fase te zijn, maar ik durf nog niet zo goed te juichen. Het matras ligt nog steeds op zijn kamer en we gebruiken het soms bij het in slaap vallen 's avonds. Maar als hij zich nu 's nachts meldt (mauwend, niet meer gillend) valt ie eigenlijk steeds zelf weer in slaap.

Ik wacht braaf af...
quote:Ernie75 schreef op 10 maart 2009 @ 21:04:

Findi, die oma's!! Heeft ze meer van dit soort acties?

Ja, helaas is ze nogal materialistisch ingesteld, beetje jammer, zeker omdat ze weet dat we op t moment niks te makken hebben.

Net heerlijk buiten gewandeld, wat een weertje. Nu liggen ze boven lekker te slapen en ik doe ook even een oogje dicht!
Zo gisteren mijn laatste werkdag gehad.

Heftig dagje hoor!

7.00 uur naar mijn werk toe. Dikke tranen tijdens mijn afscheid en ik had nog wel voorgenomen om niet te gaan huilen!!

Alle kinderen begonnen te zingen dag dag tomaatje en snik snik. pffffff ik hield het niet meer.

Op mijn receptie waren zoveel ouders........... wat een opkomst zeg! Geweldige kick geeft dat. Na het werk wezen eten met alle collega's en een bon gekregen voor een foto sessie met ons gezinnetje bij de fotograaf. super kado. Was er zelf niet opgekomen.

Om 23.00 uur lag ik in bed en slapen ho maar.

Alles spookte door mijn hoofd. Gaat ook nog om 23.15 uur de telefoon. Mijn nichtje ( en vriendin ) bevallen van een zoon in 1 uur en 9 minuten!!! Geen weeen gehad niets tot 8 cm. Na het breken van de vliezen ging het als een jekko! Ben net even wezen kijken. smelt smelt. Niet te lang naar kijken hihihi

Slechte nacht dus, maar vandaag lekker vrij!!

Mijn oma is eergisteren gevallen in haar huis. Is ze op haar knieen naar de telefoon gekropen om te bellen. Heup gebroken en gisteren al geopereerd. Zo zielig. Fief mensje van 91 jaar.

Dat zal nu dus wel anders zijn helaas.
Ach jee Tomaatje. Wat sneu zeg. En dan nog zelf naar de telefoon gekropen ook. Wat moet ze een pijn gehad hebben. Hopelijk komt ze hier een beetje goed doorheen.
Arme oma Tomaatje, hopelijk herstelt ze snel... op die leeftijd valt dat soms niet mee.

Tje kan me voorstellen dat je dat denkt Findi...

Hier ook nog geen oproep gehad voor DE prik.

Wat een leuk kado Tomaatje voor je afscheid, fijn ook dat er zoveel aandacht aan is besteed, ook door de komst van ouders enzo he.

Kijk je er vast met een goed gevoel op terug.

Woh wat een heerlijk weer he, net even boodschappen gedaan, daarna in de tuin gespeeld. Kan de meiden nog niet samen alleen laten. Lotje klimt overal op. Hebben z'n speelhuis in de tuin maar de "loop" zo het glijbaantje af ....

Tja dat is vragen om moeilijkheden!

Nu alles klaar staan om samen met Marit cakejes te gaan bakken. Zij heeft de vormpjes al uitgestald, nu het beslag nog maken. Moest eerst even iets eten...zo achter de PC.

Vanmiddag trouwt mn nicht (en vriendin / grappig Tomaatje) vanavond feest. De meiden gaan uit logeren. Lotje bij haar even oude nichtje en Marit bij vrienden.

Marit roept...! Cakejes....
Vanmorgen contact gehad met het CB , aangezien hier ook nog steeds geen oproep voor De prik is gekomen.

Die vertelde dat de prik gegeven kan worden tussen de 3 jaar en 9 maanden tot 4 1/2 jaar. Hier is er een wachtlijst!!!! voor de prik. Vind ik zelf wel apart hoor , een wachtlijst om te prikken. Maar goed, nu krijgt ze 2 juni de prik.

Lot: Het is inderdaad een lekker weertje, alleen jammer dat ik nu aan het werk ben.

Altijd leuk samen bakken. Suzanne is daar ook zo dol op. Vooral het beslag opeten dat is het leukste van alles.

Altijd leuk een feestje, veel plezier vanavond.
Even kort tussendoor op mijn werk...

Bij ons hebben ze op het CB na de laatste afspraak gelijk een datum geprikt voor de prik (en controle toch ook neem ik aan?)

Ik kreeg alleen van de week wel een kaartje met het bericht dat ze de afspraak willen verzetten naar een datum dat wij op vakantie zijn: gebeld, ik zou worden terug gebeld, maar jullie weten hoe ze daar werken....

Wat een leuk afscheid Tomaatje! en inderdaad een heel leuk cadeau!

Veel plezier op je nieuwe werk!

Ik loop zelf een beetje op mijn tandvlees, weet niet meer hoe ik het allemaal moet plannen.

Opleiding is erg leuk, maar er wordt ook veel van je gevraagd.

Woensdag de hele dag in A'dam geweest, morgen moet ik naar Bodegraven en dan woensdag weer naar A'dam.

Dat is op zich wel te doen, maar je moet ook zoveel voorbereiden... moet allemaal maar in de tussenliggende uurtjes gebeuren.

Nou ja, 16 mei ben ik klaar (hopelijk dan wel alles gehaald!)

Ik moet weer aan t werk
Tomaatje, heftig hoor zo'n afscheid. Leuk dat er zoveel ouders waren!! Nu lekker genieten van die 5 minuutjes fietsen

(superleuk kado)

Findi erg apart van oma, wel eerlijk maarja .....

Ernie zal voor je duimen dat hij zo lekker door blijft slapen.

Charly pittig hoor zo'n schema, gelukkig is het einde niet al te ver weg.

Waarom is het -DE- prik?? hidde heeft m al gehad 16 febr.

Hij heeft niet gehuild en eigenlijk geen last van gehad, alleen een beurse arm. Ook niet gehuild...de bikkel

Hij moet alleen wel opnieuw voor de ogentest, daar was hij wat jong voor. Blijkt nogal te schelen die paar maanden (en ook oefenen blijkt te helpen *oeps*)

Maandag naar het Cb voor Merle. Ik ben benieuwd. We hebben haar laatst zelf gewogen en... 4950 gr!!! Een lekkere bollie dus

Hidde vindt de glijbaan helemaal geweldig en wandelen met de honden bij ons achter op de berg in het bos, heerlijk.
Even een berichtje vanuit het zuiden... Vanochtend spontaan een bezoekje aan mijn ouders gebracht en dan blijven we meteen een hele dag natuurlijk. Net even een bliksem-bezoekje gebracht aan een vriendin die midden in een verhuizing zit. We zien elkaar niet zo vaak meer, dus dat was wel even gezellig.

Stijns nachten gaan nog steeds goed (komt vast door het duimen, Barrel ), maar hij heeft wel al ruim 2 weken last van diarree. Hij lijkt er op zich niet zo'n last van te hebben, is verder erg vrolijk, maar zijn billen zijn echt vuurrood. Zelfs de Sudocreme of Bepanthen kan daar niet tegenop. De wasmachine draait ook overuren. Huisarts had ik vorige week al gebeld en die had het na een heel vraaggesprek over een virusje. Maar al 2-en-een-halve week?!

Vanochtend was ik Stijn aan het verschonen (had dus al een poepluier geproduceerd) en net toen hij met zijn billen bloot lag kwam er toch een straal uit...(jawel, zo'n heerlijke bruine ) Gelukkig stond de deur van zijn kamer toevallig open, tegen de commode aan. Hierdoor kregen alleen de deur en muur en commode de volle laag en slechts een klein stukje van het (lichte...) tapijt. Ik wil niet weten hoe groot de zooi geweest was wanneer de deur dicht was geweest....

Lekker begin van de zondagochtend dus.
Lekker bezig jij Ernie, ff dagje naar het zuiden. Heerlijk !

Thibault heeft ook ruim 2 weken de diarree gehad. Bleek ook echt een virus te zijn. Gedoe man, die babies en dat gepoep, hihi!

Bedankt nog voor felicitaties via hyves, ladies.

Heerlijk gegeten met manlief in top restaurant in Haarlem. Natuurlijk weer iets te veel gedronken, dus gisteren voelde ik me niet echt heel sexy. En een paar nachten niet echt lang/goed geslapen. Dus ik lag er gisteren avond goed af.

Gisterenmiddag schoongemaakt in het nieuwe huis, wat een stof, niet normaal. Morgen wordt de keuken geleverd, woensdag plaatsen. Donderdagmiddag nog maar eens soppen.

Madootje, hoe staat het met jullie verhuizing ? Druk bezig ?

Donderdag worden de verhuisdozen gebracht, dus kunnen we langzaam gaan inpakken, Het begint nu toch wel behoorlijk druk te worden in mijn hoofd. Zo'n raar idee dat we over 2 weken hier niet meer wonen.

En wat een heerlijk weer was het vandaag, hoop snel dat de lente doorzet. Ik zeg: kom maar door met die ZON !!
Barrel: ik schreef DE prik omdat iedereen er over schreef en wij ook nog geen oproep hadden gehad voor deze prik, verder is er niet bijzonders aan hoor !

Succes met alles Sams en Madootje. Voorheen dacht ik altijd heerlijk verhuizen maar na de laatste keer ben ik toch wel genezen, wat moet je toch veel organiseren, opruimen, regelen etc.

Zet hem op, wordt vast mooi!

Was je etentje geslaagd Sams? Een aanrader? Heb over het oude restaurant veel gehoord maar het is er niet van gekomen om er naar toe te gaan, nu je het schreef dacht ik, oh dat is waar zit ook in de stad....

Vanavond vertrekken we voor een lang weekend naar Frankrijk. Schoonmaken, zodat we er eind april vakantie kunnen vieren. Afgelopen weken van alles verzameld om mee te nemen.

Ben benieuwd hoe alles wordt.

Helaas was Lotje al om 06.00 uur wakker (en mama dus ook). Moet vriendlief het laatste stuk maar rijden.. die heeft uitgeslapen (nou ja 08.00 uur..)

We rijden 's avonds en 's nachts om te kijken hoe het ons bevalt, zodat we dit volgende keren ook met de meiden kunnen doen.

Tot na het weekend!
We zijn druk aan de slag. Het wordt erg mooi. Ik heb er echt zin in. Ik vind het wel net als Sams een heel gek idee dat we hier over twee weken niet meer wonen.

Veel succes dit weekend Lot. Lekker hoor in april er een weekje opuit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven