Entertainment alle pijlers

Ongevraagd rotzooi op je TV

13-12-2018 13:55 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde een discusie starten,
Dat je moet betalen voor het doorgeven van die comerciele rotzooi,
Ik wordt gewoon gedwongen om blokkeringen op tv kanalen zetten, Maar moet wel gewoon betalen voor de rotzooi.
Ik ben een grote voorstander dat je zelf bij je provider kan bepalen wat je voor TV zenders je wilt hebben, en daar voor te betalen.
Gevolg dat waarschijnelijk deze comerciele rotzooi minder inkomsten krijgen als je niet wil hebben.
Want je betaalt nu voor een gemiddelde active tv pakket ca 29,50
Als je zelf bepaalt wat je wilt hebben kan dat wel zakken tot 5,00.
yourlocalhero schreef:
13-12-2018 15:05
Die mogelijkheid is er gewoon...en je kunt bij elke serviceprovider enkel internet nemen voor zover ik weet.

Bij welke provider dan? Want ik heb er nog nooit een meegemaakt waar je zelf de zenders kon kiezen.
YellowLemon schreef:
13-12-2018 15:10
Nee hoor, bij Ziggo niet.
Serviceprovider ;-)
Maar dat klopt inderdaad...al zal dat vast ooit nog wel eens komen.

Ik vind het eerder vervelend dat mijn brein blijkbaar verstoten heeft wat dat miezerige stukje was wat enkel tv levert haha :-D
RikM schreef:
13-12-2018 15:12
Bij welke provider dan? Want ik heb er nog nooit een meegemaakt waar je zelf de zenders kon kiezen.
Of het letterlijk elke zender was weet ik niet maar de keuze was vrijer..en ik ben hard aan het denken.
Het was toen ik bij T-Mobile/Ben in het kantoor werkte..het was een klein onderdeel..
Maar de naam ik ben het kwijt. (Beurs zwangerschapsbrein hier XD )
Kan zijn dat het ook niet meer bestaat, want het is even terug dat ik er werkte.
Om even een voorbeeld te noemen: sommige (sport)programma's die ik wil zien komen op Eurosport. Eurosport heeft twee zenders. Mijn programma komt soms op de ene en soms op de andere zender (maar net waar er ruimte is). Eurosport 1 zit in het standaardpakket, maar als je Eurosport 2 ook wilt zien moet je het duurdere extra pakket aanschaffen. En dan zit je dus met een stuk of veertig zenders waar je niet naar kijkt (het merendeel is echt troep). Ik vind dat stom en zonde van het geld.
@rikm het was knippr...en dat is er sinds eind mei dit jaar uit lees ik net :@@:
yourlocalhero,
Ik wilde even reageren , Dat knippr sinds 31 mei is gestopt.
pcredding schreef:
13-12-2018 19:18
yourlocalhero,
Lijkt me wel logisch als je een topic opent.
Maareh alleen daarop?
Wat bedoel je met gedwongen blokkeringen op sommige kanalen moeten zetten, wie dwingt je daartoe
Lavacakelover,
Antwoord op je vraag,
Het was voor mij een principe kwestie, na overleg met ziggo kon ik aantal zenders blokkeren, maar ik moest wel blijven betalen,
Het antwoord van ziggo was dat in 2019 er een nieuwe europese regels zouden komen, waar wettelijk volgens een algemene wet dit aan banden wordt gelegd brussel.
Dus geen verplichte hoeveelheid zenders in een active tv pakket,
Dus daarna bepaal je zelf wat je wil tv zeneders je wilt hebben en daar naar betaald.
pcredding schreef:
13-12-2018 19:18
yourlocalhero,
Dat zeg ik boven je al ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven