Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Zoy, wil jij dan tenminste een nieuwe openen? Dan kunnen we verder, in afwachting van bericht van Dasminder.

Ik vind het nog steeds geen stijl, juist op zo'n spannende dag als deze dat een topic het leven met een kind met kanker maar zo wordt dicht gegooid. We hebben het hier niet over broodjes van een bakker, maar over emotionele gevoelens, reacties van mensen.

Had ietsje meer respect/begrip van jullie verwacht. Dat valt me tegen.
Angel; wil je een link maken in oude Cheers topic naar nieuwe? En in het nieuwe een link naar het oude? Thanks!
Jemig, het oude is al gewoon op slot?? Ik kan daar niet eens meer zeggen waar de nieuwe staat? Wat een snelheid opeens, hadden we daar niet een avondje voor kunnen krijgen???
Toet er is al een nieuwe cheers mét link (f)

Angel, ik maak een nieuw topic aan voor "Leven met een kind met kanker" Willen jullie hier de link naar het topic van Iris Zoyla en nu ook Dasminder alsjeblieft snel inplaatsen?

Dank!

Later is nu
Willen jullie in de oude Cheers een link maken naar de nieuwe Cheers van Dreamer dan???
*even vanaf mijn prive account, ik had net geswitched*

We kregen vanmiddag via Sanne te horen dat alle grote topics (meer dan 5000 berichten) NU gesloten moesten worden. Dus zonder uitzonderingen te maken MOESTEN alle topics op slot.

Alle topics zijn onderin de topiclijst gewoon leesbaar, ze zijn dus niet verwijderd. Dat Angel 4 jullie oude topic links allemaal wil overzetten is hardstikke lief, maar geef haar daar dan ook eventjes de tijd voor.

Dat topics zoals dat van Zoyla ook gesloten worden, waar men net nú in volledige spanning zit, is idd knap lullig, maar daar konden we vanmiddag geen rekening mee houden, omdat wij alleen maar instructies van hogeraf opvolgden. Dus klagen daarover heeft niet zo veel zin. We begrijpen uiteraard wel dat het heel vervelend is, daarvoor alvast een oprechte "sorry" hoewel jullie daar op zich natuurlijk niet zoveel aan hebben.

Vanmiddag was het gewoon spoed met hoofdletter S. En het resultaat mag er ook zijn, aangezien het forum weer heel snel is.

Nouja, ik hoop dat e.e.a. wat duidelijker is geworden met mijn post.
Thanx Sara.....dat verduidelijkt de boel. Sorry voor mijn reactie dan, maar je snapt 't misschien wel.....juist nu, op dit moment.
Sarah even een vraag. Kan Angel 4 de openingspost nog wel doormailen? Ze kan er nog wel bij toch? Mij maakt het niet uit wanneer het gebeurd maar ik wil gewoon die tabel even kunnen kopieeren of doorgemaild krijgen. Want alleen net óns topic is niet van slot gehaald...

Instructies van hogerhand... Het is net politiek.
Aruba, ja hoor dat zal wel goedkomen!

En tsja, soms is het idd net politiek, wij plebs hebben niks te zeggen hiero
Lieve Angel4,

Komt er in het topic eind 2006/ begin 2007 nog een link naar ons oude topic? Er is net iemand bevallen en haar verhaal en felicitaties staan in het oude topic.

Jammer dat het met zulke spoed moest, je zult het wel druk hebben nu!

Succes verder!
Misschien is het al heel vaak gevraagd, maar ik wil weten of het mogelijk is een compleet topic te kopiëren?

Het is zo'n uniek document, een topic dat al lang meegaat en waarin je zoveel lief en leed gedeeld hebt. Bij de grote forum-herziening dacht ik gekopieerd te hebben maar dat blijkt niet terug te lezen, dat vind ik ontzettend erg.

Ik wil niet dat het topic waar ik in schrijf ('nog meer broertjes en zusjes voor onze peuterpubers, maart 2005') nog eens verloren gaat. Kan dat, bewaren op je pc?

xx lisa.
quote:Teddy82 schreef op 18 maart 2009 @ 18:23:

angel het topic 'wordt 2008 ons jaar?' deze dus.. gaat hier verder.

heb al een link geplaats op het oude topic maar misschien moet het ook nog langs deze weg.

Als jij al een link hebt geplaatst zal het wel goed gaan, toch?

In ieder geval bedankt!
Dames,

Gisteravond zat ik in een VVE vergadering en geloof me, ik had liever linkjes zitten plaatsen.

Ik ga aan het werk om aan de verzoeken te voldoen.
quote:lisa schreef op 18 maart 2009 @ 23:28:

Misschien is het al heel vaak gevraagd, maar ik wil weten of het mogelijk is een compleet topic te kopiëren?

Het is zo'n uniek document, een topic dat al lang meegaat en waarin je zoveel lief en leed gedeeld hebt. Bij de grote forum-herziening dacht ik gekopieerd te hebben maar dat blijkt niet terug te lezen, dat vind ik ontzettend erg.

Ik wil niet dat het topic waar ik in schrijf ('nog meer broertjes en zusjes voor onze peuterpubers, maart 2005') nog eens verloren gaat. Kan dat, bewaren op je pc?

xx lisa.Ja hoor, bladzijde voor bladzijde kopieren en plakken (plakken speciaal - zonder opmaak geloof ik gaat het snelst) in Word. Succes!
Hallo 4,

Bedankt voor je melding op Hoe ervaar jij de wens om zwanger te worden. We hebben het al gehad over een nieuw topic, zal ik binnenkort even doen.

Is er een mogelijkheid om het huidige topic makkelijk te kopiëren of bewaren? Het is toch bijna 2 jaar van onze geschiedenis!

Irene
O, mosterd. Zag de post van 9.47 uur net helemaal niet. Jammer dat er geen feature is waarmee je een topic helemaal kunt kopiëren. 191 bladzijden kopiëren is een hels karwei.
quote:irenek schreef op 19 maart 2009 @ 11:26:

Hallo 4,

Bedankt voor je melding op Hoe ervaar jij de wens om zwanger te worden. We hebben het al gehad over een nieuw topic, zal ik binnenkort even doen.

Is er een mogelijkheid om het huidige topic makkelijk te kopiëren of bewaren? Het is toch bijna 2 jaar van onze geschiedenis!

Irene

Het topic wordt niet verwijderd, alleen gesloten.

En verder, alles op internet is vluchtig en verdwijnt op een gegeven moment.

Behalve dan de dingen waar je niet aan herinnert wil worden. Die foto waar je dronken op een bedrijfsborrel op het biljart staat te dansen blijft voor eeuwig in cyberspace rondzwerven.
quote:Marriss schreef op 17 maart 2009 @ 14:08:

Angel, kun je even naar onze topictitel kijken? Tot vanmorgen stond er nog gewoon 'pieserts schrijven hier verder', nu staat er iets heel raars, in het rood ook nog... ???Heb je hier al tijd voor gehad?? Ik (en de rest) zie namelijk nog steeds Wij klussen niet met onze hubbies voor een beeb!!! " class="topic-link">Piezzertz schrijven hier verder! staan als topictitel.

Edit: in het rood dus... waarom kan ik nou weer geen kleur aan mijn tekst geven?!?!
anoniem_74566 wijzigde dit bericht op 19-03-2009 12:30
Reden: Edit
% gewijzigd
Komt omdat het topic begint met een foto, je ziet de link van de foto (en links worden automatisch rood). Tis een foutje, gekomen na de laatste update. Probeer eens (als jij TO bent) om de foto achter de tekst neer te zetten?

En je kleurcode komt tegenwoordig áchter je tekst te staan, ipv er omheen, dus als je dat zelf niet handmatig goed zet, dan krijgt je tekst geen kleur.
En toch baal ik van deze hele situatie. Ik kan nu wel alles gaan zitten copieren en opslaan, maar enig idee hoeveel tijd daarin gaan zitten? Die tijd heb ik helemaal niet. Zomaar zonder dat we het wisten is de boel op slot gegooid en net op zo'n klote moment. Sowieso zit mijn hele ziel en zaligheid in dat topic. En niet alleen míjn ziel en zaligheid trouwens. Ik heb er gewoon bijna niet van geslapen. En wilde dan ook zo ontzettend graag zelf het vervolg aanmaken, om dan tenminste iets nieuws tastbaars te hebben, iets als een nieuw vers begin. Maar helaas was Dreamer mij voor. Goed bedoeld natuurlijk, dat weet ik ook wel. Maar wel jammer, zeker omdat ik gister avond laat een dik uur bezig was met een, al zeg ik het zelf, schitterend, passend, volledig alles omvattend vervolg, en ik in mijn moeheid per ongeluk zonder het op te slaan, weg heb geklikt. Alles kwijt, al die tijd die er in heeft gezeten. Het huilen stond me nader dan het lachen. Ik was er dan ook direct totaal klaar mee. Heb de pc uitgedrukt en ben naar boven toe gegaan. Helaas kan ik me er niet toe zetten een tweede poging te wagen op het moment. Ik zit niet zo lekker in mijn vel en bovendien heb ik alle kinderen thuis dus gewoon ook geen tijd. Speelt ook mee dat er nu al een vervolg is, en bovendien een tweede poging nooit die eerste kan evenaren.

Al met al baal ik van deze hele situatie. En ik weet even niet wat ik er allemaal mee aan moet.

Ik wens Dasminder in ieder geval alle liefde kracht en gezondheid toe. Voor wat het waard is dan....

Mijn verhaal kan wel wachten, dat komt wel weer....
Beste Zoyla,

Ik begrijp het wel, maar je weet, of zou moeten weten, dat het

een forum is van Viva en dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Een forum is niet om te bewaren, dat is een vluchtig medium.

Sanoma zou, bij wijze van spreken, morgen kunnen beslissen alle internetactiviteit te stoppen. En dan is iedereen z'n topic kwijt.

Wij maken hier met z'n allen een prachtig kunstwerk met stoepkrijt. En het weer is al zo lang mooi, dat we er aan gehecht raken. Maar als het gaat regenen is het toch echt weg.
Net seks gehad, nu al zwanger ?

is verplaatst naar overig.
Beste Zoyla,

Je kent me niet en waar bemoei ik mij mee, neem mij niet kwalijk aub. Maar ik begrijp wel dat het je pijn doen.

Is het gewoon een mogelijkheid dat JIJ nu een nieuw topic opent, en vraagt op het andere topic op de nieuwe van jou te reageren. Dus die andere zakt dan weg, hoe goed dan ook bedoelt van die vriendin die het heeft geopend.

Ik heb dat met een ander topic ook gedaan, dacht eerst, stel je niet aan MV, maar het zat me toch niet lekker.

Neem me niet kwalijk dat ik ermee bemoei, maar snap zo goed dat het voor jou gewoon JOUW topic is. En al zou je in de op de rest erbij nemen, het was jouw "kindje".

Doe het gewoon, want dit blijft je anders dwars zitten.

En je vriendin en de meeschrijvers zullen het echt begrijpen!!!!

STerkte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Angel, het gaat erom dat ik van niks wist. Had ik een beetje van te voren geweten hoe of wat, dan had het niet zo'n koude douche geweest. Kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien hoor, maar desalniettemin....

Dankjewel MV voor je lieve reactie. Ik moet alleen nog even tijd zien te vinden om een en ander te bewerkstelligen.

Liefs Zoy
Nog bedankt voor de tabel he Angel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven