Advies nodig
zaterdag 15 december 2018 om 18:23
Ik was vorige week op date met ex 2. Lang verhaal maar we kwamen elkaar toevallig weer tegen. Door hem ben ik over ex 1 heen gekomen en hij maakt me blij. Ik kreeg zelfs de gedachte dat ik hem liever wil dan ex 1 en daar schrok ik van. Want dacht altijd dat ex 1 zo diep zat dat hij onvervangbaar was. Maar nu komt het. Ik heb hem geblokt want ik ben echt super bang om weer afgewezen te worden. Ik kan echt niet weer een afwijzing hebben. Daarnaast denk ik vaak dat hij met me speelt. Wat moet ik nou doen? Ik wil niet weer pijn voelen.
.
zaterdag 15 december 2018 om 18:32
zaterdag 15 december 2018 om 18:43
Waarom denk je dat een ex je wederom weer gelukkig zou gaan maken?
Waarom is hij dan jouw ex?
Mijn mening? Laat ze achter je en kijk voor je. Er loopt echt wel iemand rond die je veel gelukkiger gaat maken.
Nu sta je weer in zo'n wel/niet Modus en daar wordt je heel onzeker van omdat je niet weet waar je aan toe bent. Dalijk wordt je wederom gekwetst en ben je nog verder van huis. Moet je helemaal niet willen.
Het komt vast goed! Geef het wat tijd en kijk vooruit, niet achteruit.
Mijn mening? Laat ze achter je en kijk voor je. Er loopt echt wel iemand rond die je veel gelukkiger gaat maken.
Nu sta je weer in zo'n wel/niet Modus en daar wordt je heel onzeker van omdat je niet weet waar je aan toe bent. Dalijk wordt je wederom gekwetst en ben je nog verder van huis. Moet je helemaal niet willen.
zaterdag 15 december 2018 om 18:46
Het is al eens uitgegaan, dus ja, de kans dat je wordt gekwetst is dus best groot.
Je angst is dus terecht.
Stop met exen opnieuw toelaten in je leven.
Ex 1 en ex 2 waren het niet, dus ga daten met nieuwe mensen.
En stop met dat blokkeren, dat is op een vervelende manier aandacht trekken wat je doet.
Je angst is dus terecht.
Stop met exen opnieuw toelaten in je leven.
Ex 1 en ex 2 waren het niet, dus ga daten met nieuwe mensen.
En stop met dat blokkeren, dat is op een vervelende manier aandacht trekken wat je doet.
zaterdag 15 december 2018 om 19:04
Het is soms lastig ergens echt een punt achter te zetten mijn exen blijven me ook altijd wel een beetje achtervolgen.
Maar op een geven moment wil je echt nieuwe wegen inslaan moet je het wel achter je laten.
Tenzij je er echt van overtuigd ben dat je hem héél graag wilt.
Maar zoals veel mensen hier zo makkelijk zeggen een ex is een ex is ook wel zo....Maar vaak is toch lastiger iets te laten voor wat het is. Als er ergens nog gevoel is en het altijd een zwak punt geweest is voor je dat je niet helemaal afgesloten hebt.
Geen contact kan wel helpen voor een tijdje. Als je hem niet meer in je leven wil toelaten.
Vaak zijn het ook die mooie herinneringen die nog pijn doen en je ook nog doen herinneren aan de tijd dat je zelf nog fris en fruitig voelde.
Maar op een geven moment wil je echt nieuwe wegen inslaan moet je het wel achter je laten.
Tenzij je er echt van overtuigd ben dat je hem héél graag wilt.
Maar zoals veel mensen hier zo makkelijk zeggen een ex is een ex is ook wel zo....Maar vaak is toch lastiger iets te laten voor wat het is. Als er ergens nog gevoel is en het altijd een zwak punt geweest is voor je dat je niet helemaal afgesloten hebt.
Geen contact kan wel helpen voor een tijdje. Als je hem niet meer in je leven wil toelaten.
Vaak zijn het ook die mooie herinneringen die nog pijn doen en je ook nog doen herinneren aan de tijd dat je zelf nog fris en fruitig voelde.
zaterdag 15 december 2018 om 21:37
Ik kijk niet achteruit meer.ex 1 is verleden tijd en ex 2 zocht zelf contact op. Hij zei dat hij serieus was en het wilde proberen. Hij wou mij nog meer zeggen en op dates nemen en zelfs gaan samen wonen. Maar ik heb hem geblokt omdat ik bang voor afwijzing ben.Polderbewoner schreef: ↑15-12-2018 18:43Waarom denk je dat een ex je wederom weer gelukkig zou gaan maken?
.
zondag 16 december 2018 om 00:34
Een nicht van mij is getrouwd met haar ex en heeft 2 kids. Is een mooi koppel.
Het bestaat.
Heb een collega die schommelde ook zo aan en uit totdat ze bijna burn out symptomen kreeg....
die ging wel heel ver voor dr ex...
Is ook nooit goed gekomen.
TO jij klinkt eerder bang dan verliefd.
? Advies : zoek uit wat je voelt. En waar komt het vandaan?
Het bestaat.
Heb een collega die schommelde ook zo aan en uit totdat ze bijna burn out symptomen kreeg....
zondag 16 december 2018 om 02:33
Ik weet precies wat ik voel hoor. Na die ellende met ex 1 lijkt het alsof ik alleen met ex 2 verder wil terwijl er zoveel keus is. Ik voelde me verbonden daarom. Dat ik bang ben komt doordat ik hem leuk vind. Dat had ik met ex 1 ook net zo. Ik ben zelf weggegaan bij hem omdat ik teveel voelde en er niet mee kon omgaan. Mijn hoofd zegt je bent niet leuk genoeg en mijn hart zegt je vind hem leuk. Dat botst.Ilovefairytales schreef: ↑16-12-2018 00:34Een nicht van mij is getrouwd met haar ex en heeft 2 kids. Is een mooi koppel.
Het bestaat.
.
zondag 16 december 2018 om 14:08
Lavacakelover schreef: ↑16-12-2018 03:15Gelukkig is god je grote liefde schrijf je een paar dagen geleden in een ander topic, dat moet een grote steun en troost voor je zijn.![]()
Ik ben ook maar een mens en geen non. Ik weet heel goed wat ik voel en bedoel. Alleen dat delen met een jongen vind ik moeilijk. Ik ben een heel open en spontaan persoon en ben heel knuffilig juist maar als het op relaties aankomt klap ik gewoon dicht. Dat komt omdat ik echt in mijn hoofd heb zitten dat ik niet goed ben. Ik weet al bij voorbaat dat ik weer afgewezen wordt. Ik weet niet of ik weer zoveel pijn aankan en het ergste is hoe meer pijn en afwijzing ik ervaar hoe meer gesloten ik wordt. Maar goed ik ben geen non en al 25 jaar, en moet van mezelf het echt gaan proberen. Ook al weet ik dat ik afgewezen wordt en jullie mij straks allemaal hier gaan uitlachen. Ik ben al op het ergste voorbereid. Ben juist een heel open gezellig persoon maar door mijn levensloop en ervaringen komt dat er niet altijd uit. Helemaal niet als ik geforceerd op een date moet.
.
zondag 16 december 2018 om 15:10
Verwarrend...-vanille- schreef: ↑16-12-2018 14:08Ik ben ook maar een mens en geen non. Ik weet heel goed wat ik voel en bedoel. Alleen dat delen met een jongen vind ik moeilijk. Ik ben een heel open en spontaan persoon en ben heel knuffilig juist maar als het op relaties aankomt klap ik gewoon dicht. Dat komt omdat ik echt in mijn hoofd heb zitten dat ik niet goed ben. Ik weet al bij voorbaat dat ik weer afgewezen wordt. Ik weet niet of ik weer zoveel pijn aankan en het ergste is hoe meer pijn en afwijzing ik ervaar hoe meer gesloten ik wordt. Maar goed ik ben geen non en al 25 jaar, en moet van mezelf het echt gaan proberen. Ook al weet ik dat ik afgewezen wordt en jullie mij straks allemaal hier gaan uitlachen. Ik ben al op het ergste voorbereid. Ben juist een heel open gezellig persoon maar door mijn levensloop en ervaringen komt dat er niet altijd uit. Helemaal niet als ik geforceerd op een date moet.
zondag 16 december 2018 om 22:40
Heb al een heel lijstje gemaakt wat ik ga vragen. Huwelijk staat op nummer 1 en sex op nummer 100. Ga hem zo ontlokken en alvast wat vragen vragen. Wat heerlijk om de touwtjes in handen te hebben. Voor het eerst voel ik me een vrouw ipv meisje. Dit x ga ik het goed aanpakken. Ik ga in het zwart zodat mijn ogen eruit springen die zijn groen. En ik ga heel sexy doen en ongeïnteresseerd en dan zal ik mijn lijstje afwerken naar nummer 1.heb er al zin in door alleen al over te praten. Momento ga hem ontlokken.
.
zondag 16 december 2018 om 22:58
Vanille toch
In jou geval laat je je graag met je spelen
Ex nummer 1 was van 10 jaar terug en een jeugdliefde
Deze heeft jou verlaten voor een ander is die nog met haar ?
En had je zelf niet laatst een nieuw vriendje waarvan diens vrienden jou niet mochten ?
Anyway
Ze spelen niet met je
Je laat met je spelen
Zoek eens hulp voor je problemen i.p.v het steeds opzoeken
In jou geval laat je je graag met je spelen
Ex nummer 1 was van 10 jaar terug en een jeugdliefde
Deze heeft jou verlaten voor een ander is die nog met haar ?
En had je zelf niet laatst een nieuw vriendje waarvan diens vrienden jou niet mochten ?
Anyway
Ze spelen niet met je
Je laat met je spelen
Zoek eens hulp voor je problemen i.p.v het steeds opzoeken
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"