Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 16 december 2018 om 18:46
the_Wicked_Witch schreef: ↑16-12-2018 18:45Neehee, dat is yóga. Gratis op iedere straathoek te beoefenen in India, volgens Ikigai.

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

zondag 16 december 2018 om 18:47
Het extreem welvarende India, waar iedereen rijk is en het riool netjes weggewerkt.the_Wicked_Witch schreef: ↑16-12-2018 18:45Neehee, dat is yóga. Gratis op iedere straathoek te beoefenen in India, volgens Ikigai.
Pff. Het is wel veel commotie op dit forum vandaag en dat voelt een beetje rommelig. Dit topic is ook veel te vol. Ik vind het heel lastig.
zondag 16 december 2018 om 18:48
Kom bij mij zitten hierboven!Betty_Slocombe schreef: ↑16-12-2018 18:47Het extreem welvarende India, waar iedereen rijk is en het riool netjes weggewerkt.
Pff. Het is wel veel commotie op dit forum vandaag en dat voelt een beetje rommelig. Dit topic is ook veel te vol. Ik vind het heel lastig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 16 december 2018 om 18:50

zondag 16 december 2018 om 18:51
En het land waar iedereen boeddhistisch is.Betty_Slocombe schreef: ↑16-12-2018 18:47Het extreem welvarende India, waar iedereen rijk is en het riool netjes weggewerkt.

zondag 16 december 2018 om 18:57
Een fietstocht door mijn geboortedorp zal nooit meer hetzelfde zijn.Betty_Slocombe schreef: ↑16-12-2018 18:51Ik kan gewoon yoga. Dat vinden mensen altijd heel ingewikkeld. Ik ben echt heel erg lenig. Ik ben een soort Roemeens turnstertje verstopt in het lijf van een fors boerenpaard.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 16 december 2018 om 18:58
De glittergifjeskoningin.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

zondag 16 december 2018 om 18:59

zondag 16 december 2018 om 19:01
Zeker! Ik ben ook dol op glittergifjes.

Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 16 december 2018 om 19:03
Beste forummers,
Er is een nieuw napraattopic.
overig/napraattopic-deel-107/list_messages/433500
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Er is een nieuw napraattopic.
overig/napraattopic-deel-107/list_messages/433500
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.