Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 16 december 2018 om 17:07
Volgens mij is ze redelijk nieuw hier. Ze is twee keer van Nick veranderd. Daarvoor geen idee, maar ik denk niet dat het een gepermabande is.Rosabella1 schreef: ↑16-12-2018 16:50Nee Thordis denk ik niet en Hats is het kennelijk ook niet.. Ik ben zwaar in de war.![]()
![]()
Life is short. Eat dessert first.

zondag 16 december 2018 om 17:08
Nou. Ik ben dus niet Ikigai. Dat wou ik even kwijt. En afvallig christen, dat klopt. Niet van god los hoor, ik knuppel geen zeehondjes dood, ik slacht geen maagden bij volle maan en ik heb ook niet de neiging om met voodoopoppen rond te rennen.
Maar vooruit, het zou inderdaad kunnen dat ik tot half in de 20 minder genuanceerd en wat stelliger was in mijn uitspraken en dat ik een beeld had van hoe de wereld in elkaar zat en dat ik met terugwerkende kracht moet constateren dat ik én te kort door de bocht was én het mis had. Ik vermoed niet dat ik de enige ben die tussen haar begin 20er jaren en halverwege de dertig ergens wat verschoven is qua wereldbeeld, overtuigingen en denkwijzen.
Alleen zat ik rond die leeftijd op een forum en slingerde ik nog wel eens iets de wereld in.
Op wat ik nu schrijf zal ik over 20 jaar waarschijnlijk ook anders terugkijken.
Overigens niet gescheiden, al was het op het nippertje. Paar ervaringen en therapieën rijker Hard gewerkt en geduld gehad. En inderdaad nogal halsoverkop en kut vertrokken hier na een heftig topic. Kloterig jaar achter de rug op meerdere fronten, nu gelukkig weer een stuk blijer.
Ik ben net een mens eigenlijk. Maar dus niet Ikigai. Dat wilde ik even rechtzetten.
Maar vooruit, het zou inderdaad kunnen dat ik tot half in de 20 minder genuanceerd en wat stelliger was in mijn uitspraken en dat ik een beeld had van hoe de wereld in elkaar zat en dat ik met terugwerkende kracht moet constateren dat ik én te kort door de bocht was én het mis had. Ik vermoed niet dat ik de enige ben die tussen haar begin 20er jaren en halverwege de dertig ergens wat verschoven is qua wereldbeeld, overtuigingen en denkwijzen.

Op wat ik nu schrijf zal ik over 20 jaar waarschijnlijk ook anders terugkijken.
Overigens niet gescheiden, al was het op het nippertje. Paar ervaringen en therapieën rijker Hard gewerkt en geduld gehad. En inderdaad nogal halsoverkop en kut vertrokken hier na een heftig topic. Kloterig jaar achter de rug op meerdere fronten, nu gelukkig weer een stuk blijer.
Ik ben net een mens eigenlijk. Maar dus niet Ikigai. Dat wilde ik even rechtzetten.
anoniem_380195 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 17:27
0.92% gewijzigd
zondag 16 december 2018 om 17:09
Braadworst en muffin! Kerstmarkt.

zondag 16 december 2018 om 17:17

zondag 16 december 2018 om 17:17
Betty_Slocombe schreef: ↑16-12-2018 17:13Het zou natuurlijk pas echt een goede plottwist zijn als Ikigai het trollacount van een bekende forummer zou zijn.
Ik heb Yas al jaren geleden uitgedaagd een keer echt een hele geloofwaardige troll te doen. Dus.......

zondag 16 december 2018 om 17:18
RedbulletjeBetty_Slocombe schreef: ↑16-12-2018 17:13Het zou natuurlijk pas echt een goede plottwist zijn als Ikigai het trollacount van een bekende forummer zou zijn.

zondag 16 december 2018 om 17:21
Hahaha dat zou een stunt zijn

rosabella1 wijzigde dit bericht op 16-12-2018 17:21
0.36% gewijzigd
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 16 december 2018 om 17:21
Niet samen he! Zat een uur tussen.

zondag 16 december 2018 om 17:22
Dit is dus werkelijk mijn eerste keer.

zondag 16 december 2018 om 17:22
Pffff gelukkig. Kan nog net!

zondag 16 december 2018 om 17:23
ik dacht dus dat iedereen het wist en ik als enige niet, en daarom durfde ik er niet daar te vragenLady*Voldemort schreef: ↑16-12-2018 14:16En nou weten we nog steeds niet welke populaire oudgediende Ikigai nou was![]()

zondag 16 december 2018 om 17:24
Ikigai is nou de enige waarvan ik het zelfs weet wie ze was.Pinda-Kaas schreef: ↑16-12-2018 17:23ik dacht dus dat iedereen het wist en ik als enige niet, en daarom durfde ik er niet daar te vragen
zondag 16 december 2018 om 17:24
Deventer? Of elders?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 16 december 2018 om 17:25
Oooooo pb me ff dan.Ana_Isabel** schreef: ↑16-12-2018 17:24Ikigai is nou de enige waarvan ik het zelfs weet wie ze was.

zondag 16 december 2018 om 17:26
Er is continu sprake van het bewust triggeren van bepaalde reacties door het posten van heel onwerkelijke zaken en/of heel grote stelligheid in haar beweringen. Dus niet posten: "ik heb ontdekt dat het voor mij werkt dat ik kijk naar wat ik wel heb" maar "het is een goed idee dat mensen die kanker hebben ook eens leren in te zien dat ze sneller gezond worden als ze kijken naar wat er wel positief is aan hun leven." Dat doe je erom, dat kan haast niet anders. De enige andere optie zou immers zijn dat je een empathieloze arrogante tuttebel bent, gespeend van enige realiteitszin.