Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hey, wat toevallig dat Thordis na een lange “afwezigheid” precies nu meeleest en een account laat aanmaken om het eea recht te zetten.
Sorry, ik was gewoon hardop aan het denken. Carry on....

:popcorn:
Kukita-Del-Barrio schreef:
16-12-2018 17:40
Hey, wat toevallig dat Thordis na een lange “afwezigheid” precies nu meeleest en een account laat aanmaken om het eea recht te zetten.

Mwah Thordis is denk ik getipt dat er over haar geroddeld wordt op napraat?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Thordis* schreef:
16-12-2018 17:35
Ik had een topic geopend over mijn relatie. Man las dat topic. Boel ontplofte. Topic laten verwijderen. Account op anoniem. Maar ik ben er wel weer geloof ik.

Wat rot voor je/jullie! Dat heb ik volledig gemist. Zelfs niet in een achterkamer (waar jij ook ooit schreef) gehoord.

Maar fijn dat het nu beter gaat.

En dat jij dezelfde als Ikigai zou zijn heb ik geen seconde geloofd.
[...]
:yawnee:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 17:24
Deventer? Of elders?
Düsseldorf.
Life is short. Eat dessert first.

Dat is helemaal niet toevallig.
Forummers zoals Thordis hebben contact met forummers die nog actief zijn. Die heeft gewoon bericht gehad.

Net als dat bij ik denk zo ongeveer 99% van de forummers die ook op napraat zitten zou zijn, mochten ze een tijd weg zijn.
Pinda-Kaas schreef:
16-12-2018 17:39
Fijn om te lezen dat jij/jullie uit het dal zijn geklommen thordis
Weet je, we zijn bijna 20 jaar samen. En piepjong toen we samen kwamen. Opgroeiende kinderen, tropenjaren overleefd. Dan kom je soms zo'n crisis tegen blijkbaar. Ofwel bij jezelf, ofwel de ander, en dat uit zich dan (ook) in je relatie. Dat was Niet Leuk. Maar ondanks alles vinden we elkaar nog wel steeds heel leuk. En hebben we een hoop bijgeleerd, dat was kut, en hard werken, en pijnlijk en confronterend, maar als ik kijk hoe we erbij hadden gezeten als we dat niet hadden gedaan, dan ben ik echt blij dat we het wél hebben gedaan.
Thor, mooi dat het goed gaat bij jullie!

Ik lees gewoon mee hoor, ook als ik hier niet schrijf. Dus niet 'precies nu'. Ik lees elke dag hier.

Kun jij niet een tijdje gaan breien of zo?
Thordis* schreef:
16-12-2018 17:44
Ik lees gewoon mee hoor, ook als ik hier niet schrijf. Dus niet 'precies nu'. Ik lees elke dag hier.
Ik hoop dat je ook meer mee gaat schrijven.
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 17:42
Mwah Thordis is denk ik getipt dat er over haar geroddeld wordt op napraat?
Dat kan natuurlijk ook...
Goede story line deze.

Wie zal die forummer dan zijn? Dezelfde forummer die pb’tjes doorstuurt?
Amaqanda schreef:
16-12-2018 17:43
Dat is helemaal niet toevallig.
Forummers zoals Thordis hebben contact met forummers die nog actief zijn. Die heeft gewoon bericht gehad.

Net als dat bij ik denk zo ongeveer 99% van de forummers die ook op napraat zitten zou zijn, mochten ze een tijd weg zijn.
Ik heb met niemand contact hoor. Ik heb wel wat namen en rugnummers achter de schermen, maar al sinds ik hier niet meer schrijf geen contact gehad achter de schermen. Maar ik heb wel elke week een paar keer bijgelezen steeds. Maar niet de energie, tijd, puf of zin gehad om mee te doen.

Omdat jij nou niet verder kunt denken dan je neus lang is kun je ook niet bedenken dat er mensen zijn die irl contact houden hè.
Die mekaar op FB hebben en tippen. Of e-mailadressen hebben uitgewisseld.
Thordis* schreef:
Aaah oke.
Welcome ‘back’. :heart:
Maar ik ga op zoek naar een ava, en ik denk dat ik er wel weer wat meer ben.
Dus haai! :bye:
Thordis* schreef:

Dat kan ook natuurlijk :biggrin:
Lady*Voldemort schreef:
Kun jij niet een tijdje gaan breien of zo?
Kantklossen is ook leuk.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Thordis* schreef:
Weet je, we zijn bijna 20 jaar samen. En piepjong toen we samen kwamen. Opgroeiende kinderen, tropenjaren overleefd. Dan kom je soms zo'n crisis tegen blijkbaar. Ofwel bij jezelf, ofwel de ander, en dat uit zich dan (ook) in je relatie. Dat was Niet Leuk. Maar ondanks alles vinden we elkaar nog wel steeds heel leuk. En hebben we een hoop bijgeleerd, dat was kut, en hard werken, en pijnlijk en confronterend, maar als ik kijk hoe we erbij hadden gezeten als we dat niet hadden gedaan, dan ben ik echt blij dat we het wél hebben gedaan.
Echt blij voor jou! :hug:
Thordis* schreef:
16-12-2018 17:47
Maar ik ga op zoek naar een ava, en ik denk dat ik er wel weer wat meer ben.
Dus haai! :bye:
:jump:
doornroosje9 schreef:
Düsseldorf.
Was het wat ik zoek nog een leuke kerstmarkt om met vriend heen te gaan.. :proud:
Head* schreef:
16-12-2018 17:28
Nooit ook maar een seconde gedacht Thordis is Ikigai. Lijken in geen velden of wegen op elkaar.
Maar enniewee, als je weer terug bent en echt de oude Thordis: je bent gemist! Rot dat je een rotjaar achter de rug hebt, fijn dat het beter gaat!
Idem.

Nou, we hebben heel wat moeite moeten doen, maar het is gelukt: Thordis is er weer.
Nu kan Ikigai weg, die heeft haar nut gehad.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
16-12-2018 17:55
Idem.

Nou, we hebben heel wat moeite moeten doen, maar het is gelukt: Thordis is er weer.
Nu kan Ikigai weg, die heeft haar nut gehad.

:proud:
16-12-2018 17:46
Dat kan natuurlijk ook...
Goede story line deze.

Wie zal die forummer dan zijn? Dezelfde forummer die pb’tjes doorstuurt?

Klopt! Ik was het. Het heeft ff geduurd want Solo en Star waren wat nummers kwijt maar uiteindelijk via via ( LV en FV, ja sorry dames) is het toch gelukt. Toen Thordis nog overtuigen, dus pfjieuw het is gelukt!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Rosabella1 schreef:
16-12-2018 17:54
Was het wat ik zoek nog een leuke kerstmarkt om met vriend heen te gaan.. :proud:
Ja, was leuk voor een keer! Niet te druk, dat was fijn. Vijf kleinere marktjes verspreid over de binnenstad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven