Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu

Go Pimpel!

(wat helpt, dat helpt )

Heeft Dot nog een beetje doorgeslapen, Lil?

*Koffie en Thee voor iedereen*

(f)
Later is nu
quote:pimpel schreef op 19 maart 2009 @ 00:33:

(of ruik ik altijd zo en begint mijn neus te werken?)
quote:pimpel schreef op 19 maart 2009 @ 00:33:

Dat sporten is niet stoer, dat is vooral om te voorkomen dat ik aan het roken sla. Maar jullie zijn lief en die veren in mijn reet doen me goed! Suup, hoe gaat het met jou en (niet)roken dan? Hoe lang ben jij er nu af? (Vind ik zoooo interessant, stoppers lijken wel zwangeren: "Hoe ver ben jij?")

Nou had ik óók Mims aan de lijn, maar ben vergeten te vragen hoe Toet deed, dus dat wil ik volgende maand graag live zien! Die gaan we volgieten! (En mij ook graag )

En nu ga ik weer douchen, had heus braaf gedouched na het sporten, maar ik denk te snel, want IK STINK! (of ruik ik altijd zo en begint mijn neus te werken?). Je neus begint te werken, je zal het ook bij anderen gan merken. Ik ben 1 april 3 maanden eraf. En op zich gaat het goed, alleen af en toe zooooo zin. En als ik dan iemand met sigaretten in de buurt heb ga ik door mijn hoeven. Het gekke is dat er daarna dan ook niet meer naar taal.
ach liev pim, geconcoleerd..... Mooi dat de vrede overheerst.

Je bent zeker knap van al dat sportene n dat niet roken,k accepteer die veren nou maar gewoon. Dank voor alle complimenten, en (mnu lijkt het zeker alsof ik er nog meer wil ) gisteren kreeg ik een mailtje van de divisiebestuurster met nogmaals complimenten. Ze had De Baas gesproken en die noemde en roemde onze betrokkenheid en compassie . Lachen!

Raar zeg, ben ik er 1 avondje niet en gelijk zijn we verhuisd! Toch bevalt het hier wel, er wordt al gedronken en dat is goed in een kroeg lijkit me.

Arme arme dot, dat ze zo haar papa mist en ik vind het heel slim (as usual) wat mims schrijft. Tip van matrasje wellicht proberen?

Dream, maak je geen zorgen over wel of geen auto in combi met boodschappen, ik heb ene grote, komt goed. Wel klote van die scade zeg!

Zo, ik heb ook gesport en ga douchen voordat ik net zo stink als pim
~wat ruikt er hier toch zo raar~

Hier een slome ochtend. In plaats van te gaan sporten heb ik droptoffees gegeten. En eerlijk gezegd bevallen die me een stuk beter.... Alhoewel, dat Zumba, Zambo, Zucca, Zaccie of hoe dat "nieuwe" dansfitnessgebeuren ook moge heten lijkt me wel helemaal leuk (maar wordt niet bij mijn sportschool aangeboden, jammerdepammer).

Pim, nooit geweten dan een beloningssysteem ook bij volwassenen werkt; Dream heeft gewoon het digitale equivalent van de stikers voor jou uitgevonden (wanneer zou je een cadeautje krijgen, denk je?).
Wat wilde ik nou toch typen?

geen idee welke sport je nu bedoelt mims, onze sportschool vind ik tamelijk hip (maar ja, ik ben dat niet, dus wie weet is ìe een stuk minder hip dan ik denk), daar wordt wel X-co gegeven, maar dat bedoel je zeker niet?
trouwens: ik heb net een mailtje gestuurd waarin ik kenbaar heb gemaakt dat ik mogelijk geïnteresseerd ben in de funktie waar vorige week mijn leidinggevende over begon. Spannend!
Ha, mijn Pilatesinhetzwembadgenote heeft me net gisteren gevraagd voor zo'n hippe zumbaofhoehetdanookheet-les Mims. Ik laat je weten hoe het was.

En oh ja, ik moet nu eindelijk eens een afspraak maken bij de kloothommelzondereniginzichtenofsociaalvermogendiezichhuisartsnoemt voor mijn schouder. Want die vindt zelfs een banaan van een tros aftrekken al te zwaar. Laat staan dingen als Zumbaën!

Spannend Bentetje.

Ik heb zin in de Slemp. Updates en details van alle verhalen van hier!!!! En Bessen?
heb efkes ge-you-tubed en het ziet er inderdaad leuk uit.
quote:[message=2934699,noline]supra schreef op 19 maart 2009 @ 10:05

. Je neus begint te werken, je zal het ook bij anderen gan merken.

Suup laat subtiel weten dat Pimpel ook van anderen commentaar op haar lief'lijke lichaamsgeur kan verwachten

Ik ben net, op terugweg van korte afspraak, treinhalte eerder uitgestapt om laatste 10 km door het bos terug naar Lilstad te vouwfietsen, Dat was lékker!!! Voorzichtig zonnetje, hier en daar al eerste aanzet tot lentegroen (zo'n waasje heel lichtgroen: zo mooi!), frisse lucht: heerlijk, heerlijk. Alleen wil ik nou echt helemáál niet meer binnen zitten, dat is wel nadeel, en het is nog wel te koud om buiten stilte zitten met laptop.

Dot wil bevestiging dat ik er ben, maar/en wil ook van alles uitproberen. Bij haar blijven of haar bij me nemen werkt voor geen meter: dan gaat ze geheel niet meer slapen en héél veel herrie maken. Vannacht ging iets beter dan vorige nacht, vanmorgen stond ze eerst heel vrolijk op, maar toen ze merkte dat GG niet beneden was ging ze subiet in hongerstaking en weigerde iedere vorm van ontbijt. Op zich niet zo'n ramp (ze kan wat hebben ), maar ze was zó boosverdrietig dat ik het wel heel sneu vond. Ze heeft mijn hele ontbijt naast me staan huilen, wandelde op zeker moment zelf maar naar de gang (moest niet van mij, maar moest kennelijk van zichzelf), en kwam toen nóg verdrietiger weer terug, want ze wílde niet op de gang! Of hoe een peuter zichzelf dwars kan zitten. Uiteindelijk wilde ze dan wel bij mij op schoot knuffelen en mijn thee opdrinken, maar eten ho maar.

Morgenavond is GG er weer, dat zal wel helpen. Hoe zo'n kind aan de papa gehecht kan zijn zeg.

Ik ga nog even een kop koffie drinken in de zon en een broodje eten, en dan weer flink aan de Arbeid.

Bloes: kom eens heel blij over het Nevenkind vertellen!!!
Oke...de blunder van de dag staat op mijn naam. En de blunder van de week, maand en jaar gelijk ook maar.....

Zojuist wilde ik Mops ophalen van school om thuis een broodje te eten. Prima op tijd zowaar, maar toen de kinderen de school uit kwamen, stormde Mopsey op mij af en brulde me toe of ze "pliezpliezpliez bij Vriendinnetje mag eten, want ze hadden nog nooooooit bij elkaar thuis gespeeld!" .

Vriendinnetje stond er glunderend naast, dus ik ging overstag, maar wel op een voorwaarde; "dan moet je wel even aan vriendinnetjes oma vragen of dat mag!" . Verbijsterd stond vriendinnetje ernaast en keek vragend naar de vrouw die aan was komen lopen..."Dat is niet mijn oma, dat is mijn mamma!" .

Oeps. En waar is het gat in de grond als je nodig erin wilt zakken????

Oma bleek echt mamma te zijn. Die vrouw is minstens vijftig! Of op zijn minst 45 maar dan wel met een heeeele ouwe kop! Met haar oren bleek helaas nog niets mis, trouwens...Zucht!

Ik dacht echt dat Vriendinnetje drie dagen in de week door haar oma werd opgehaald.

Oeps in het kwadraat.

Dat Mopsey daar evengoed mocht spelen/eten vind ik eigenlijk een klein wonder. Domme, domme Mims.

~plakt pleister op mond~

You GO Mimsey!!!!!

(Beetje mosterd na maaltijd, maar om die reden stel ik dat soort vragen tegenwoordig neutraal: "dan moet je wel even vragen of dat mag". Bij ons uit nood geboren niet vanwege leeftijdsonduidelijkheid (al kan GG technisch gesproken al wel opa zijn) maar door al die ouders die dan de ouders niet blijken te zijn en zo, kan ook wel eens rare situaties opleveren.)
OMG Mims.

Oeps...

en dan moet het forum nu de lange topics eraf zijn sneller zijn?? echnie!!!!

djiezzz mims! Ik heb hier ook zo`n vrouw in de buurt, dacht eerlijk altijd dat het kind (leeftijd van KK) vaak bij haar oma was, maar nope....gelukkig nooit in het openbaar uitgesproken!
Bel ik net voor iets onbenulligs mijn stiefvader, meld nog even dat Mops bij Vriendinnetje heeft gegeten, reageert hij met; "Oh, dat meisje dat altijd door haar oma wordt opgehaald?" .

Goddank, het ligt niet aan mij!

Grinnik.
quote:mimsey schreef op 19 maart 2009 @ 14:42:

Goddank, het ligt niet aan mij!

nee, it runs in the family
Bentetje !!!

Leeeedieieieieies: er zit een duidelijke 5 in míjn klok: kom hier met die glazen!!!

Ik wil nog even negeren dat ik weliswaar met werk redelijk bij ben nu (geloof ik), maar dat persoonlijke administratie me aangrijnst vana andere hoek van mij bureau (en stapel op grond naast bureau) n dat ik daar iets mee moet ook vanwege belastingen, shitterdesjit.
o lil, dan gaan we synchroon belastingtoestand doen!!! Ik zit me ook al te irriteren dat ik dat op mijn vrije avond doen moet....

Shoot, ik heb hier een boos jong staan schreeuwen, laterrrrr
Belatingaangifte is hier al keurig ingevuld door de assurantiedinges. Daar kwamen erg leuke berkeningen uit. Nu maar hopen dat de belastingdienst het daar mee eens is.

Mims, oeps!
Mag ik meedoen met het synchroon administreren?

Ik heb me namelijk voorgenomen dit jaar voor 1 april mijn belastingaangifte van vorig jaar te hebben gedaan....

Madootje, hoe is het op het huizenvlak? Nogsteeds de klusrampen weten te beperken tot een kleine verftegenslag?
Ja zeg, dan ben ik straks zeker weer de enige die het niet voor 1 april heeft gedaan?

*cancelled oppas voor zaterdagavond die ze als verrassing voor Lief heeft geregeld zodat we onze 14jarigehuwelijksdag kunnen vieren met een avondje samen uit en schrijft nu bij 21 maart "Belastingen invullen" in de agenda. Vindt Lief vast ook een hele leuke verrassing dat we dat samen gaan doen *
Ai Mims.. dat was even pijnlijk! Bij ons gebeurde het ooit andersom.. dat is voor de oma in kwestie wel prettiger (mij werd verteld dat mn ouders bij het hek van school stonden, waren m'n opa en oma )

Elvis doet gelukkig administratie Heeft ie van mij cadeau gekregen, toen ik zo lief was hem bij me in te laten trekken

Arme Dot.. toch wel sneu zo'n meisje, die het zelf nog niet allemaal kan behappen.

Dat Zumba leek mij ook al heel erg leuk. Ik geloof dat ik laatst een proefles zag, maar dan moet ik weer ergens heen enzoo.. eerst nog geen zin in.

Oeh, House is zo in tha House.. dus ik gaat weer.

Toedels

Later is nu
OH'

en ik ben veeel en veeeel zwakker dan Pimpel. Heb vandaag een koffie genomen. Van de hele dag thee word ik zo waterig

't was wel cafeïne vrij
Later is nu
Jij slapjanus

Geen klusrampen Mims. Alles gaat voorspoedig. De slaapkamers zijn zo goed als af qua muren en vloer enzo. Moeten nog wel kastengemaakt en/of geverfd worden. En ook de huiskamer gaat goed. We hopen zaterdag de vloer te kunnen gaan leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven