12 jaar ouder.
dinsdag 18 december 2018 om 02:37
Beste allen,
Na een relatie breuk ben ik weer aan het daten gegaan, om er achter te komen wat ik zoek in een man. Nu heb ik een man ontmoet waar ik me tot aangetrokken voel, alleen hij is wel 12 jaar ouder. Het klikt super goed, ik merk geen verschil qua leeftijd/ omgang. Hij heeft alles goed voor elkaar, is zelfstandig. Ik ben 29 en hij 41. Hij ziet er wel jonger uit. Ik twijfel alleen of het niet een te groot leeftijdsverschil is. Ik ga nog een opleiding volgen wat 2 jaar duurt. Ik heb een kinderwens, en ik vraag me af of hij dan niet te oud is.
Heeft iemand in een vergelijkbare situatie gezeten?
Groetjes
Na een relatie breuk ben ik weer aan het daten gegaan, om er achter te komen wat ik zoek in een man. Nu heb ik een man ontmoet waar ik me tot aangetrokken voel, alleen hij is wel 12 jaar ouder. Het klikt super goed, ik merk geen verschil qua leeftijd/ omgang. Hij heeft alles goed voor elkaar, is zelfstandig. Ik ben 29 en hij 41. Hij ziet er wel jonger uit. Ik twijfel alleen of het niet een te groot leeftijdsverschil is. Ik ga nog een opleiding volgen wat 2 jaar duurt. Ik heb een kinderwens, en ik vraag me af of hij dan niet te oud is.
Heeft iemand in een vergelijkbare situatie gezeten?
Groetjes
dinsdag 18 december 2018 om 08:45
dinsdag 18 december 2018 om 09:01
Ik heb hetzelfde leeftijdsverschil met man, maar wij gingen met kinderwens aan de gang toen ik 26 was en hij 38.
Dat duurde uiteindelijk 4 jaar... Maar mocht het niet gelukt zijn was ik zeker bij hem gebleven.
Je moet je denk ik wel afvragen wat sterker is: je kinderwens of je gevoel voor deze man.
Dat duurde uiteindelijk 4 jaar... Maar mocht het niet gelukt zijn was ik zeker bij hem gebleven.
Je moet je denk ik wel afvragen wat sterker is: je kinderwens of je gevoel voor deze man.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
dinsdag 18 december 2018 om 09:02
Het kan wel, maar dan moet het niet al te lang meer duren :p
Lastig!
dinsdag 18 december 2018 om 09:02
Ik ben al 20 jaar samen met mijn man, die ook 12 jaar ouder is. We hebben ook kinderen. Onze jongste werd geboren toen hij 43 was (en op het schoolplein is hij echt niet de enige), we hebben elkaar wel op iets jongere leeftijd leren kennen dan jullie.
Natuurlijk is het geen garantie voor andere relaties, maar bij ons gaat het heel goed.
Natuurlijk is het geen garantie voor andere relaties, maar bij ons gaat het heel goed.
dinsdag 18 december 2018 om 09:05
Ja, dan is de vraag of het meteen lukt natuurlijk. Ik word gewoon vrolijk van hem, en er is zeker een aantrekkingskracht. De kriebels krijgen als je aan hem denkt enz.flipje2 schreef: ↑18-12-2018 09:01Ik heb hetzelfde leeftijdsverschil met man, maar wij gingen met kinderwens aan de gang toen ik 26 was en hij 38.
Voel me wel op mijn gemak bij hem, maar ik wil niet mijn kinderwens onvervuld laten als hij het niet meer wil gezien de leeftijd.
dinsdag 18 december 2018 om 09:08
Leuk om te horen! Ik merk nu zeker geen verschil, maar ik zit meer met de toekomst. Als ik hem zou zien lopen zou ik hem 35 schatten nu.pamelacourson schreef: ↑18-12-2018 09:02Ik ben al 20 jaar samen met mijn man, die ook 12 jaar ouder is. We hebben ook kinderen. Onze jongste werd geboren toen hij 43 was (en op het schoolplein is hij echt niet de enige), we hebben elkaar wel op iets jongere leeftijd leren kennen dan jullie.
De aantrekkingskracht is er, heb ik niet snel bij mannen.
dinsdag 18 december 2018 om 09:25
Hier ook een leeftijdsverschil van 12 jaar. Gaat al ruim 10 jaar prima.
Hier is er van beide kanten nooit spraken geweest van een kinderwens. Ik heb destijds vrij snel gezegd, dat ik absoluut geen kinderen wil. Het lijkt me voor allebei wel belangrijk om duidelijk te hebben hoe jullie hier tegenaankijken.
Hier is er van beide kanten nooit spraken geweest van een kinderwens. Ik heb destijds vrij snel gezegd, dat ik absoluut geen kinderen wil. Het lijkt me voor allebei wel belangrijk om duidelijk te hebben hoe jullie hier tegenaankijken.
dinsdag 18 december 2018 om 09:29
Op zich kan het prima een dergelijk leeftijdsverschil. Ik was 29 toen ik mijn huidige echtgenoot leerde kennen en hij 42.
Alleen hebben wij al snel uitgesproken beide geen kinderen te willen dus dat euvel was/is er niet bij ons.
Ik zou dat onderwerp dus vrij snel aankaarten als ik jou was. En daarna gewoon genieten dat mag en kan best.
Alleen hebben wij al snel uitgesproken beide geen kinderen te willen dus dat euvel was/is er niet bij ons.
Ik zou dat onderwerp dus vrij snel aankaarten als ik jou was. En daarna gewoon genieten dat mag en kan best.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
dinsdag 18 december 2018 om 09:58
dinsdag 18 december 2018 om 10:07
Inmiddels loop ik een beetje tegen hetzelfde aan, vriend is 31, ik 22 en hij wil al graag kinderen, ik wil echter nog een nieuwe voltijd universitaire opleiding gaan doen na mijn afgeronde HBO opleiding. Hij motiveert en stimuleert mij hierin, echter merk ik dat het bij mij wel wringt, omdat ik weet dat hij zo graag een jonge vader wilde zijn. Ik voel me in die zin dus redelijk bezwaard. Maar 4 jaar geleden toen ik hem leerde kennen was ik nog niet eens begonnen met een opleiding, dus hij wist waar hij aan begon.
Jullie zijn echter al een stukje ouder, dus ik begrijp je twijfels qua kinderen ook wel, omdat dit een stuk dichterbij komt op die leeftijd. En het moet ook nog maar lukken, wanneer je er wel klaar voor bent. Ik zou vooral hier over praten, voordat jullie er te laat achter komen dat het toch niet werkte met dit leeftijdsverschil.
Jullie zijn echter al een stukje ouder, dus ik begrijp je twijfels qua kinderen ook wel, omdat dit een stuk dichterbij komt op die leeftijd. En het moet ook nog maar lukken, wanneer je er wel klaar voor bent. Ik zou vooral hier over praten, voordat jullie er te laat achter komen dat het toch niet werkte met dit leeftijdsverschil.
dinsdag 18 december 2018 om 10:19
Stel in onze kennissenkring schelen nog meer, 16 jaar geloof ik. En vorig jaar een kindje gekregen. Heel gelukkig met hun gezinnetje. Dus dat hoeft allemaal geen probleem te zijn hoor.
Ik zou wel zo snel mogelijk aan hem vragen wat hij wil qua kinderen, voordat je diep in een relatie zit.
Ik zou wel zo snel mogelijk aan hem vragen wat hij wil qua kinderen, voordat je diep in een relatie zit.
The owls are not what they seem
dinsdag 18 december 2018 om 10:34
Communiceren. Zo snel mogelijk het onderwerp kinderen op tafel gooien.
Jij hebt een kinderwens. Hij ook?
Stel er is over 3 jaar een kind, dan is hij 44. Dat kan prima. Maar als dat kind 25 jaar thuis blijft wonen (wat eerder regel is dan uitzondering, vandaag de dag), is het dan ook nog leuk?
Jij hebt een kinderwens. Hij ook?
Stel er is over 3 jaar een kind, dan is hij 44. Dat kan prima. Maar als dat kind 25 jaar thuis blijft wonen (wat eerder regel is dan uitzondering, vandaag de dag), is het dan ook nog leuk?
ik geef mn bek ook maar een douw