Kerstpakket 2018
zondag 9 december 2018 om 13:51
Ik las dat het er nog niet is, dus bij deze. Wat zat er in jouw pakket?
Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht
( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht

( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

vrijdag 21 december 2018 om 09:38
Mogen awkward kerstpakketten ook? Ik heb eens een Bifi kerstpakket gekregen toen ik uitzendkracht was voor Tempo team.
En ik werkte eens in een winkel waar de assistent van de eigenaresse in zwaar weer zat omdat haar man was ontslagen. Ze vroeg om meer uren en/of een hoger salaris en kreeg dat niet. Ik had zelfs aangeboden om niet meer te werken zodat zij mijn uren over kon nemen. Mijn kachel brandde toch wel en ik studeerde nog. Mocht niet van de eigenaresse.
Kregen we met de kerstborrel ons kerstpakket. Leuke persoonlijk samengestelde doos met luxe producten van winkeliers in de stad. Op de assistent na. Die kreeg en publiek een echt boompje met briefjes geld er in gepaperclipt. Bij de borrel daarna vertelde de assistent mij dat dit de druppel was en ze ander werk ging zoeken. Ze wilde gewoon werken voor het geld en €200 cash zou niet structureel iets verbeteren.
En ik werkte eens in een winkel waar de assistent van de eigenaresse in zwaar weer zat omdat haar man was ontslagen. Ze vroeg om meer uren en/of een hoger salaris en kreeg dat niet. Ik had zelfs aangeboden om niet meer te werken zodat zij mijn uren over kon nemen. Mijn kachel brandde toch wel en ik studeerde nog. Mocht niet van de eigenaresse.
Kregen we met de kerstborrel ons kerstpakket. Leuke persoonlijk samengestelde doos met luxe producten van winkeliers in de stad. Op de assistent na. Die kreeg en publiek een echt boompje met briefjes geld er in gepaperclipt. Bij de borrel daarna vertelde de assistent mij dat dit de druppel was en ze ander werk ging zoeken. Ze wilde gewoon werken voor het geld en €200 cash zou niet structureel iets verbeteren.
vrijdag 21 december 2018 om 09:40
Wat lief!
vrijdag 21 december 2018 om 11:14
Hier heel leuke pakketten.
Lon kreeg een doos met een leuke deken, wat etenswaren (voornamelijk ongezond) en waxinalichtjes met twee leuke houders.
Man kwam thuis met een inlogcode, die mocht zelf kiezen, hij heeft een cadeaubon van Ici Paris besteld, waarde 35 euro.
Ik kreeg een zware doos met daarin een wokpan en alles om indisch te kunnen koken, dus noedels, knoflookpoeder, kroepoek, wokolie, teriyaki en meer van dat soort spul. Er zat nog een fles wijn in, een zak dropjes, losse thee en een theefilter.
Dus al met al hadden onze werkgevers best leuke ideeen. Man mopperde eerst een beetje, die vindt zo´n ouderwets pakket eigenlijk het leukst, maar dat bedrijf telt zo´n 800 werknemers uit allerlei culturen, dus ik denk dat het gewoon een heel slimme zet is. De keuze was uit een stuk of tien mogelijkheden, waaronder een dinerbon, bioscoopbon, sportwinkelbon.
En we hadden al twee ouderwetse uitpakpakketten. Hier dus best blij.
Lon kreeg een doos met een leuke deken, wat etenswaren (voornamelijk ongezond) en waxinalichtjes met twee leuke houders.
Man kwam thuis met een inlogcode, die mocht zelf kiezen, hij heeft een cadeaubon van Ici Paris besteld, waarde 35 euro.
Ik kreeg een zware doos met daarin een wokpan en alles om indisch te kunnen koken, dus noedels, knoflookpoeder, kroepoek, wokolie, teriyaki en meer van dat soort spul. Er zat nog een fles wijn in, een zak dropjes, losse thee en een theefilter.
Dus al met al hadden onze werkgevers best leuke ideeen. Man mopperde eerst een beetje, die vindt zo´n ouderwets pakket eigenlijk het leukst, maar dat bedrijf telt zo´n 800 werknemers uit allerlei culturen, dus ik denk dat het gewoon een heel slimme zet is. De keuze was uit een stuk of tien mogelijkheden, waaronder een dinerbon, bioscoopbon, sportwinkelbon.
En we hadden al twee ouderwetse uitpakpakketten. Hier dus best blij.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

vrijdag 21 december 2018 om 11:29
Wat leuk! Daar zou ik wel blij van worden. Heb je al boeken gevonden die je wilt kopen?
vrijdag 21 december 2018 om 11:31
vrijdag 21 december 2018 om 11:36
Weer een caroussel, maar met minder keuze dan vorig jaar. Fonq niet mogelijk, boekenbon niet mogelijk.
Geen idee wat ik zou kunnen "kiezen", hoeveel leuke tapasschaaltjes en serveerplanken heeft een huishouden nodig? Leuk voor een twintiger die nog aan het inrichten is, maar ik heb een leeftijd dat voor elk prul dat de deur binnenkomt er twee (of drie) prullen uit zouden moeten.
Man een vage bon, die we nog niet bekeken hebben. Doen we na de feestdagen een keer. Met deze gekke dagen is de bezorging toch niet goed in te plannen.
Geen idee wat ik zou kunnen "kiezen", hoeveel leuke tapasschaaltjes en serveerplanken heeft een huishouden nodig? Leuk voor een twintiger die nog aan het inrichten is, maar ik heb een leeftijd dat voor elk prul dat de deur binnenkomt er twee (of drie) prullen uit zouden moeten.
Man een vage bon, die we nog niet bekeken hebben. Doen we na de feestdagen een keer. Met deze gekke dagen is de bezorging toch niet goed in te plannen.
snoesje666 wijzigde dit bericht op 21-12-2018 11:53
0.28% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

vrijdag 21 december 2018 om 11:44
Ik ben dolblij met mijn kerstpakket, ik heb deze rugzak gekregen:
https://www.bol.com/nl/p/bobby-anti-die ... _wQAvD_BwE
Aan de zijkant is in het klein de naam van het bedrijfje waar ik voor werk gedrukt. We zijn met z'n vijven en hebben allemaal hetzelfde gekregen. Wat ik hoorde zijn de anderen ook erg enthousiast.
https://www.bol.com/nl/p/bobby-anti-die ... _wQAvD_BwE
Aan de zijkant is in het klein de naam van het bedrijfje waar ik voor werk gedrukt. We zijn met z'n vijven en hebben allemaal hetzelfde gekregen. Wat ik hoorde zijn de anderen ook erg enthousiast.
vrijdag 21 december 2018 om 11:46
Bij ons krijgt IEDEREEN het kerstpakket, ook uitzendkrachten, nieuwe mensen en reïntegreerders die helemaal niet in dienst zijn, maar werkervaring op doen voor één of twee dagdelen. Gelukkig wel.RegretteRien schreef: ↑19-12-2018 16:50Man kwam gister met deze thuis bij wijze van kerstpakket. Cool cadeau vind ik. Ik weet dat mijn werkgever aan kerstpakketten doet, maar ik ben nog maar kort in dienst dus reken nergens op.
![]()
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 21 december 2018 om 11:48

vrijdag 21 december 2018 om 11:54
Uhm.... wat is het?RegretteRien schreef: ↑19-12-2018 16:50Man kwam gister met deze thuis bij wijze van kerstpakket. Cool cadeau vind ik. Ik weet dat mijn werkgever aan kerstpakketten doet, maar ik ben nog maar kort in dienst dus reken nergens op.
![]()

vrijdag 21 december 2018 om 13:09
Inderdaad een luidspreker, portable en op bluetooth. Zie: https://www.bol.com/nl/p/jbl-charge-4-b ... lsrc=aw.ds
In zijn soort ook wel een behoorlijk goede qua volume en bas (meestal niet-bestaand in van die kleine boxjes) Leuk cadeau dus.

vrijdag 21 december 2018 om 13:13
Het was inderdaad leuk geweest. Maar goed, ik snap ook wel dat die dingen iets langer van te voren besteld zijn. Gelukkig is mijn nieuwe baan heel leuk en met plezier naar het werk gaan daar kunnen geen 10 kerstpakketten tegenop.Snoesje666 schreef: ↑21-12-2018 11:46Bij ons krijgt IEDEREEN het kerstpakket, ook uitzendkrachten, nieuwe mensen en reïntegreerders die helemaal niet in dienst zijn, maar werkervaring op doen voor één of twee dagdelen. Gelukkig wel.
vrijdag 21 december 2018 om 13:19

vrijdag 21 december 2018 om 13:32
Wow, zeker leuk!RegretteRien schreef: ↑21-12-2018 13:09Inderdaad een luidspreker, portable en op bluetooth. Zie: https://www.bol.com/nl/p/jbl-charge-4-b ... lsrc=aw.ds
In zijn soort ook wel een behoorlijk goede qua volume en bas (meestal niet-bestaand in van die kleine boxjes) Leuk cadeau dus.![]()

vrijdag 21 december 2018 om 14:13
Man heeft gisteren z’n code gekregen om iets uit te zoeken. Ik mocht hem hebben en heb gekozen voor een bon van boek en bladkado. Eigenlijk meer omdat de keuze nogal beperkt was, want die site van boek en bladkado is echt gaar (je kunt het assortiment alleen bekijken als je al een cadeaubon hebt) dus eigenlijk wil ik daar uit principe dan al niks kopen. Maar goed, hopelijk is het assortiment een beetje oké, want ik heb de bon nog niet. Nee, het duurt vijf dagen (!) voor ik die in mijn mail krijg.
Helaas waren de kerstpakketten op de site al op, anders had ik daarvoor gekozen.
Hij kreeg ook nog een kleine Goudse kaas, een ‘corklight’ (kerstlichtjes voor in een fles) en een pak stroopwafels.
Dit was allemaal van een klant trouwens. De code van zijn werkgever krijgt hij vandaag bij de kerstborrel denk ik. Kan ik weer iets uitzoeken. Als dat van dezelfde site is als andere jaren, is het assortiment daar wel uitgebreider (als dat nog zo is).

Hij kreeg ook nog een kleine Goudse kaas, een ‘corklight’ (kerstlichtjes voor in een fles) en een pak stroopwafels.
Dit was allemaal van een klant trouwens. De code van zijn werkgever krijgt hij vandaag bij de kerstborrel denk ik. Kan ik weer iets uitzoeken. Als dat van dezelfde site is als andere jaren, is het assortiment daar wel uitgebreider (als dat nog zo is).
vrijdag 21 december 2018 om 14:24
Een kookboek gekregen.
Voel me een beetje ondankbaar, maar eigenlijk ben ik wel wat teleurgesteld. Heb niet zoveel met kookboeken en zie hier zoveel leuke pakketten en cadeautjes voorbij komen dat het nog ff extra steekt
Vind het ook wel apart want het is nogal specifiek, niet iets waarvan je weet dat de meeste mensen het echt leuk zullen vinden.
Maar goed, ik heb tenminste wel iets gehad en het is ook zeker geen goedkope pocketvariant of zo.
Voel me een beetje ondankbaar, maar eigenlijk ben ik wel wat teleurgesteld. Heb niet zoveel met kookboeken en zie hier zoveel leuke pakketten en cadeautjes voorbij komen dat het nog ff extra steekt

Vind het ook wel apart want het is nogal specifiek, niet iets waarvan je weet dat de meeste mensen het echt leuk zullen vinden.
Maar goed, ik heb tenminste wel iets gehad en het is ook zeker geen goedkope pocketvariant of zo.
vrijdag 21 december 2018 om 18:42
vrijdag 21 december 2018 om 20:56
Helaas. Man geeft les aan 17-jarigen. Die doen niet meer aan kerstcadeaus voor meester/jufTtroeteltje schreef: ↑21-12-2018 07:17Juf(fen) op school kind zijn tijdens kerstdiners goed verwend door de kinderen. Juf van mijn kind zei letterlijk.......jeuuuuuuuuu, net of ik jarig ben!!
Dat maakt in geval van jouw man misschien het uitblijven van kerstpakket door school ook goed.![]()

vrijdag 21 december 2018 om 21:08
Consumptiebonnen?!friezinnetje2014 schreef: ↑21-12-2018 13:57ik heb mijn pakket uitgezocht vandaag. Een lekker luchtje en een douchefoam van Rituals.
En er zaten nog een paar consumptiebonnen bij.

Ik heb een zelf samengesteld pakket gekregen met van alles en nog wat en als 'hoofdcadeau' een ' Google mini; ik vind het een leuk pakket maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met die Google mini aan moet...

Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
vrijdag 21 december 2018 om 21:26