Kerstpakket 2018
zondag 9 december 2018 om 13:51
Ik las dat het er nog niet is, dus bij deze. Wat zat er in jouw pakket?
Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht
( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Ik heb voor mijn medewerkers pakket 41 van de Makro gekocht

( https://www.makrokerstpakketten.nl/kers ... oduct/436/ )
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

zaterdag 22 december 2018 om 01:29
In het pakket van man zat ook een kookboek, en een schort met bedrijfslogo. Welk boek kreeg jij? Hij kreeg Simpel van Ottolenghi en ik ben daar echt heel blij mee! Maar ik hou van kookboeken. Wel heel jammer dat jij er niks mee hebt.Venusss schreef: ↑21-12-2018 14:24Een kookboek gekregen.
Voel me een beetje ondankbaar, maar eigenlijk ben ik wel wat teleurgesteld. Heb niet zoveel met kookboeken en zie hier zoveel leuke pakketten en cadeautjes voorbij komen dat het nog ff extra steekt![]()
Vind het ook wel apart want het is nogal specifiek, niet iets waarvan je weet dat de meeste mensen het echt leuk zullen vinden.
Maar goed, ik heb tenminste wel iets gehad en het is ook zeker geen goedkope pocketvariant of zo.

zaterdag 22 december 2018 om 07:42
Man kwam gister thuis met twee pakketten:
Deze met nog een snijplank en rasp er bij. Is van Herman den Blijker.

Makro + Bijenkorf:

En twee flessen wijn. Het tweede pakket gaat naar een ander en het eerste pakket gaan we zelf aanbreken rond de kerst. De plank (handig groot) en kaasrasp zijn mooi en gaan mee naar een volgend huis
Deze met nog een snijplank en rasp er bij. Is van Herman den Blijker.

Makro + Bijenkorf:

En twee flessen wijn. Het tweede pakket gaat naar een ander en het eerste pakket gaan we zelf aanbreken rond de kerst. De plank (handig groot) en kaasrasp zijn mooi en gaan mee naar een volgend huis

zaterdag 22 december 2018 om 08:44
Leuk topic!
Ik heb een ouderwets kerstpakket gekregen met allemaal lekkere en leuke etenswaren.
Van het werk van mijn man heb ik (!) ook een cadeau gekregen, mooie grote canvas tas, deken van Zest en kaarsen, namens zijn werk om het thuisfront te bedanken voor de afgelopen drukke periode (1x in de 6 jaar moet alles plat en opnieuw “opgestart” worden) waarin medewerkers veel moesten overwerken. En hierdoor niet veel thuis waren met avondeten, weinig vrije weekenden enzo. Super attent!
En dan krijgt hij 2de kerstdag zijn pakket nog!
Ik heb een ouderwets kerstpakket gekregen met allemaal lekkere en leuke etenswaren.
Van het werk van mijn man heb ik (!) ook een cadeau gekregen, mooie grote canvas tas, deken van Zest en kaarsen, namens zijn werk om het thuisfront te bedanken voor de afgelopen drukke periode (1x in de 6 jaar moet alles plat en opnieuw “opgestart” worden) waarin medewerkers veel moesten overwerken. En hierdoor niet veel thuis waren met avondeten, weinig vrije weekenden enzo. Super attent!
En dan krijgt hij 2de kerstdag zijn pakket nog!

zaterdag 22 december 2018 om 10:01
Weddingpresent schreef: ↑22-12-2018 09:40Hoe zit dat trouwens met verkapt loon als je een kerstpakket van boven de 40 euro krijgt?
Hoe kom je bij die 40 euro?
Er bestaat zoiets als een werkkostenregeling, waarbinnen de werkgever onbelast dergelijke zaken aan werknemers kan geven. Dat kan ter waarde van 1,2% van het totale fiscale loon, en is dus veel meer dan 40 euro.
zaterdag 22 december 2018 om 10:21
zaterdag 22 december 2018 om 10:28
Ik heb ook gegoogeld net

zaterdag 22 december 2018 om 10:49
Dat was vroeger zo, voordat de wkr in het leven werd geroepen was er een grens bedrag. Maar dat is al jaren niet meer.Weddingpresent schreef: ↑22-12-2018 09:40Hoe zit dat trouwens met verkapt loon als je een kerstpakket van boven de 40 euro krijgt?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!