Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
Ik gier het uit hier! Je brengt hem een reservesleutel voor als je jezelf buitensluit en je sluit jezelf meteen buiten om de daad maar bij het woord te voegen! Ik had het niet beter kunnen bedenken!

Afwachten lijkt me inderdaad een goed idee. Hij komt als het goed is binnenkort zijn reservesleutel brengen en een biertje drinken (heeeel goed van je inderdaad!), dan zie je dan weer verder. Het ijs is in ieder geval gebroken.
GEWELDIG!!! Nu kan ik gaan slapen
Zo, nu kan (en ga!) ik rustig mijn bedje opzoeken. Slaap lekker!
Ge-wel-dig! Wat een onwijs leuk verhaal! Ik kan nu ook eindelijk met een gerust hart naar bed.
Een opsteker voor je Isabel, je weet van aanpakken!
Ik zit hier helemaal met een on my face

Wat hartstikke leuk voor jou, net iets uit een roman

En helemaal super dat je naar hem toe durfde te gaan

Klasse meid

Tis ook echt weer om verliefd te worden, kriebellenteweer
Oooh wauw wat een leuk verhaal! Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg! (Hier kómt een vervolg, dat móét!)
Tjeemineee wat een leuke toppic !!!

En wat een stoere actie van Isabel om het ook gewoon te DOEN! wel echt supterspannend om een lekkere buurman te hebben, hopen dat ie gauw zn sleutel komt brengen..(ach...en anders hang je toch je mooiste bhtjes buiten te drogen met dit mooie lente weer??

Hou ons op de hoogte hoor!

Wat geweldig zeg!

Ik ben meteen even hier gaan kijken toen ik wakker was, zo benieuwd hoe het verder was gegaan (en of je niet echt in de vriezer was geëindigd ).

Ik zou inderdaad nu ook het initiatief bij hem laten en als ik je verslag zo lees, komt dat wel goed!
The time is now
Wat LEUK!

Wordt vast een héél gezellig lente in jouw straat, met veel koude biertjes op ze zonnige stoep voor jullie huizen, stel ik me zo voor!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wat heerlijk! Fijn dat het goed uitgepakt is!
Ik moest gewoon even kijken vanochtend of er al ontwikkelingen waren. Geweldig!!! Ik zit hier met een grote glimlach op mijn gezicht, de dag kan niet beter beginnen
Wat een briljant verhaal, heb aan een door zitten grinniken toen ik het las. Ik ben benieuwd naar het vervolg! Eindelijk een lentegevoel!
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
way to go Isabel! wat word ik hier vrolijk van, inderdaad een heel goed begin van de dag. ik hoop dat jij net zo veel plezier aan je buurman gaat beleven als ik :)!
Wat 'n leuk verhaal!

Als hij zelf geen initiatief neemt tot 'n vervolgafspraak kun je hem gewoon uitnodigen voor 'n drankje bij jou als je 'm een keer ziet.
Ach, wat is dit schattig om te lezen.
Wij liggen hier in een deuk! Man is ziek thuis, heb het hem even voorgelezen... dat stukje over het vergeten van je eigen sleutel... HILARISCH!

Go fo it girl!
quote:Andalay schreef op 20 maart 2009 @ 08:09:

Ik moest gewoon even kijken vanochtend of er al ontwikkelingen waren. Geweldig!!! Ik zit hier met een grote glimlach op mijn gezicht, de dag kan niet beter beginnen

same here. BRIL-JANT aangepakt!

Nog voordat ik het gelezen had dacht ik al: die vergeet dr eigen sleutel...en jawel!

Goed gedaan!
Wat een geweldig verhaal!!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Thanx Iasabel, ik zit dankzij dit verhaal met een grote grijns achter m'n pc! :-)

Je houdt ons toch wel op de hoogte he?
Super leuk al jullie reacties, ik blijf het zeggen. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!! Zoals jullie hebben gelezen zijn mijn verslagen wel vrij uitgebreid, ik hoop niet dat dat irritant is, anders kort ik het een volgende keer wel wat in!!

Maargoed, ik heb heeeeeeerlijk geslapen hihihi. Ik kreeg net een belletje van mijn beste vriendin of ik zin had om vanavond te gaan stappen. Ze weet van mijn crush op hem, dus heb haar maar meteen even mijn actie van gisteravond verteld. Nou ik heb haar even moeten sussen anders hoorde de hele buurt haar door de telefoon schreeuwen hahaha.

Vandaag maar tot 12 uur gewerkt, ga meteen even de grote schoonmaak houden, ten eerste is het lente, ten tweede voor áls hij langskomt. Hij is trouwes niet thuis, zijn auto staat er niet. (erg he)

Maargoed, als iemand nog tips voor me heeft, graag!!!
Ik denk dat niemandt het erg vindt als je verslagen zo lang zijn. We lezen graag mee. ( echt lachen hoe het gegaan is).
Zoenen, zoenen, zoenen!
Hahah, wat fantastisch! Superleuk om te lezen!

Vanavond sta je gewoon bij 'm op de stoep: 'ik ben zo bang! Mag ik niet bij jou blijven slapen?'

Maar geniet ervan!
...
Superleuk verhaal, je maakt me helemaal vrolijk zo! Nu maar duimen dat 'ie snel langskomt!! :D

En eensch met Eleonora

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven