Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@Sun, ik ben helemaal blij voor jou!!
SUNSHINE~!!! Wat super zeg!!!!!!!!!!!!!!!!! GEWELDIG!!!!! Gaan we samen gelijk op dat is leuk hahahahaha.

@Akka: Ben benieuwd hoe het is geweest bij de VK!!!

@ Iedereen: Ik voel me nog steeds heel vreemd. Tis gewoon niet te bevatten dat ik zwanger ben. Vanmorgen al heeeeel vroeg wakker en van de zenuwen niet meer kunnen slapen. Omdat ik nu 2 nachten niet goed heb geslapen voel ik me moe, maar verder prima. Alleen heel emotioneel. Ben ik vanmezelf al, maar nu nog veel meer.

Net bij de DA nog een test gehaald van CB om te kijken hoeveel weken. Begon ineens te twijfelen of het niet de vorige ronde al raak was, omdat het lijkt alsof ik een opgezette buik heb en geen eisprong heb gevoeld en omdat mijn vorige menstruatie niets voorstelde. Maar ben toch pas net zwanger. Wel heel speciaal om weer te zien dat je zwanger bent.

Toen ik in de brievenbus leek lag er een cadeautje van mijn schoonmoeder. Lief kaartje een een zwangersschapsdagboek. Zo lief! Mijn schoonfamilie leeft zo mee, kan niet wachten om het mijn eigen ouders en zus te vertellen.

Fijne dag!
Sunshine ook zwanger, van harte gefeliciteerd meid!! Ik kan me voorstellen dat het nog wat onwerkelijk is, helemaal als het streepje licht is, maar een streepje is een streepje!!

Het topic wordt nu wel heel vruchtbaar hè, ik hoop echt dat er deze maand nog meer aan de beurt zijn!

Uiteraard hoop ik dat ook voor mezelf Ik heb alleen mijn eisprong niet gevoeld, dus geen idee of we op de goeie dagen gesext hebben.
Hey meiden,

Wat lief dat jullie allemaal meeleven met mij!

En Sunshine: gefeliciteerd!!!!

Hoe reageerde je lief? Hadden jullie samen getest? (heb niet alles gelezen volgens mij)

Ik ben zoooooooo blij, de echo was prachtig om te zien, heel ontroerend.

Het is zo bijzonder, je ziet je een kindje dat in je zit!

Ik was best heel zenuwachtig, maar heb wel redelijk goed geslapen vannacht.

Foto's komen eraan trouwens, nu nog niet, moet naar Veghel voor werk (klant bezoeken, dat doe ik dus)

@ de rest: ik schrijf vanavond verder en reageer dan op jullie. Nu lekker stukje rijden en al mijn vriendinnen het grote nieuws vertellen.

Lief en ik gaan vanavond uit eten om het te vieren. Fijn is ook dat ik me de afgelopen dagen heel goed voel. Bijna niet meer misselijk. (alleen 's avonds, komt denk ik door de vermoeidheid)

Ciao ragazze!

dikke x van blije Akka
Ik ben trouwens uitgerekend op 17 oktober. Morgen 10 weken. Komt aardig dichtbij wat ik zelf dacht.
Nog meer tabelinfo Uggie: ik ga 14 april weer naar de VK.
@ Sunshine!!!!!! Wow, Gefelicteerd!!!!! Te gek, hoe voel je je??

@ uggie, nieuwe update voor de tabel; mijn nieuwe lnl dag is 16 april.....

@ Mariska, kan me voorstellen dat het allemaal nog zo onwerkelijk is en dat het "vreemd" voelt, maar dat komt vanzelf wel goed! En echt heel lief hoe je schoonfamilie reageert. Nu je ouders nog, maar die zullen ook wel door het dolle heen zijn als ze het nieuws horen.

Fijne zonnige dag allemaal! Heerlijk met dat zonnetje, geeft me echt een gevoel dat de zomer weer in aantocht is....
@Sunshine, Wauw gefeliciteerd meid!! Wat een supernieuws! Zo gaat het hard met de tabel!

@Akka, bijzonder he? Was de echo mooi duidelijk? Ik ben heel benieuwd.
Mariska en Sunshine, wen maar aan de vraag 'Hoe voel je je?'. Die ga je de komende maanden meer horen dan ooit tevoren!
@ iedereen.. elke keer als ik stiekem mee lees komt er een gezellig poppetje bij! Gefeliciteerd Sunshine!
Wow.. wat een vruchtbaar topic

Proficiat dames, een heel goede zwangerschap gewenst.

Liefs, T

(van het februari topic)
Stay with me, let\'s just breathe.
Wat gaaf akka! LIjkt me ook zo gaaf om je kindje te zien op zo'n echo. Voel je je nu anders dan voor de echo?

@Alle zwangere: Hoelagn hebben jullie je zo onwerkelijk gevoeld? Ik voel me echt zo raar. Ben zo iezo geen held met 'nieuwe' situaties. Word ik altijd gespannen van, slecht slapen, moeilijk kunnen eten etc. Maar ja dit is dan ook wel heel speciaal!
@Akka, wat ontzettend fijn dat alles goed is!! Super! Ben je nu wat gerustgestelder? Is het nu wat werkelijker? Zo fijn dat je zo goed als niet meer misselijk bent.... Heel veel plezier vanavond!! Dit moet echt ff goed gevierd worden!!

@Maris, raar hè, dat er nou bij jou ook iets groeit in je. Zo onwerkelijk... Ook omdat je je niet anders voelt dan anders... Gelukkig maar hoor, je gaat nog zat meemaken, haha! Niet gek dat je helemaal hyper bent hoor!! Mooie winkel trouwens zeg, heb ff op je Hyves zitten snuffelen...
Maris, ik heb dat tot de echo gehad. Voel me nu pas écht zwanger!
Net de VK gebeld. Ik krijg pas een echo met 13,5 week... word daar nu al ongeduldig van!!! want ja mariska, het blijft onwerkelijk... voel me nog steeds niet heel anders, echt zo'n gek idee!
Het is idd een heel gek idee. Ik besef me heel goed dat ik zwanger ben, maar het idee is zo gek. Ook zo snel bij ons, daar kan ik ook al niet bij.

Ik word mama,aaarrrrggghhhh.

Lijkt me idd dat dat wat anders word als je eenmaal een echo hebt gehad. Moet ik nog ff wachten.

@Muca, waarom krijg je pas een echo met 13,5 weken dat is wel laat toch?

Willen jullie weten met de 20weken wat het wordt?
@ugg: Mooie winkel he! Ben er ook erg trots op.

Wanneer kan jij weer stoppen met de pil?
@Maris, heb eergister mn eerste pil weer genomen, echt geen zin in maarja... Zeker niet nu ik hier helemaal gek gemaakt word op het forum, haha! Nee hoor, ik gun het jullie van harte en vind het helemaal geweldig. Hopelijk komt mijn tijd nog... 1 mei stop ik er weer mee!! Ik slik nu gewoon 2 strips achter mekaar en dan is het weer schlusssss! Jullie winkel is echt héél groot!! En heel mooi!

@Muca, bah, waarom moet jij nog zo lang wachten?

@nvdp, hoe voel je je?
Hahaha Uggy!!

Hoe ik me voel? Goh, die vraag verrast me.. ik moet er even over nadenken!

Ik voel me geweldig!! Kan niet anders zeggen.
Ik ga zometeen naar de kapper. Ik heb nogal lang haar en sinds ik zwanger ben lijkt het wel een bos touw. Ik ga d'r even wat nieuwe lagen in laten knippen en een lok half over mijn voorhoofd.. Misschien helpt het.

In elk geval lekker.. ben dol op dat gefriemel aan mijn hoofd.
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSunshine!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!!

het komt opeens allemaal uit onverwachte hoeken hé! zitten de dames ons te vertellen dat ze écht ongesteld gaan worden zit er gewoon een kleine frummel in hun buik!!!

akka fijn dat alles goed was!!en dat je misselijkheid minder/weg is! idd een reden om te vieren met manlief!

uggi t voordeel is wel dat je niet dalijk op vakantie ongesteld wordt. 1 mei is al bijna hoor!

nvdp hoe klinkt de baby?

Muca wat raar dat je pas zo laat mag! vind het niet lief van ze hoor.

Aanstaande maandag en dinsdag weer vlos dagen, spannend!!

Ik heb net het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht.

(onder het mom van om aan man te geven als ik positief heb getest, maar ja man heeft echt een hekel aan lezen (behalve kranten daar gaan er per dag 2 doorheen, maar das weer een andere zaak) maar eigenlijk wil ik heel graag al van alles lezen en weten en ben ik zooooo nieuwsgierig, maar vind het een beetje te vroeg voor een zangerschapsboek, dus heb met mezelf een soort van compromis gemaakt haha)
nvdp je haar kan een heel andere stuctuur krijgen tijdens zwangerschap (en ook heel erg uitvallen) vandaar dat het waarschijnlijk even niet wil zitten zoals jij het wilt.

zijjn er onder de zwangere ook dames die hun haar verven?
@sunshine: WOEPIE JOEPIE !!!!!!! GEFELICITEERD!!!

wat gaat het hard nu met iedereen. geweldig.
@Sunshine: GEFELICITEERD!!! WAT GOED! WAT KNAP! WAT GAAF!! Ben zó blij voor je!!!!
Klein verslagje van mijn verschrikkelijke KUT dag!

Vanmorgen naar de ha. Na 10 wachtende voor me ging de computer kapot en werd de keus gesteld; wachten tot alles het weer deed of weg gaan. Omdat ik er toch al zat besloot ik maar te wachten. Om een lang verhaal kort te maken: Ik krijg een inwendig echo omdat zoveel pijn toch niet goed is.

AAAHHHHH...Gisteren uitstrijkje overleefd krijg ik de volgende beproeving. Wil geen rare dingen in me, alleen een baby!

Vandaag hell dag op mijn werk, zal niet in details treden en ik heb zó een buikpijn. Zit midden in mijn eisprong.....Wel gesext gisteren.... Hoop dat het raak is want ik wil geen inwendige echo.......Dan ben ik er maar vanaf.

De pijn straalt zelfs uit naar mijn bovenbenen (had jij toch ook Mariska) Wil gewoon niet al dit gedoe! Gewoon snel zwanger zijn en dan héél snel weer aan de pil.....

Durf niet aan een slechte uitslag van die echo te denken trouwens, en de eventuele gevolgen daar van.....

Het is dat het lente is anders was ik stiekem gaan zitten janken in een hoekje!

(sorry voor dit negtieve bericht op deze positieve dag voor Sun en Maris!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven