Brak wie nog meer?

01-01-2019 11:34 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer te diep in het glaasje gekeken. Ik zat de hele avond aan de champagne en toen ben ik overgegaan op de Bacardi-cola
dat was mij iets te heftig, ik heb alleen maar lopen kotsen. Op de één of andere manier kan ik niet tegen sterke drank (behalve Gin) ik hou het voortaan gewoon bij wijn,bubbels en gin-tonic.

Ik lig nog in bed te stinken. Vriend ligt naast mij te ronken, ik wacht tot hij voor mij een grilled cheese truffel gaat maken.

Hebben jullie het ook gezellig gehad gisteren?
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 01-01-2019 11:43
13.42% gewijzigd
miedo schreef:
01-01-2019 11:51
Het heeft niks met braaf te maken, ik vind teveel alcohol stomvervelend en onvolwassen.
Zit nog wel iets tussen niks en teveel. Het valt me gewoon op dat hier bijna niemand drinkt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Niks gedronken, op tijd met slaappillen naar bed en vanochtend fris en fruitig op. Ongezellige wandeling door de regen achter de rug, m'n konijnenhok schoon gemaakt en de was gedaan. Nu lekker bankhangen de rest van de dag. Zónder koppijn! ;-D
Jup.. kots misselijk brr ben lekker met een dekentje op de bank. We hebben een geweldige nacht gehad maar ik moet het wel afkopen nu ;)
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Wij gaan trouwens na zoons middagdutje zo wel ff het bos in. De oliebollen eraf lopen en een frisse neus halen.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Nouschi schreef:
01-01-2019 11:56
Zit nog wel iets tussen niks en teveel. Het valt me gewoon op dat hier bijna niemand drinkt.
Ik heb er niks mee.
En ik ben al 82 kilo bij 1.66 cm, kan er echt geen gewicht meer bij hebben!!
Gisteren wel een oliebol gehad, omdat de kat eraan had gezeten .
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 01-01-2019 11:59
11.04% gewijzigd
We hebben met tweeën een fles champagne (of zoiets) gedronken. Hier dus gematigd hoofdpijn, maar we hebben toch niks te doen vandaag.
parbleumondieu wijzigde dit bericht op 01-01-2019 12:02
Reden: Was nog niet af
30.10% gewijzigd
redbulletje schreef:
Niks gedronken, op tijd met slaappillen naar bed en vanochtend fris en fruitig op. Ongezellige wandeling door de regen achter de rug, m'n konijnenhok schoon gemaakt en de was gedaan. Nu lekker bankhangen de rest van de dag. Zónder koppijn! ;-D
You go girl.
redbulletje schreef:
Goed bezig.
miedo schreef:
01-01-2019 11:58
Ik heb er niks mee.

Die snap ik niet? :confused:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
Tijdelijk noodzakelijk kwaad. Slik medicijnen waar niemand blij van gaat worden als ik er alcohol bij drink. Ikzelf al helemaal niet. Kater van jewelste, kotsen en nog brakker dan ik nu ben. Plus dat ik na 1 slok mezelf direct ontzettend leuk vind, stomme grapjes maak en alles deel wat ik niet per se hoef te delen.

Dus dit jaar even overgeslagen ;-D
Nouschi schreef:
Sinds ik last heb van m'n overgangshormonen kan ik niet zoveel drank meer hebben. Ik drink hooguit 2 drankjes, maar gisteren gewoon geen trek in. Over 2,5 week drink ik wel weer 'n lekkere Mojito in Spanje! :cheers:
Nouschi schreef:
01-01-2019 12:00
Die snap ik niet? :confused:
Ik achteraf ook niet.. :-?
Had oliebollen klaargezet voor bezoek, maar had hem natuurlijk beter weg kunnen gooien..was blijkbaar toch te verleidelijk.. ;-)
redbulletje schreef:
01-01-2019 12:01
Sinds ik last heb van m'n overgangshormonen kan ik niet zoveel drank meer hebben. Ik drink hooguit 2 drankjes, maar gisteren gewoon geen trek in. Over 2,5 week drink ik wel weer 'n lekkere Mojito in Spanje! :cheers:
Jij mazzeltov
Voor het eerst in 20 jaar geen alcohol met oud en nieuw.
Weet net dat ik eindelijk zwanger ben.
Was toch anders zo zonder borrels. Normaal houd ik er wel veel van! Volgend jaar weer lekker brak zijn!
miedo schreef:
01-01-2019 11:45
Heb ook geen alcohol op gelukkig.
Ben wel brak omdat ik pas om 1.30 uur kon gaan slapen vanwege het vuurwerk.
1:30 al? Wat heerlijk! Hier ging een of andere halftamme zn laatste motieren nog afknallen tussen 2:30 en 4:00. Lag al een uur te pitten. Ben maar opgestaan om lang te douchen, uiteindelijk werd het stil.
lux- schreef:
01-01-2019 11:55
Heb overigens niet gekotst of heel extreem veel gedronken. Maar na 2 wijn ben ik teut en na 5 heb ik een kater dus tja.

Zal wel iets met die 20 maanden slaaptekort en 23 maanden geheelonthouding van doen hebben.
Slaapt de kleine nog niet door.?Lastig.
Mijn moeder beweert altijd dat ze vroeger nooit wakker werd van haar kinderen.Hoe deed ze het toch?
twilight84 schreef:
01-01-2019 12:05
Was toch anders zo zonder borrels. Normaal houd ik er wel veel van! Volgend jaar weer lekker brak zijn!
Nee hoor, dat is met een baby opeens heul anders:-)
Nouschi schreef:

Ik heb wel wat gedronken maar niet zoveel dat ik daar brak van ben. Twee glazen champagne. En gisteren om een uur of vier twee glaasjes glühwein.

Misschien wel, dat ik daar nou juist niet van kon slapen, dat zou kunnen. Maar gisteren geen enkel gevoel gehad aangeschoten te zijn.
Lang wakker gelegen van het vuurwerk. Opgestaan om 10 uur.
Geen kater.heb maar een glaasje wijn gedronken.
Moet mij bijna gaan verontschuldigen hier, 😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Sinds ik van de zomer een paar keer een dikke kater had besloten weinig tot niks meer te drinken.
Had wel champagne gehaald maar uiteindelijk niks op .
En nu zo blij dat ik gewoon fris en fruitig ben ipv de hele dag dat schuldgevoel .
twilight84 schreef:
01-01-2019 12:05
Gefeliciteerd.
Westerpaviljoen schreef:
01-01-2019 12:09
Nee hoor, dat is met een baby opeens heul anders:-)
:O
Present :hello:
Leuk feestje, emmer stond naast t bed maar is verder niet nodig geweest. Nu wel lekkere koppijn.

Kan er weer tegen aan komende maanden.

Twilight gefeliciteerd!
Yildizlar schreef:
01-01-2019 12:11
Sinds ik van de zomer een paar keer een dikke kater had besloten weinig tot niks meer te drinken.
Had wel champagne gehaald maar uiteindelijk niks op .
En nu zo blij dat ik gewoon fris en fruitig ben ipv de hele dag dat schuldgevoel .
Dat zeg ik ook elke keer, ik ben katje lam na 3 glaasjes. In mijn dikkere periode had ik niet zoveel last van katers, maar nu ik 55 kilo weeg, is het veel erger.
miedo schreef:
01-01-2019 11:58
Ik heb er niks mee.
Ik las een heel interessant artikel over dat je 39 oliebollen moet eten naast je normale eten om 1 kilo aan te komen. Dus, ik zou me geen zorgen maken hoor.. https://www.volkskrant.nl/de-gids/hoeve ... ~b82cd839/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven