Brak wie nog meer?

01-01-2019 11:34 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer te diep in het glaasje gekeken. Ik zat de hele avond aan de champagne en toen ben ik overgegaan op de Bacardi-cola
dat was mij iets te heftig, ik heb alleen maar lopen kotsen. Op de één of andere manier kan ik niet tegen sterke drank (behalve Gin) ik hou het voortaan gewoon bij wijn,bubbels en gin-tonic.

Ik lig nog in bed te stinken. Vriend ligt naast mij te ronken, ik wacht tot hij voor mij een grilled cheese truffel gaat maken.

Hebben jullie het ook gezellig gehad gisteren?
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 01-01-2019 11:43
13.42% gewijzigd
Yep lekker met een cola zero :cheer2:
Damned if I don’t
Nee niet meer sinds ik kinderen heb, daar krijg ik enorme spijt van :mrgreen:

Overigens wel eens brak hoor maar dan gepland zeg maar.
ViezeHond schreef:
01-01-2019 11:35
Yep lekker met een cola zero :cheer2:
Het is wel lekker, maar het viel niet goed.
Hier ook heul gezellig met alcoholvrije bubbels :) wel brak van slaaptekort.
Gin is ook sterke drank :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DuchessMeganMarkle schreef:
01-01-2019 11:37
Het is wel lekker, maar het viel niet goed.
Ik had er niks door, viel prima.
Damned if I don’t
Brak door slaapgebrek, dat ene wijntje daar heb ik geen last van!
Ontzettend gezellig maar ik ben niet brak.
Niet teveel drinken, dat helpt.
Ik heb er wel voor gezorgd dat we niks meer aan het eten hoeven te doen dus vandaag lekker beetje rommelen en hangen, morgen weer werken.
Nouschi schreef:
01-01-2019 11:39
Ik zat het mij net af te vragen.
Nouschi schreef:
01-01-2019 11:39
Dat klopt.
Ik ben er al een tijdje uit, liep om zes uur buiten met de hond nadat de hond een wilde stressvolle nacht had gehad.
Erg gezellig gehad, geen kater want geen alcohol op. Wel brak door slaaptekort dus hangdag vandaag met zn allen.
Superleuke avond gehad met pure cola zero
Geen last van brak voelen
Heb ook geen alcohol op gelukkig.
Ben wel brak omdat ik pas om 1.30 uur kon gaan slapen vanwege het vuurwerk.
Hier niet brak van de drank, maar wel van het slaaptekort. Ik kon tien ik eenmaal in bed lag de slaap niet vatten. Toen ik uiteindelijk toch sliep, kwam zoon thuis, die deed echt zijn best om heel zachtjes te doen, maar dat hoorde ik toch. (Strondvervelend moederinstinct). Toen ik weer bijna sliep, stond dochter op, die had een heel vroege dienst op deze nieuwjaarsdag. En om acht uur, was er alweer geluid buiten en bij de buren.

Ik heb het gevoel dat ik inmiddels 30 uur wakker ben.
COtweepuntnul schreef:
01-01-2019 11:37
Nee niet meer sinds ik kinderen heb, daar krijg ik enorme spijt van :mrgreen:

Overigens wel eens brak hoor maar dan gepland zeg maar.
Slim :proud:
Wel brak, niet van de alcohol. Nu vind ik 1 januari de ultieme hangdag, dus behalve de hond uitlaten ga ik vandaag lekker hangen. Misschien nog een film vanmiddag of vanavond.
Wat een brave burgers allemaal!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-01-2019 11:49
:cheers:
Oh balen om kotsend het nieuwe jaar in te gaan! Hoop dat het je snel beter voelt.

Ik heb flink wat witte wijn en champagne gedronken en geen last van, gelukkig. Alleen vreselijk door mijn rug gegaan dus begin 2019 vandaag volledig immobiel :-(. Flinke wandeling die we gepland hadden af moeten zeggen.
Nouschi schreef:
01-01-2019 11:49
Het heeft niks met braaf te maken, ik vind teveel alcohol stomvervelend en onvolwassen.
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 01-01-2019 11:54
4.07% gewijzigd
Sinds de kinderen er zijn is het kinderchampagne en uiterlijk om 01.30 uur mijn mandje in. De kinderen hebben door het vuurwerk heen geslapen en om 10 uur wilde ze er toch wel heul graag uit. Dus het valt mee met brak zijn.
Present! Met kind. Die is niet brak maar wel moe want die heeft de hele avond gezellig meegedaan (20 mnd).

Wij kijken Winnie de Poeh op de bank met mandarijnen, oliebollen en paracetamol voor de liebhaber.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Heb overigens niet gekotst of heel extreem veel gedronken. Maar na 2 wijn ben ik teut en na 5 heb ik een kater dus tja.

Zal wel iets met die 20 maanden slaaptekort en 23 maanden geheelonthouding van doen hebben.
lux- wijzigde dit bericht op 01-01-2019 11:56
28.10% gewijzigd
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven