Brak wie nog meer?
dinsdag 1 januari 2019 om 11:34
Ik heb weer te diep in het glaasje gekeken. Ik zat de hele avond aan de champagne en toen ben ik overgegaan op de Bacardi-cola
dat was mij iets te heftig, ik heb alleen maar lopen kotsen. Op de één of andere manier kan ik niet tegen sterke drank (behalve Gin) ik hou het voortaan gewoon bij wijn,bubbels en gin-tonic.
Ik lig nog in bed te stinken. Vriend ligt naast mij te ronken, ik wacht tot hij voor mij een grilled cheese truffel gaat maken.
Hebben jullie het ook gezellig gehad gisteren?
dat was mij iets te heftig, ik heb alleen maar lopen kotsen. Op de één of andere manier kan ik niet tegen sterke drank (behalve Gin) ik hou het voortaan gewoon bij wijn,bubbels en gin-tonic.
Ik lig nog in bed te stinken. Vriend ligt naast mij te ronken, ik wacht tot hij voor mij een grilled cheese truffel gaat maken.
Hebben jullie het ook gezellig gehad gisteren?
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 01-01-2019 11:43
13.42% gewijzigd
dinsdag 1 januari 2019 om 11:40
Ik had er niks door, viel prima.
Damned if I don’t
dinsdag 1 januari 2019 om 11:46
Hier niet brak van de drank, maar wel van het slaaptekort. Ik kon tien ik eenmaal in bed lag de slaap niet vatten. Toen ik uiteindelijk toch sliep, kwam zoon thuis, die deed echt zijn best om heel zachtjes te doen, maar dat hoorde ik toch. (Strondvervelend moederinstinct). Toen ik weer bijna sliep, stond dochter op, die had een heel vroege dienst op deze nieuwjaarsdag. En om acht uur, was er alweer geluid buiten en bij de buren.
Ik heb het gevoel dat ik inmiddels 30 uur wakker ben.
Ik heb het gevoel dat ik inmiddels 30 uur wakker ben.
dinsdag 1 januari 2019 om 11:46
SlimCOtweepuntnul schreef: ↑01-01-2019 11:37Nee niet meer sinds ik kinderen heb, daar krijg ik enorme spijt van
Overigens wel eens brak hoor maar dan gepland zeg maar.
dinsdag 1 januari 2019 om 11:51
dinsdag 1 januari 2019 om 11:54
dinsdag 1 januari 2019 om 11:55
Heb overigens niet gekotst of heel extreem veel gedronken. Maar na 2 wijn ben ik teut en na 5 heb ik een kater dus tja.
Zal wel iets met die 20 maanden slaaptekort en 23 maanden geheelonthouding van doen hebben.
Zal wel iets met die 20 maanden slaaptekort en 23 maanden geheelonthouding van doen hebben.
lux- wijzigde dit bericht op 01-01-2019 11:56
28.10% gewijzigd
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.