Werk & Studie alle pijlers

Bijstand

01-01-2019 17:57 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een check of ik het goed begrijp.

Ik woon tijdelijk weer thuis maar ben 30. Gezien het huishouden uit mijn ouders en mij bestaat heb ik recht op bijstand want het is eerstegraads verwantschap. De kostendelernorm is wel van toepassing, dus ik heb recht op ongeveer 600 pm.

Kloot dit? Jurudisch Loket is gesloten en iemand zei dat ik geen recht heb op bijstand als ik thuiswoon maar ik las wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Dollop, noteer je dit nog even op je ‘paniek-lijst’?
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
01-01-2019 22:38
Dollop, noteer je dit nog even op je ‘paniek-lijst’?
Al gedaan. 🙂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven