Mode & Beauty alle pijlers

Fohnen kapper verschrikkelijk

02-01-2019 19:33 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,
Ben toch wel eens benieuwd of het aan mij ligt.
Maar ben vandaag weer eens naar de kapper geweest maar dat föhnen ik zat echt op het puntje van mijn stoel.
Alsof ze de haren uit je kop trekken.
De volgende keer laat ik het alleen knippen want dit was niet prettig.
Ben ik nou de enigste met lang haar die hier last van heeft?
Dan zeg je er iets van ,mag wel iets minder hard . Of is wel erg heet zo ,want ik heb gevoelige hoofdhuid.
Ja! Heel hard. En het duurt ook ontzettend lang want ik heb haar tot taille. Ze maken zulke geweldige mooie slagen in mijn haar, zoveel volume.. Perfectie. Maar ze draait het heel hard naar achter met de borstel om rond te föhnen.
Dan zeg je dat toch?
Ik laat het alleen wat aandrogen onder de kap, verder niets. Heb er ook een hekel aan. Ook omdat ze het altijd zo duf föhnen.
Ik heb daar geen last van. Ik heb heel dik haar en moet zelf best lang föhnen met de ronde borstel (ik kan het zelf heel goed), maar heerlijk als een ander het doet.

Maar zeg het gewoon, dat mag hoor!
Nou dit keer deed het zo zeer zei echt auwh normaal denk ik wel wie mooi wil zijn moet pijnlijden maar dit ging echt te.
Maar daarna deed het nog zeer hoor.
Zelfs nu voel ik nog dat mijn hoofdhuid gevoelig is erdoor
Ja vreselijk, ik kan er echt niet tegen als een ander mn haar fohnt.
Te hard, te heet, te lawaaierig, en het duurt focking 2x zo lang dan wanneer ik het zelf doe.
Ik laar het soms een beetje droogblazen, maar nooit meer modelfohnen.
Diamond1983 schreef:
02-01-2019 19:59
Nou dit keer deed het zo zeer zei echt auwh normaal denk ik wel wie mooi wil zijn moet pijnlijden maar dit ging echt te.
Maar daarna deed het nog zeer hoor.
Zelfs nu voel ik nog dat mijn hoofdhuid gevoelig is erdoor
Goh, ik had geen idee dat dit bij mensen zo’n pijn doet!

Nu ik erover nadenk; je zegt: alsof ze je de haren uit de kop trekken. En ik kan probleemloos wat haren uit mijn hoofd trekken. Dat doet geen enorme pijn ofzo.
Ik laat het altijd alleen maar droog föhnen, om de een of andere reden krijg ik van kapsters altijd een jaren 80 Dynasty kapsel.
dolfje schreef:
02-01-2019 20:11
Ik laat het altijd alleen maar droog föhnen, om de een of andere reden krijg ik van kapsters altijd een jaren 80 Dynasty kapsel.
Oh ja, ik ben toen ik jonger was ook weleens als Beatrix de deur uitgegaan en dan om de hoek je haar goed doen.

Dat overkomt me nu niet meer, nu doen ze het altijd meer zoals bijvoorbeeld Doutzen’s haar. Gewoon glanzend en golvend.
dolfje schreef:
Ik krijg nou niet de indruk dat jij bij een erg goede kapper zit....
Haha ja kappersdrama ben zelf kapster geweest tenminste heb mijn diploma’s nooit wat mee gegaan.
Maar onderschat het niet bv een goede kleur inschatten is best nog lastig hoor.
En dan verschilt het nog per persoon hoe een kleuring uitpakt.
Maar kan me niet heugen dat ik zooooo hardhandig was hoor
Als ik mijn haar laat bijpunten föhnen ze het niet, gelukkig.
Bij mij zeggen ze zelfs nog even dart je het niet zeggen als het water te warm is.
Je kan gewoon zeggen dat je het niet fijn vind toch.
vivapimpelmees schreef:
02-01-2019 20:15
Ik krijg nou niet de indruk dat jij bij een erg goede kapper zit....
Ik heb nu een thuiskapster maar ook verschillende kapperszaken in de omgeving geweest en als ze het in model föhnen vind ik het gewoon niks.
Meestal vind ik het wel lekker, maar de laatste keer had ik iemand die steeds met de föhn tegen mijn hoofd botste 😖.
ghost79 wijzigde dit bericht op 02-01-2019 20:31
0.80% gewijzigd
dolfje schreef:

Haha, ik een ABBA-kapsel! 🤣
Ghost79 schreef:
02-01-2019 20:28
Meestal vind ik het wel lekker, maar de laatste keer had ik iemand die steeds met de föhn tegen mijn hoofd botste 😖.
Oh dat is ook lekker ja
Vaak werken ze dan veels te gehaast
Enige die mijn kapper leuk in model föhnt is de krulkapper. Bij andere kappers ga ik t liefst met nat/halfdroog haar naar huis wegens ongekend treurig resultaat. :-$
Ik laat het niet meer in model föhnen, iedere keer ging ik de deur uit als Rachel Hazes / de vrouw van Lee Towers. Nu zeg ik meteen: alleen droogblazen.
dolfje schreef:
Haha ik ook ziet er niet uit , heb paar jaar geleden voor het laatst model laten föhnen voor een of ander feest kwam ik buiten zegt iemand goh jij lijkt op Rachel Hazes :O
Ja ik heb die ervaring maar dat zeg ik meteen en bij die kapper ga ik nooit meer terug. Zoek een goede kapper die liefde heeft voor zijn vak en je haar verzorgt.
Ik laat het aandrogen met de fohn, dat is gratis maar met borstel rekenen ze 5 euro extra.
zo irritant als ze producten aanprijzen voor droog en beschadigd haar en ondertussen je haren na het wassen keihard droogwrijven met de handdoek en trekken als ze je haren met de borstel fohnen, zo lomp dat het toch niet goed kan zijn voor je haar.
gizzmo-returns schreef:
02-01-2019 19:55
Ik laat het alleen wat aandrogen onder de kap, verder niets. Heb er ook een hekel aan. Ook omdat ze het altijd zo duf föhnen.
Ja ik lijk wel 65 hoe hun föhnen
Ik föhn het zelf droog en maak het dan vast , kunnen ze verder met de volgende klant.
Scheelt ook nog 10 euro

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven